Δοκιμή Mazda MX-5 RF 1.5 MY 2021

Διατηρώντας ακέραια τα βασικά χαρακτηριστικά των προηγούμενων, το νέο Mazda MX-5 σε βάζει για τα καλά στην πρίζα και δεν σε αφήνει να το αποχωριστείς. Ποτέ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

To Mazda MX-5 δεν αναβίωσε απλά μια ολόκληρη κατηγορία αλλά την κράτησε στη ζωή μέχρι και τις μέρες μας. Πραγματικά κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν με τα roadsters αν οι Ιάπωνες δεν παρουσίαζαν την πρώτη και θρυλική πλέον γενιά του μοντέλου πριν από τρεις ολόκληρες δεκαετίες, η οποία είχε και όλες τις σωστές επιρροές από τον μαγικό κόσμο των αυθεντικών roadsters. Η ιστορία πλέον είναι γνωστή με το MX-5 να γίνεται το best seller μοντέλο της κατηγορίας όλων των εποχών και να γράφει το δικό του κεφάλαιο μέχρι και σήμερα, με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες. Και μετά από τέτοια επιτυχία, τα… μυαλά της Mazda δεν έχουν πάρει αέρα και πατώντας στο έδαφος, βγάζουν ακόμη και σήμερα ένα καθαρόαιμο οδηγικά roadster, το οποίο ακολουθεί τις τάσεις της εποχή, σεβόμενο την ιστορία του!

Διαχρονικός δυναμισμός
Τώρα έχουμε μπροστά μας τη νέα και 4η γενιά του δημοφιλούς roadster που σπάει σχεδόν κάθε σχεδιαστικό δεσμό με τις προηγούμενες, χωρίς όμως να αλλάξει την ουσία. Για το σχήμα το νέου MX-5 δεν μπορούν να ειπωθούν πολλά. Τα βραβεία που έχει κερδίσει και ακόμη περισσότερο τα βλέμματα που κλέβει, είτε κινείται είτε στέκεται, μιλούν από μόνα τους, ενώ αυτό ακριβώς κάνουν και κάποιοι οδηγοί που κατεβάζουν παράθυρο και σου πιάνουν την κουβέντα καθώς περιμένουν μαζί σου στο φανάρι. Με τις αναλογίες να είναι αυτές που πρέπει και τα μικρά φωτιστικά σώματα ακροβολισμένα το MX-5 δείχνει μυώδες, μικρό και κομψό ταυτόχρονα, ένα future classic σχήμα που δεν αγνοεί κανείς, για λόγους κάτι παραπάνω από εμφανείς. Με την σκληρή οροφή στο πορτμπαγκάζ γίνεται φυσικά πιο εντυπωσιακό, με την διαδικασία αναδίπλωσης να απαιτεί μόλις 13 δευτερόλεπτα και να μπορεί να ολοκληρωθεί ακόμη και με ταχύτητες έως και 10 χλμ./ώρα (πρακτικά πρέπει να είσαι σταματημένος για να λειτουργήσει).

Το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια λιτή σχεδιαστική φιλοσοφία με τις υπερβολές να απουσιάζουν. Τα πάντα σχεδόν βρίσκονται γύρω από το οδηγό που έχει αρκετό χώρο στη διάθεσή του, τουλάχιστον αν είναι έως και 1,85 μ. Η οροφή έρχεται κοντά στο κεφάλι χωρίς να ενοχλεί και τα χειριστήρια και τα κουμπιά απαιτούν πολύ λίγο χρονικό διάστημα εξοικείωσης μαζί τους. Δίπλα στο χειρόφρενο υπάρχουν μάλιστα κουμπιά και περιστροφικοί διακόπτες που ελέγχουν άριστα το σύστημα πολυμέσων, το οποίο παρουσιάζεται μέσω της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης των επτά ιντσών. Ο συνοδηγός δεν έχει, για πρώτη φορά, ντουλαπάκι μπροστά του, όμως εκείνο ανάμεσα στις πλάτες των καθισμάτων διατηρείται και στην 4η γενιά. Η Mazda έχει τοποθετήσει και δύο ποτηροθήκες με εκείνη για τον συνοδηγό να μπορεί να μεταφερθεί και στην πλευρά του στο κεντρικό τούνελ. Το τιμόνι φέρει και τηλεσκοπική ρύθμιση, πέρα από το ύψος, και αυτό κάνει πιο εύκολη την εύρεση της σωστής θέσης για τον οδηγό.


Δύναμη και γραμμικότητα
Ο 4κύλινδρος Skyactive-G κινητήρας των 1,5 λίτρων δείχνει να ταιριάζει εξαιρετικά με το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος του MX-5, το οποίο ακόμη και στην έκδοση με την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή δεν ξεπερνά τα 1.106 κιλά. Η ελαστικότητά που επιδεικνύει είναι υποδειγματική για ατμοσφαιρικό σύνολο, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και η ισχύς δίνει την εντύπωση ότι ξετυλίγεται με απόλυτα γραμμικό τρόπο μέχρι και το όριο περιστροφής. Η ανακοινώσιμη ισχύς των 132 ίππων φτάνει για να κινηθεί κανείς γρήγορα σε ευθείες και στροφές, αν και κανείς δεν θα διαλέξει το MX-5 με πρώτο κριτήριο της επιδόσεις του κινητήρα. Τα χαρίσματά του είναι κυρίως αλλού. Η ροπή ανέρχεται στα 152 Nm στις 4.500 σ.α.λ. ενώ ή μέση κατανάλωση κατά WLTP ανέρχεται στα 6,3 λίτρα ανά 100 χλμ (στην πράξη κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση 6,9 λίτρα/100 χλμ.). Η απόδοση του κινητήρα, σε συνδυασμό με το βάρος των μόλις 1.105 κιλών (1.065 στην έκδοση με την υφασμάτινη οροφή) φέρνουν τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 203 χλμ./ώρα.

