Δοκιμή Kia Ceed 1.0 T-GDI 120 ίπποι

Το Kia Ceed τρίτης γενιάς απέχει παρασάγγας από τον προκάτοχό του, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αυτό που χαρακτηρίζει τον Κορεάτη κατασκευαστή είναι η επιμονή και η πιστή προσήλωση στους στόχους που έχει θέσει. Έτσι, με σταθερά βήματα πλησιάζει όλο και περισσότερο το μέλλον που έχει οραματισθεί. Τα γραφόμενά μου τα επιβεβαιώνει η ανοδική πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Πέρυσι διπλασίασε τις πωλήσεις – από 1,5% και 225.000 μονάδες το 2006 – σε 3% με 472.000 μονάδες και σύντομα ο στόχος είναι να πωλούνται 500.000 Kia τον χρόνο στην ευρωπαϊκή αγορά. Πρωταγωνιστές το απερχόμενο Cee’d – όπως γραφόταν, πλέον έγινε Ceed – με 16% αλλά και το Sportage.

Το Kia Ceed τρίτης γενιάς απέχει παρασάγγας από τον προκάτοχό του, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά. Αναμφίβολα το βασικότερο στοιχείο του είναι το γεγονός ότι οι Κορεάτες έχουν εξελίξει ένα κορυφαίο πλαίσιο, το πάτωμα ή σασί αν θέλετε, που μπορεί να φιλοξενήσει όλες τις υπάρχουσες τεχνολογίες, όπως κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και μελλοντικές τεχνολογίες, όπως υβριδική, Plug-In αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Αποτέλεσμα, στιβαρή κατασκευή παράλληλα με την εφαρμογή χάλυβα υψηλής αντοχής στο κυρίως σώμα του αμαξώματος, με φρέσκο σχεδιασμό και απαλές γραμμές να διατρέχουν το σώμα του. Έχει διατηρήσει το ίδιο μήκος με το δεύτερης γενιάς, έχει όμως φαρδύνει κατά δύο πόντους και έχει χαμηλώσει κατά 2,3 πόντους, στοιχεία που συμβάλλουν τόσο στην άνεση των επιβατών όσο και στην αεροδυναμική αλλά και στην εμφάνιση και στο πάτημά του στον δρόμο. Το τελευταίο ενισχύεται και από την πίσω ανάρτηση, που αποτελείται από άξονα πολλαπλών συνδέσμων και συνοδεύει απαραίτητα όλες τις εκδόσεις, ανεξαρτήτως κινητήρων και επιπέδου εξοπλισμού. Επιτρέπει να λειτουργεί ανεξάρτητα ο ένας τροχός από τον άλλο σε όποιας μορφής οδόστρωμα, αποσβένοντας αναπηδήσεις και διατηρώντας σε σταθερή τροχιά το αυτοκίνητο, χωρίς να επηρεάζεται η άνεση των επιβατών. Εντυπωσιακή η κύλιση του αυτοκινήτου τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο με αποκλεισμένους τους εξωτερικούς θορύβους από την καμπίνα λόγω ποιότητας κατασκευής.


Οι Κορεάτες δούλεψαν πολύ στην αεροδυναμική σήραγγα στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο στη Σλοβακία με αποτέλεσμα να επιτύχουν ένα εντυπωσιακό νούμερο για την κατηγορία αυτή όσον αφορά την οπισθέλκουσα. Cd: 0,34. Λεπτομέρειες που βοήθησαν στην επίτευξη της αεροδυναμικής βελτίωσης βρίσκονται στην μπροστινή κολόνα, στα «φτερά» του πίσω παρμπρίζ που συνδέονται με την αεροτομή οροφής, ενώ έχει βελτιωθεί η ροή του αέρα κάτω από όχημα, που είναι όλο κλειστό. Τέλος, μια λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει την επιμονή των Κορεατών για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος είναι το σχήμα του τελικού σιλανσιέ της εξάτμισης και το σπόιλερ που έχουν προσθέσει!

Πρέπει να τονίσουμε ότι είναι το πρώτο Kia με τεχνολογία αυτόματης οδήγησης «Level 2», με εντυπωσιακή προσαρμογή στον δρόμο εφόσον υπάρχουν σωστές διαγραμμίσεις, όπως είναι απαραίτητο για όλα αυτά τα συστήματα σε όλους τους κατασκευαστές, και πλήρης υποστήριξη εξελιγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Η μάσκα, πιστή στη φιλοσοφία της Kia, Tiger nose, συμπληρώνει την μπροστινή εμφάνιση μαζί με τα LΕD φωτιστικά σώματα τοποθετημένα ψηλά, ενώ παράλληλα «προχωράνε» αρκετά πάνω στο μπροστινό φτερό. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά, με κλασικά όργανα, πλήρες πολυλειτουργικό τιμόνι, κορυφαία συναρμολόγηση, απλές γραμμές και στο κέντρο του ταμπλό ψηλά τοποθετημένη η οθόνη πολυμέσων με άμεση σύνδεση του κινητού τηλεφώνου. Φιλοξενεί έως πέντε άτομα με ικανοποιητικό χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 395 λίτρα με εύκολα προσβάσιμο χώρο φόρτωσης.

