Δοκιμή Kia EV6 Long Range AWD

Τετρακίνηση, 325 ίπποι από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και "εκτόξευση" στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο μοντέλο στην ελληνική γκάμα της Kia

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η κορεάτικη εταιρεία παρουσίασε το νέο Kia EV6, διπλασιάζοντας την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων στην χώρα μας, μιας και μέχρι σήμερα υπήρχε μόνο το e-Soul. Με την έλευσή του, το Kia EV6 γίνεται και το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα της εταιρείας στην χώρα μας. Κάτι τέτοιο ισχύει στην τετρακίνητη έκδοση, η οποία είναι και αυτή της δοκιμής. Πάμε να γνωρίσουμε, λοιπόν, το Kia EV6 Long Range AWD με δύο ηλεκτροκινητήρες και τους 325 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Kia e-Niro 204 PS (Long Range)

Ξεκινάμε από την εμφάνιση του θηριώδους μοντέλου και χρησιμοποιώ αυτό το επίθετο για να τονίσω το μέγεθος του αμαξώματος. Από την πρώτη ματιά διαπιστώνει κανείς ότι το Kia EV6 πέρα από εντυπωσιακό είναι και μεγάλο, με τις διαστάσεις που ανακοινώνει η εταιρεία να το επιβεβαιώνουν. Μιλάμε για μήκος που αγγίζει τα 4.695 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ. Αυτές οι διαστάσεις αφορούν την κορυφαία έκδοση GT-Line της δοκιμής μας, η οποία είναι οριακά μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες που διαφοροποιούνται στο μήκος που αγγίζει τα 4.680 χλστ. (-15 χλστ.) και το πλάτος που φτάνει τα 1.880 (-10 χλστ.).


Όσο για την σχεδίαση, είναι άκρως φουτουριστική και μαγνητίζει τα βλέμματα, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς από τις αντιδράσεις του κόσμου στην θέα του μοντέλου. Το εμπρός τμήμα είναι ιδιαίτερα δυναμικό, κυρίως λόγω των δύο έντονων νεύρων στο καπό και των LED εμπρός φωτιστικών σωμάτων. Πηγαίνοντας προς το πίσω μέρος, η σχεδίαση γίνεται όλο και πιο “τολμηρή”, με στοιχεία όπως οι “κρυφές” χειρολαβές, το κεκλιμένο πίσω μέρος με coupe φιλοσοφία και οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Σίγουρα, όμως, το πιο εντυπωσιακό τμήμα είναι το πίσω, εκεί που υπάρχει μία αεροτομή στο επάνω μέρος, η LED λωρίδα που γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα, το μεγάλο λογότυπο της Kia και ασφαλώς η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υποδοχή για φόρτιση. Μιας και αναφερθήκαμε στην αεροτομή, αξίζει να τονίσουμε ότι εντυπωσιακή είναι και η θέα της από τους πλευρικούς καθρέφτες, αφού ο οδηγός βλέπει την φωτιζόμενη άκρη της, αλλά και τους “φουσκωμένους” θόλους στον πίσω άξονα. Εντυπωσιακό!

Εσωτερικό: Άπλετοι χώροι και οικολογικός χαρακτήρας
Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα του Kia EV6, ο οδηγός έρχεται σε επαφή με ένα άκρως ποιοτικό και ψηφιακό περιβάλλον. Οι περισσότερες επιφάνειες καλύπτονται από μαλακά στην υφή πλαστικά, ενώ εκτεταμένη είναι η χρήση vegan δέρματος και ανακυκλωμένου
πλαστικού, στοιχεία που τονίζουν τον οικολογικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η ιδιαίτερη σχεδίαση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με πρώτο και καλύτερο το τιμόνι, το οποίο “αποχαιρετά” τις τρεις ακτίνες που είχαμε συνηθίσει εδώ και αρκετά χρόνια. Ακριβώς από πίσω του βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών, η οποία αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ ακριβώς δίπλα της τοποθετείται και η κυρτή προς το μέρος του οδηγού οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους επίσης 12,3 ιντσών. Νέο στοιχείο είναι και το πάνελ αφής κάτω από την οθόνη, στο οποίο συναντάμε τα κουμπιά αλλαγής μενού. Με το πάτημα ενός κουμπιού το πάνελ μετατρέπεται σε μονάδα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού. Θετικό είναι το γεγονός ότι εξακολουθούν να υφίστανται οι “φυσικοί” περιστροφικοί διακόπτες για ένταση ήχου ή θερμοκρασία κλιματισμού, κάτι που βελτιώνει την εργονομία.

Πάμε και στους χώρους, τομέας στον οποίο εντυπωσιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6. Το μεταξόνιο αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 2.900 χλστ., όταν ενδεικτικά ένα Skoda Octavia έχει μεταξόνιο 2.680 χλστ. Σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και την απουσία τούνελ μετάδοσης, προκύπτουν πραγματικά τεράστιοι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το ίδιο ισχύει και για κεφάλι των πίσω επιβατών, παρά την κεκλιμένη οροφή, ενώ χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις είναι εφικτό να βολευτούν και τρεις επιβάτες στις πίσω θέσεις. Ασφαλώς, η πρακτικότητα “εκτοξεύεται” με μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα στις πόρτες, στο κεντρικό “τούνελ” και κάτω από το υποβραχιόνιο. Αξιοσημείωτος είναι και ο τεράστιος χώρος κάτω από την κεντρική κονσόλα με αντιολισθητική επιφάνεια, εκεί όπου οι επιβάτες μπορούν να τοποθετήσουν από μία μεγάλη τσάντα (έχει και μικρό γάντζο για την συγκράτησή της), μέχρι παπούτσια ή κάποια βρεγμένη ομπρέλα κλπ.