Η λειτουργία του μοτέρ γίνεται αισθητή και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο οδηγός βλέπει τον επιλογέα φετίχ να πάλλεται ελαφρώς και νιώθει το μοτέρ ζωντανό αγγίζοντας τις προσεγμένες σε υλικά και ποιοτικά κατασκευής επιφάνειες. Σίγουρα πρόκειται για κάτι που έχει γίνει επίτηδες από την Mazda, αφού με το που ανέβουν οι στροφές οι δονήσεις -σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν κραδασμοί- εξαφανίζονται δια παντός. Αυτό που καταφέρνουν είναι να δώσουν έναν τόνο μηχανικής νοσταλγίας στο ιαπωνικό roadster και συμβάλλουν τα μέγιστα στην δυνατή αίσθηση μη αποστειρωμένου χαρακτήρα που αφήνει το MX-5 σε όποιον και αν κάθεται στο τιμόνι. Το ίδιο κάνει και ο διακριτικός ήχος που φτάνει στο εσωτερικό από την εξάτμιση που γίνεται όλο και καλύτερος όσο το μοτέρ πλησιάζει στα κόκκινα.

Old school οδηγική προσέγγιση
Μπορείς να το χρησιμοποιείς άνετα κάθε μέρα με τις μικρές διαστάσεις (μήκος μόλις 3.915 χλστ., πλάτος 1.735 και ύψος 1.230 χλστ.) να βοηθούν τα μέγιστα στην κίνηση στο αστικό περιβάλλον και την εύρεση θέσης πάρκινγκ, όπως και ο μικρός κύκλος στροφής των 4,7 μέτρων.

Οι δρόμοι με στροφές, είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης του MX-5 που κάνει ό,τι μπορεί για να μην απογοητεύσει και ό,τι κάνει το κάνει καλά και πολύ. Ανεβάζοντας ρυθμό το ακριβές τιμόνι αποκτά όλο και καλύτερη αίσθηση και το MX-5 μικραίνει ακόμη περισσότερο γύρω σου. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι καλή για την ισχύ που παράγει ο κινητήρας και αυτό το παρατηρείς μόνο αν καταφέρεις να “ξεπεράσεις” τις πολύ κοντές διαδρομές αλλά και την ακρίβεια στις αλλαγές των ταχυτήτων που προσφέρει αυτός ο μοναδικά υποδειγματικός επιλογέας, ένα στοιχείο που έχει συνδεθεί άρρηκτα με όλες τις γενιές του MX-5. Τα φρένα είναι δυνατά και εμφανίζουν τη δύναμή τους με γραμμικότατο τρόπο αφού παίρνεις όσο πατήσεις. Η υποβοήθηση, που μοιάζει λιγότερη από το ιδανικό, τελικά σε βοηθά να μπεις ακόμη πιο βαθιά στο κλίμα της σπορ οδήγησης και να συμμετέχεις περισσότερο, με το σύστημα πέδησης να έχει τη δύναμη που χρειάζεται αλλά και τη διάρκεια στην απόδοση που απαιτούν οι καταστάσεις. Σε γενικές γραμμές το MX-5 καταφέρνει να γίνει πολύ γρήγορα ένα με τον οδηγό του και ακολουθεί πιστά τις όποιες εντολές του τιμονιού, χωρίς να παρουσιάζει ποτέ δυσάρεστες εκπλήξεις και πάντα προσφέροντας τα ίδια υψηλά επίπεδα οδηγικής ευχαρίστησης.

Το Mazda MX-5 δεν είναι για… καλομαθημένους! Επιδεικνύει έναν εξαιρετικό χαρακτήρα, ένα καθόλα σύγχρονο “πρόσωπο” πασπαλισμένο με δόσεις νοσταλγίας από το παρελθόν, όσο χρειάζεται για να σε κάνει να δαγκώσεις… τις λαμαρίνες του μια και καλή. Είναι απόλυτα φιλικό με τον οδηγό, όποιος και αν είναι αυτός και άσχετα από την εμπειρία του αλλά αν θες ησυχία, απουσία κραδασμών και άνεση δεν είναι για εσένα και σίγουρα εσύ δεν είσαι για αυτό… Το MX-5 σε κάνει να αισθάνεσαι από την πρώτη στιγμή πως οδηγείς ένα αυθεντικό roadster από περασμένη εποχή, με όλα τα σύγχρονα καλούδια και φυσικά την ανάλογη εμφάνιση.

Για το τέλος άφησα την τιμή του. Αυτή για την έκδοση RF ξεκινά από τα 36.115 ευρώ (με την υφασμάτινη οροφή οι τιμές ξεκινούν από τα 26.859 ευρώ).

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]