Η έντονη τεχνολογική εξέλιξη που χαρακτηρίζει το νέο Ceed αφορά και τους κινητήρες που πληρούν τις τελευταίες ευρωπαϊκές αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6d – Temp. Στη σειρά των βενζινοκινητήρων τεχνολογίας T-GDI υπάρχει τρικίλυνδρος 1000άρης απόδοσης 120 ίππων, αλλά και 1,4 λίτρων με απόδοση 140 ίππους και 1,6 με απόδοση 177 ή 204 ίππους. Οι βενζινοκινητήρες συμπληρώνονται από τον ατμοσφαιρικό 1,4 με 100 ίππους. Στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχει νέος 1,6 με 115 ή 136 ίππους. Τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6άρι μηχανικό ή με 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη αυτόματο. Σύντομα θα παρουσιαστεί και έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 βολτ με πολύ χαμηλή κατανάλωση, που θα βοηθά και στη μείωση ρύπων, που δεν θα ξεπερνούν τα 77 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Στον δρόμο

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με τον τρικύλινδρο 1000άρη τούρμπο απόδοσης 120 ίππων σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Για διαδρομή διαλέξαμε την παλιά ειδική της Φυλής ανηφορικά προς Δερβενοχώρια για να δοκιμάσουμε κινητήρα και κλιμάκωση κιβωτίου και κατηφορικά για να δούμε την αντοχή των φρένων. Εντυπωσιακός ο κινητήρας, δυνατός, κεφάτος με όμορφη ανάπτυξη των στροφών, επιτάχυνε ξεκούραστα το αμάξωμα εκμεταλλευόμενος πλήρως την κλιμάκωση του κιβωτίου, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την αποστολή του αυτοκινήτου και το κοινό που στοχεύει. Χωρίς υπερβολικά βυθίσματα, αλλά και χωρίς η ανάρτηση να είναι κουραστική, το αυτοκίνητο έστριβε εντυπωσιακά τόσο σε κλειστά κομμάτια όσο και σε καμπές διαρκείας. Μέγιστη συμβολή σε αυτή τη συμπεριφορά, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και η ακαμψία του αμαξώματος.  Παράλληλα απολαμβάναμε την έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων αλλά και την πρακτικότητα οργάνων και χειριστηρίων. Φωτεινό το εσωτερικό του, συνδράμει στην καλή διάθεση οδηγού και επιβατών.

Γυρίζοντας ανάποδα κατηφορικά την ειδική, όσοι γνωρίζουν τον δρόμο θυμούνται τις έντονες κλίσεις του, ιδιαίτερα πριν από τη δεξιά φουρκέτα στη διασταύρωση για τη Μονή Κλειστών. Ακούραστα τα φρένα, κατεβήκαμε γρήγορα και επίτηδες δεν βοηθούσαμε στα έντονα φρεναρίσματα στα κλειστά κομμάτια με κατέβασμα ταχυτήτων. Σε κανένα σημείο δεν έδειξαν να προβληματίζονται είτε μαλακώνοντας το πετάλι είτε φανερώνοντας σημάδια κόπωσης ή σφυρίγματα από λαμπαδιασμένα τακάκια.

Με αυτές τις συνθήκες που είσαι όρθιος πάνω στο γκάζι δεν δικαιούσαι να μιλάς για καταναλώσεις! Σε νορμάλ όμως συνθήκες, όπως το ταξίδι μας προς τη Νεμέα την ημέρα της παρουσίασης, η κατανάλωση δεν ήταν μακριά από αυτές που εμφανίζονται με τον νέο τρόπο μετρήσεων.

Με τη δυναμική που διαθέτει η εδώ αντιπροσωπεία εξασφάλισε ενδιαφέρουσες τιμές και επταετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χιλιόμετρα. Τρεις εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού, αν και ακόμη και η πιο απλή έχει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία, πολλά χρώματα και αφετηρία από 15.190 ευρώ για την έκδοση 1,4 LX Inmotion με απόδοση 100 ίππων. Ο 1.000άρης που οδηγήσαμε αρχίζει από 16.890 ευρώ.

Ολοκληρώνοντας πρέπει να ομολογήσω ότι το νέο Kia Ceed τρίτης γενιάς αποτελεί μια ενδιαφέρουσα ολοκληρωμένη πρόταση του Κορεάτη κατασκευαστή, φωτογραφίζοντας παράλληλα το τι πρόκειται σύντομα να μας προσφέρει, όχι αργότερα από δυο γενιές από σήμερα. Αυτοκίνητα αληθινά δείγματα προηγμένης τεχνολογίας, με σύγχρονη απόλυτα ευρωπαϊκή σχεδίαση και προσανατολισμό, βασισμένα σε κορυφαία υλικά, άψογη συναρμολόγηση και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]