Δοκιμή Kia Ceed GT Line 1.4 140 ps

Οδηγούμε το Kia Ceed με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων, ισχύ 140 ίππων και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στη σπορτίφ έκδοση GT Line

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η 3η γενιά Kia Ceed, μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πλέον “ευρωπαϊκή” της κορεατικής μάρκας. Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Kia ποντάρει πολλά στην αγορά της Ευρώπης. Το νέο Ceed προσφέρεται σε ποικιλία εκδόσεων, με στόχο να ικανοποιήσει μεγάλο εύρος του αγοραστικού κοινού. Από τον ατμοσφαιρικό 1400άρη κινητήρα των 100 ίππων, στους υπερτροφοδοτούμενους 1000 και 1400 κ.εκ., με αποκορύφωμα, την έκδοση GT των 204 ίππων, η Kia προσφέρει επιλογές για κάθε οδηγό.

Δεν είναι μόνο οι κινητήρες, αλλά και οι επιμέρους εκδόσεις του Kia Ceed, που διαφοροποιούνται μεταξύ τους. Στην περίπτωσή μας, γνωρίσαμε την έκδοση GT Line, που ταίριαξε γάντι με τον χαρακτήρα του Kia Ceed 1,4 T-GDi των 140 ίππων.

Η έκδοση GT Line
Το Kia Ceed GT Line διαθέτει σπορ πινελιές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, σε χρωματικό επίπεδο και όχι μόνο. Στοιχεία όπως η διπλή εμπρός γρίλια ή τα φώτα ομίχλης τύπου air-blade, δημιουργούν μια σπορ εικόνα. Η οποία, ολοκληρώνεται με ασημί προσθήκες στα spoilers, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και κυρίως, τη διπλή απόληξη στην εξάτμιση. Αντίστοιχη είναι και η αίσθηση στο εσωτερικό, καθώς μόλις ο οδηγός προσδεθεί στο σπορ, δερμάτινο κάθισμα, αντιλαμβάνεται τις καταβολές του αυτοκινήτου. Σε άλλα στοιχεία, η ταπετσαρία συνδυάζει ύφασμα και δέρμα, ενώ η οροφή έχει μαύρη επένδυση. Στα παραπάνω, προσθέστε τους αισθητήρες παρκαρίσματος και θα έχετε μια πλήρη εικόνα για τη διαφοροποίηση της δυναμικής έκδοσης GT Line από τις πιο “καθημερινές” εκδόσεις.


Νέος κινητήρας τούρμπο βενζίνης 1,4 T-GDi
Το Kia Ceed διατίθεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους 1 και 1,4 λίτρων. Ο αλουμινένιος 1,4 T-GDi της δοκιμής μας, είναι εντελώς νέος, διαθέτει 4 κυλίνδρους και αντικατέστησε τον αντίστοιχο 1,6 της προηγούμενης γενιάς. Αν και η χωρητικότητά του έχει μειωθεί, εντούτοις η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 4%, φτάνοντας σε απόδοση 140 ίππων. Η ροπή των 242 Nm, εμφανίζεται πλήρως μόλις στις 1500 στροφές, γεγονός που προσδίδει ιδιαίτερη ζωντάνια στο αυτοκίνητο. Αυτό επιδρά θετικά στο σύνολο, καθώς το Ceed σημειώνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, επιτάχυνση 0-100 σε 8,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα, 210 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, διέθετε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, η κλιμάκωση του οποίου συνεισφέρει στη γραμμικότητα του συνόλου. Αυτό μάλιστα συμβαίνει τόσο χαμηλά, όσο και κατά την κίνηση με κεκτημένες, κατά την οποία ο οδηγός χρειάζεται να “πατήσει” στο πλαίσιο. Επιπρόσθετα θετικό ρόλο διαδραμάτιζαν, στην έκδοση GT Line, οι πιο σφιχτές ρυθμίσεις της νέας, πλήρως ανεξάρτητης ανάρτησης. Με τη συμβολή τους, το αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα φιλικό και η συμπεριφορά του στο δρόμο, αρκούντως προβλέψιμη. Σύμφωνα με την Kia, η κατανάλωση του Ceed 1,4 Τ-GDi είναι 5,7 λίτρα/100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων 130 γραμμάρια CO2/χλμ. Εκτός από το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων, όπου οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων είναι ελαφρώς χαμηλότερες.

Μια πλήρης πρόταση
Από την πρώτη στιγμή, γίνεται σαφές πως ο οδηγός μπορεί να απολαύσει τη συνύπαρξη με το Kia Ceed, ειδικά στην έκδοση GT Line. Από τη θέση οδήγησης και τον σπορ χαρακτήρα του τιμονιού, μέχρι την οδική του συμπεριφορά, το Ceed είναι στημένο για να ικανοποιεί κάθε ανάγκη. Τόσο αυτή της κίνησης στην πόλη, ως ένα μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, όσο και εκείνη της διασκέδασης, που πολλοί οδηγοί μπορεί να επιζητήσουν. Προφανώς, όποιος θέλει ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά θα πρέπει να ανέβει κλίμακα, για χάρη του Kia Ceed GT. Ως η πιο “πλούσια” έκδοση του “απλού” Kia Ceed, το GT Line είναι επαρκώς εξοπλισμένο και με τεχνολογικά συστήματα τελευταίας εξέλιξης. Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής 7 ιντσών. Ακόμη, ο πίνακας οργάνων παρέχει χρήσιμες πληροφορίες προς τον οδηγό, χάρη σε μια οθόνη LCD 3,5 ιντσών. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της ενεργητικής ή παθητικής ασφάλειας, καθώς το Kia Ceed διαθέτει πλειάδα συστημάτων. Εκτός από τους 7 αερόσακους και την αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, σε αυτά συγκαταλέγονται τα συστήματα Ακολούθησης ή Διατήρησης Λωρίδας, Προειδοποίησης Εμπρόσθιας σύγκρουσης, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου κ.α.

Εκτός τον κινητήρα 1,4 που οδηγήσαμε, το Kia Ceed GT Line προσφέρεται σε ακόμη 3 περιπτώσεις. Ο λόγος για τον 1000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα T-GDi με τους 120 ίππους, καθώς και για τις δύο εκδόσεις πετρελαίου 1,6 CRDi, με 115 και 136 ίππους αντίστοιχα.

Η τιμή του Kia Ceed GT Line 1,4 T-GDi ξεκινά από 20.990 ευρώ. Η τιμή των εκδόσεων πετρελαίου, ξεκινά από 19.990 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]