Δοκιμή Kia Picanto 1.0Τ-GDI X-Line 100 PS

Το Kia Picanto Χ-Line εκπλήσσει ευχάριστα με τις επιδόσεις και τον πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει, ενώ παράλληλα είναι και το μικρότερο crossover της Kia με αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Βρείτε μας στο

Παραφράζοντας κάποιος τη γνωστή φράση θα μπορούσε εύκολα να πει πως και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν ψυχή, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το νέο Kia Picanto XLine με τον κινητήρα τούρμπο των 1.000 κ.εκ. Μπορεί να προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινήσεις, όμως προσφέρει άνεση, επιδόσεις και τεχνολογία που δύσκολα συναντάμε σε αυτή την κατηγορία, ενώ παράλληλα δεν θα πει όχι σε ήπιες αποδράσεις.

Χωρίς να έχει προκλητική εμφάνιση, ξεχωρίζει εξωτερικά από τις απλές εκδόσεις με την επανασχεδιασμένη μάσκα, τη διπλή απόληξη εξάτμισης και τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Ακόμα πιο εντυπωσιακός είναι ο σχεδιασμός στο εσωτερικό, καθώς δανείζεται αρκετά στοιχεία από μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας της Kia. Στο κέντρο ξεχωρίζει το σύστημα infotainment με την οθόνη αφής των 7 ιντσών που προσφέρει πρόσβαση σε συστήματα πληροφοριών και συνδεσιμότητας καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone μέσω Apple Car Play και Android Auto, ενώ οι πινελιές με χρώμα Lime ενισχύουν τον νεανικό του χαρακτήρα.

Επίσης η κάμερα οπισθοπορείας αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτική για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη και η ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή έρχεται να προστεθεί στον πλούσιο εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Οι επιδόσεις του Kia Picanto XLine με τον 1.000άρι κινητήρα τούρμπο των 100 ίππων είναι εντυπωσιακές, καθώς για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. χρειάζεται μόλις 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Αν και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης, το πλαίσιο και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης ξαφνιάζουν ευχάριστα τον οδηγό. Μεταφέρει με άνεση τέσσερις επιβάτες και ο χώρος των αποσκευών, που φτάνει τα 255 λίτρα, είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Η έκδοση Χ-Line προσφέρεται και με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.200 κ.εκ., που αποδίδει 82 ίππους. Στην ουσία πρόκειται για το μικρότερο crossover της Kia, προσφέροντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερο πλάτος και μήκος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενισχύοντας έτσι τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα του.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr