Δοκιμή Mazda2 & Mazda2 Auto

Η επιστροφή της Mazda στην ελληνική αγορά, όπως ήταν λογικό σήμανε και το comeback του Mazda2, ενός εκ των αγαπημένων μικρών αυτοκινήτων στην χώρα μας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν 2014 όταν παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά του Mazda2 και πλέον το ιαπωνικό μοντέλο έχει καθαρόαιμο” DNA, αφού πέταξε από πάνω του ότι Ford είχε στην προηγούμενη γενιά του. Το πάτωμά του είναι νέο, ενώ το ίδιο ισχύει και για το μοτέρ του. Φυσικά δεν θα μιλήσουμε για τα προφανή που δεν είναι άλλα από την εμφάνιση. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά το νέο Mazda2.

Τυπικό δείγμα γραφής Mazda
Το Mazda2 εμφανισιακά δεν σε αιφνιδιάζει αν είσαι εξοικειωμένος με την εμφάνιση της υπόλοιπης γκάμας της ιαπωνικής μάρκας. Η σχεδιαστική γλώσσα KODO, όπως ονομάζουν οι Ιάπωνες το σχεδιαστικό στυλ που έχουν υιοθετήσει, είναι και εδώ παρούσα σε… μικρογραφία φυσικά. Κάτι φυσικό αφού μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μήκους 4.060 χλστ. Το εμπρός μέρος είναι δυναμικό, ενώ οι ακμές χαρακτηρίζουν το αμάξωμα τόσο εμπρός όσο και στο πλάι αλλά και πίσω. Φυσικά σήμα κατατεθέν είναι η μάσκα εμπρός που έχει και χρώμιο, ενώ το πίσω μέρος ξεχωρίζει από τους τονισμένους ώμους που καταλήγουν στα φώτα.

Ποιοτικό και καλοφτιαγμένο εσωτερικό
Το εσωτερικό του Mazda2 δεν συμπαθεί τις υπερβολές, ούτε στις γραμμές που ακολουθεί, ούτε στους χρωματικούς συνδυασμούς. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί στο συγκεκριμένο μοντέλο και η σχεδίαση δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα και την εργονομία. Οι στρογγυλοί αεραγωγοί δένουν όμορφα με τις γραμμές του ταμπλό, όπως και η οθόνη που μοιάζει να αναδύεται στο άνω μέρος του. Τα υλικά είναι ποιοτικά, ενώ η συναρμολόγησή τους σε πείθει για την αντοχή τους στον χρόνο και το φινίρισμά τους είναι προσεγμένο. Θήκες υπάρχουν για μικροαντικείμενα, σε επίκαιρα σημεία στην καμπίνα, ενώ οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Πίσω δύο ενήλικες μεσαίου αναστήματος θα βολευτούν δίχως πρόβλημα, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι στα 250 λίτρα και φτάνει τα 882 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.


Η Mazda που… αντιστέκεται
Η αλήθεια είναι πως στην εποχή μας δύσκολα βρίσκεις αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό μοτέρ και το Mazda2 είναι ένα από αυτά. Βλέπετε η ιαπωνική μάρκα έχει διαλέξει τον δικό της δρόμο όσον αφορά τα μοτέρ και αυτός δεν περιλαμβάνει την εύκολη λύση της υπερτροφοδότησης. Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου Mazda2 λοιπόν έχουμε έναν 1.5 λτ. ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, ο οποίο βγαίνει σε τρεις εκδόσεις, με 75, 90 και 115 ίππους. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 148 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Αρκετά ψηλά δηλαδή αλλά αυτό είναι αναμενόμενο για ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ. Στην πράξη ο κινητήρας ικανοποιεί με την απόδοσή του και την απόκρισή του, ειδικά σε αστικό περιβάλλον, ενώ είναι εξαιρετικός σε ποιότητα λειτουργίας. Με το χειροκίνητο κιβώτιο συνεργάζεται άψογα, ενώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο το οποίο είναι έξι σχέσεων και όχι πέντε (όπως είναι το χειροκίνητο), το αυτοκίνητο είναι ακόμη πιο σβέλτο. Ειδικά αν επιλέξεις και το πρόγραμμα οδήγησης Sport τότε η διαφορά είναι αισθητή στην απόκριση. Πάντως τα νούμερα των επιδόσεων είναι τα ίδια, με την Mazda να ανακοινώνει για το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ. και τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα και για τις δύο εκδόσεις. Όσον αφορά την κατανάλωση, εκεί έχουμε μέση τιμή στα 4,9 λίτρα/100 χλμ. (5,2 λίτρα/100 χλμ. για το αυτόματο) και εκπομπές ρύπων στα 111 γρ./χλμ. (118 γρ./χλμ. για το αυτόματο).

Ευχάριστη (έκπληξη) η οδική του συμπεριφορά
Και βάζουμε σε παρένθεση τη λέξη έκπληξη, γιατί εδώ και χρόνια η οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της Mazda έχει πάψει να μας εκπλήσσει ευχάριστα. Οι Ιάπωνες έχουν φτιάξει μια εξαιρετική συνταγή και για το Mazda2, το οποίο από τα πρώτα μέτρα σου δείχνει πόσο στιβαρό είναι, χωρίς όμως να γίνεται βαρύ και πλαδαρό. Έχει κοφτερές αντιδράσεις στις εντολές που δέχεται από το σύστημα διεύθυνσης και η απόσβεση της ανάρτησης ικανοποιεί πλήρως, χωρίς να είναι μαλακή και ενδοτική. Το πλαίσιο φυσικά και είναι η απόλυτη βάση για όλα τα παραπάνω και σου δίνει την εντύπωση πως θα μπορούσε να αντέξει και 200 άλογα, χωρίς υπερβολή. Από την άλλη, σε ταχύτητα αυτοκινητοδρόμου το ιαπωνικό μοντέλο πατάει με σιγουριά, ενώ ικανοποιεί με την ηχομόνωσή του. Τα φρένα είναι δυνατά και επαρκή, ενώ το κιβώτιο έχει εξαιρετική αίσθηση και δεν “κομπιάζει” ακόμη και σε ακαριαίες αλλαγές. Μικρή παραφωνία η περιμετρική ορατότητα, η οποία πλήττεται ως ένα βαθμό από τις μικρές γυάλινες επιφάνειες στο πλάι και πίσω.

Για το τέλος αφήσαμε τις τιμές του Mazda2. Στην συγκεκριμένη έκδοση λοιπόν, το ιαπωνικό μοντέλο κοστίζει 16.506 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο και 17.228 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο. Βέβαια οφείλουμε να πούμε πως οι τιμές του Mazda2 στην χώρα μας ξεκινάνε από τα 13.719 ευρώ για την έκδοση των 75 ίππων και φτάνουν έως και τα 21.516 ευρώ για την έκδοση των 115 ίππων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]