Δοκιμή MINI Cooper 5d Steptronic 136 PS

Δοκιμάζουμε το 1500άρι MINI Cooper των 136 ίππων, με το πεντάθυρο αμάξωμα και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή MINI Cooper

Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα εκεί έξω, κυρίως λόγω της εμφάνισης και του διαφορετικού του χαρακτήρα. Το MINI Cooper έχει καταφέρει να διατηρήσει την διαχρονική του ταυτότητα και να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς. Αυτή τη φορά, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ανανεωμένη εκδοχή του ΜΙΝΙ Cooper στην 5θυρη έκδοση αμαξώματος, η οποία για την περίσταση συνοδευόταν από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης και το αυτόματο Steptronic. Πάμε να το γνωρίσουμε αναλυτικά!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή MINI Cooper S E Countryman ALL4 

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το MINI Cooper 5d συγκεντρώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει διαχρονικά και συνδυάζονται με σύγχρονες, sportive “πινελιές”. Το εμπρός τμήμα διακρίνεται για την εκτεταμένη χρήση νίκελ γύρω από τη μάσκα, αλλά και τα LED φωτιστικά σώματα. Το ίδιο ισχύει και στο πλαϊνό τμήμα, με νίκελ σε χειρολαβές και στο κάτω τμήμα των παραθύρων. Παράλληλα, η σπορ φιλοσοφία της εταιρείας επιτυγχάνεται με τις λωρίδες που διατρέχουν το καπό, τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ ελαστικού, τη διχρωμία του αμαξώματος, αλλά την διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος. Εννοείται ότι στο σκοτάδι δεν θα περάσουν απαρατήρητα τα πίσω LED φωτιστικά σώματα που απεικονίζουν τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου. Αναφορικά με το μέγεθος του MINI Cooper 5d, οι διαστάσεις παρέμειναν αρκετά “μαζεμένες” με το μήκος να αγγίζει τα 4.036 χλστ., το πλάτος τα 1.727 και το ύψος τα 1.425 χλστ.


Φινετσάτο και… ψηφιακό!
Αφήνοντας την εξωτερική εμφάνιση, προχωράμε στην καμπίνα του MINI Cooper 5d, η οποία μας υποδέχεται με την φωτεινή απεικόνιση του σήματος της εταιρείας. Από την πρώτη κιόλας στιγμή γίνεται εμφανής η ποιότητα των επενδύσεις, αφού στα περισσότερα σημεία συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά και δερμάτινες επιφάνειες. Η εργονομία χαρακτηρίζεται μέτρια, ενώ επιπλέον bonus ευκολίας για τον οδηγό είναι η πληθώρα φυσικών διακοπτών για αρκετές ρυθμίσεις, όπως για παράδειγμα του συστήματος κλιματισμού. Οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, βέβαια, γίνονται μέσω της κεντρικής οθόνης αφής που περιβάλλεται από την κλασσική πλέον κυκλική, φωτιζόμενη στεφάνη και το μέγεθός της φτάνει τις 8,8 ίντσες. Εκεί θα συναντήσει κανείς όλα τα σύγχρονα συστήματα, από την κάμερα οπισθοπορείας και την πλοήγηση, μέχρι τις δυνατότητες συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay. Πέρα από την αφή, δεύτερη δυνατότητα πλοήγησης στο menu της κεντρικής οθόνης δίνεται και από τον περιστροφικό διακόπτη. Αυτός ο διακόπτης θα θέλαμε να βρίσκεται σε λίγο πιο βολική θέση. Μία δεύτερη οθόνη συναντάμε και πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Έχει οβάλ σχήμα και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, όπως για παράδειγμα την κατανάλωση και το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί (θα αναφερθούμε σε αυτό στη συνέχεια).

Αναφορικά με την πρακτικότητα, σίγουρα η 5θυρη έκδοση βελτιώνει σημαντικά την κατάσταση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δίνει μεγάλη έμφαση στον συγκεκριμένο τομέα. Ο όγκος στις “τσέπες” των εμπρός θυρών είναι περιορισμένος, ενώ ο χώρος εμπρός από τις δύο ποτηροθήκες δεν αρκεί για την αποθήκευση των μικροαντικειμένων, τα οποία καταλήγουν να κάνουν… κατάληψη στις ποτηροθήκες. Κατά τα άλλα, τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα και για την αποθήκευση των αποσκευών τους προσφέρεται χώρος που αγγίζει σε όγκο τα 278 λτ. Η ικανότητα φόρτωσης εκτοξεύεται λόγω της αναδιπλούμενης πίσω σειράς καθισμάτων, χωρίς όμως να δημιουργείται επίπεδο δάπεδο στον χώρο φόρτωσης.

“Ζωηρός” ο τρικύλινδρος, ταχύτατο το Steptronic
Πάμε και κάτω από το καπό του MINI Cooper, εκεί όπου συναντάμε έναν τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.499 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι υπερτοφοδοτούμενο και φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων DOUBLE VANOS. Το αποτέλεσμα είναι ότι αποδίδει 136 ίππους από τις 4.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 220 Nm έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου με 7 σχέσεις (Steptronic).

Κάπως έτσι, το αμάξωμα των περίπου 1.300 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η επίσημη τιμή είναι τα 5,5–5,9 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 7,3 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη
Γνήσιο MINI Cooper! Αυτή είναι η ουσία και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας το επιβεβαίωσε. Μπορεί με τα χρόνια να μεγάλωσε σε διαστάσεις και να πήρε κάποια “παραπανήσια” (οδηγικά πάντα) κιλά, αλλά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που θα μοιράσει απλόχερα χαμόγελα όταν βρεθεί σε ορεινές διαδρομές. Πατώντας τον όμορφο κόκκινο διακόπτη, ο οδηγός αντιλαμβάνεται μέσα σε λίγα χλμ. ότι το τιμόνι είναι όσο βαρύ πρέπει και προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, ενώ τα φρένα είναι γραμμικά και ισχυρά, ακόμα και σε καταπόνηση διαρκείας. Ο κινητήρας μπορεί να μην “βάζει φωτιά” στην άσφαλτο, αλλά η ισχύς του είναι αρκετή για να μπορέσει να κινηθεί σβέλτα όταν το θελήσει. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλει και το ταχύτατο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ανάρτηση είναι αρκετά σφικτή εξαλείφοντας κάθε κλίση του αμαξώματος, ωστόσο σε “συνεργασία” με το χαμηλό προφίλ των ελαστικών δεν δημιουργεί και τις καλύτερες συνθήκες για την οδήγηση στους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κουραστική αλλά σίγουρα έχει θυσιαστεί σε έναν βαθμό η απόσβεση για χάρη των δυναμικών οδικών χαρακτηριστικών. Και αυτό μου άρεσε πολύ. Ασφαλώς, υπάρχουν και τρία προφίλ οδήγησης (Eco, Mid και Sport) που επεμβαίνουν στην χαρτογράφηση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για να επιλέξετε ανάλογα με τις οδηγικές σας ορέξεις!

Στο ταμείο
Η τιμή του Mini Cooper 5d με τους 136 ίππους ξεκινά από τα 22.265 ευρώ, ενώ οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στα 127 γρ./χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.