Όσο για τον χώρο αποσκευών, ο διαθέσιμος όγκος φτάνει τα 490 λτ. στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής (520 λτ. η πισωκίνητη έκδοση) και αποκαλύπτεται με το ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Δύο ηλεκτροκινητήρες, ακαριαία ισχύς 325 ίππων 
Περνάμε στην “καρδιά” του αμιγώς ηλεκτρικού Kia EV6 ή καλύτερα στις “καρδιές” μιας και στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής έχουμε να κάνουμε με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 325 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι ακαριαία και αγγίζει τα 605 Nm ροπής. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως τόση ροπή έχει και η Lamborghini Huracan Evo (600 Nm στις 6.500 σ.α.λ.). Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 2.090 κιλών “εκτοξεύεται” στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 188 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 77,4 kWh (στην έκδοση Long Range), με την αυτονομία που ανακοινώνεται σύμφωνα με τα πρότυπα WLPT να φτάνει τα 484 χλμ. Όσο για την κατανάλωση, με μεικτές συνθήκες οδήγησης φτάνει τα 18 kWh/100 χλμ. σύμφωνα πάλι με τα πρότυπα WLTP. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι είναι εφικτή μία μέση τιμή στις 20 kWh/100 χλμ., με αποτέλεσμα τα 400+ χλμ. να είναι μία αρκετά ρεαλιστική αυτονομία. Εννοείται ότι σε αστικό περιβάλλον, με ενεργοποιημένο το i-pedal (μέγιστη ανάκτηση ενέργειας), η μέση τιμή της κατανάλωσης μειώνεται δραματικά. Στη διάρκεια της δοκιμής, σε τέτοιες συνθήκες είδαμε και 16-17 kWh/100 χλμ. που μεταφράζονται σε 500+ χλμ. αυτονομίας.

Στον τομέα της φόρτισης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σε ταχυφορτιστή 250kW, η μπαταρία φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 18 λεπτά. Από την άλλη, σε οικιακό δίκτυο με ένα wallbox 11 kW, χρειάζονται 7 ώρες και 20 λεπτά για πλήρη φόρτιση.

Στην πράξη: Πάντα άνετο, ταχύτατο όταν χρειαστεί
Το Kia EV6 από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα εντυπωσιάζει με την κορυφαία κύλιση και την ησυχία στην καμπίνα. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά “φιλτράροντας” τις ανωμαλίες του αστικού περιβάλλοντος (παρά τις ζάντες 20 ιντσών), ενώ ταυτόχρονα δίνει μία στιβαρή αίσθηση στις γρήγορες καμπές. Τα φρένα “βγαίνουν” ασπροπρόσωπα στο δύσκολο έργο της επιβράδυνσης λόγω του αυξημένου βάρους, ενώ το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό. Σίγουρα θα θέλαμε ένα σύστημα διεύθυνσης με πιο άμεση πληροφορήση, μιας και ακόμα και στο “sport” πρόγραμμα οδήγησης δεν αποκτά την επιθυμητή αμεσότητα. Όσο για τη λειτουργία των δύο κινητήρων, στα προγράμματα “eco” και “normal” δίνεται έμφαση στην οικονομία και λειτουργεί κατά κύριο λόγο αυτός του πίσω άξονα. Μόλις ενεργοποιηθεί, όμως το “sport” πρόγραμμα, τα 605 Nm ροπής “συστήνονται” στον οδηγό ακαριαία και η επιτάχυνση μέχρι τα 70-80 χλμ./ώρα καθιστά σώμα και κάθισμα ως ένα και το αυτό. Μπορεί σε μεγαλύτερες ταχύτητες να μην αυξάνεται τόσο απότομα η ταχύτητα και το “τράβηγμα” που αισθάνεσαι να μην είναι τόσο έντονο, αλλά σε ρεπρίζ προσπέρασης επαρχιακού δρόμου (70-90 χλμ./ώρα) το Kia EV6 των 325 ίππων είναι άκρως επιθετικό. Η δε ανάκτηση ρυθμίζεται από τα paddles που συναντάμε πίσω από το τιμόνι, ενώ δεν απουσιάζει και η αυτόματη ρύθμιση που μεταβάλλει την επιβράδυνση, ανάλογα με την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το όριο ταχύτητας στην περιοχή κι ούτω καθ’ εξής.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Kia EV6 Standard Range ξεκινά από τα 40.427 στην πισωκίνητη έκδοση με τους 170 ίππους. Για την απόκτηση της κορυφαίας έκδοσης Long Range με τετρακίνηση και 325 ίππους, όπως αυτή της δοκιμής, απαιτείται το ποσό των 48.990 ευρώ (52.190 ευρώ για την έκδοση GT-Line). Πρόκειται για τιμές που αφορούν την προϋπάρχουσα επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, συνεπώς αναμένεται μεγαλύτερη μείωση το επόμενο διάστημα. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παρέχεται από την Kia εγγύηση 7 ετών χωρίς περιορισμούς, τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για την μπαταρία (εγγύηση για το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

*Ευχαριστούμε πολύ το ξενοδοχείο Nidimos Hotel στους Δελφούς για την παραχώρηση θέσης φόρτισης και για την φιλοξενία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.