Δοκιμή Nissan Juke 1.0 λτ. 114 PS 6MT

Το Nissan Juke, στη δεύτερη γενιά του έρχεται αποκλειστικά με τρικύλινδρο κινητήρα 114 ίππων. Το δοκιμάζουμε στην χειροκίνητη έκδοσή του...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Nissan Juke

Το Nissan Juke διανύει αισίως την δεύτερη γενιά του και διατίθεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, του οποίου τη δοκιμή μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ, όσο και με χειροκίνητο έξι σχέσεων. Αυτή τη φορά, στα χέρια μας βρέθηκε με τη δεύτερη επιλογή μετάδοσης, η οποία “συνεργάζεται” αποκλειστικά με τον ένα και μοναδικό κινητήρα βενζίνης των 114 ίππων. Η προσιτή τιμή, οι ικανοποιητικοί χώροι και ασφαλώς η ιδιαίτερη σχεδίαση είναι τα δυνατά του “χαρτιά”. Ας το γνωρίσουμε αναλυτικότερα!

Δοκιμή Nissan X-Trail 1.3 160 PS (+Official TractioN Video)

Κατά την αποκάλυψη της πρώτης γενιάς Nissan Juke, πίσω στο 2010, οι απόψεις ήταν ανάμεικτες ως προς την σχεδίαση. Σε καμία περίπτωση, πάντως, δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι το B-SUV της ιαπωνικής φίρμας δεν ήταν “τολμηρό” ως προς την εμφάνιση. Στη δεύτερη γενιά του, διατηρήθηκαν κάποια σχεδιαστικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι κυκλικοί προβολείς στο εμπρός τμήμα, αλλά οι συνολικές αλλαγές είναι ουσιαστικές. Η χρήση χρωμίου στην εμπρός μάσκα είναι πλέον πιο εμφανής, ενώ συνολικά το αμάξωμα απέκτησε πιο “έντονες” γραμμές, στοιχείο που γίνεται αντιληπτό κυρίως στο μυώδες πίσω μέρος. Η οροφή εξακολουθεί να είναι κεκλιμένη προς τα πίσω και σε αυτή τη γενιά του Juke, το ίδιο ισχύει και για τις χειρολαβές των πίσω πορτών που παραμένουν “κρυφές”, ενώ ασφαλώς δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ. εμπρός – 242 χλστ. πίσω). Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Nissan Juke “μεγάλωσε” συγκριτικά με το παρελθόν, με το μήκος του να φτάνει πλέον τα 4.210 χλστ., το πλάτος τα 1.800 χλστ. και το ύψος τα 1.595 χλστ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι, αν και μεγαλύτερο, το νέο compact SUV είναι ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά κατά 23 κιλά, χάρη στη χρήση υψηλότερης ποιότητας ατσαλιού για την κατασκευή του πλαισίου του.


Νέα πλατφόρμα, αυξημένοι χώροι!
Περνώντας στο εσωτερικό της δεύτερης γενιάς, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η νέα πλατφόρμα CMF-B και το διευρυμένο μεταξόνιο (2.636 χλστ.) έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του διαθέσιμου χώρου. Στις πίσω θέσεις, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών είναι ικανοποιητικός, ενώ παρά την κεκλιμένη οροφή δεν θα δημιουργείται πρόβλημα για το κεφάλι ενηλίκων μετρίου αναστήματος. Η πρακτικότητα βελτιώνεται ακόμα περισσότερο με την πληθώρα θηκών για μικροαντικείμενα, ενώ για τις αποσκευές προσφέρεται πλέον ένας όγκος που διαμορφώνεται στα 422 λτ. (αύξηση κατά 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά). Η ποιότητα του νέου Nissan Juke διατηρείται σε υψηλό επίπεδο, με το φινίρισμα των επιφανειών να είναι ικανοποιητικό παρ’ όλο που σε αρκετές επιφάνειες συναντάμε σκληρά πλαστικά. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν τα “sportive” στοιχεία, όπως για παράδειγμα το επίπεδο τιμόνι και τα εμπρός καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, το οποίο ανήκει στην έκδοση Acenta, στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Μέσω αυτής, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει υπηρεσίες συνδεσιμότητας (Android Auto / Apple CarPlay), ενώ δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης, συστήματα όπως η αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών (Intelligent Emergency Braking), η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Intelligent Lane Intervention and Warning) “εκτοξεύουν” τα επίπεδα ασφαλείας που προσφέρει η δεύτερη γενιά Nissan Juke.

Επαρκής και οικονομικός ο τρικύλινδρος χιλιάρης
Όπως ήδη αναφέραμε και στην εισαγωγή του κειμένου, το Nissan Juke προσφέρεται αποκλειστικά με έναν κινητήρα. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο DIG-T χωρητικότητας 999 κ.εκ., ο οποίος εξοπλίζεται με turbo και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Κάπως έτσι, η ισχύς του αγγίζει τους 114 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και η ροπή των 230 Nm έρχεται από τις 3.000 σ.α.λ. Η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει πως τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο κατανάλωσης η Nissan αναφέρει 5,9-6,3 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Η συγκεκριμένη τιμή είναι άκρως ρεαλιστική, αφού στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε το Nissan Juke μπορεί να κινηθεί με τη μέση κατανάλωση στα 6,8 λτ./100 χλμ.

Με έμφαση στην ποιότητα κύλισης
Από την πρώτη του γενιά, το Nissan Juke ξεχώριζε για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφορά, γεγονός που ισχύει και τώρα. Κάθε οδηγός, ανεξαρτήτου αναστήματος, θα βολευτεί πίσω από το τιμόνι μιας και η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση κερδίζουν επίσης θετικό πρόσημο, μιας και στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Κινητήρας και κιβώτιο “συνεργάζονται” υποδειγματικά, με τον πρώτο να προσφέρει τη μέγιστη ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών και το δεύτερο να έχει θετικό κούμπωμα, αν και οι διαδρομές του επιλογέα είναι μεγάλες. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να μην δημιουργεί κλίσης στο αμάξωμα και ταυτόχρονα να μην γίνεται ενοχλητική στις λακκούβες της πόλης. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ελαστικά με μεγάλο προφίλ (215/60 R17 στις ζάντες του αυτοκινήτου δοκιμής). Όσο για τα φρένα, η ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα φαίνεται να μην επηρεάζει αρνητικά την απόδοση, ενώ το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό.

Στο ταμείο
Η τιμή εκκίνησης της δεύτερη γενιάς Nissan Juke ορίζεται στα 18.700 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο και το πακέτο εξοπλισμού Energy, ενώ για το αυτοκίνητο της δοκιμής που φέρει την έκδοση Acenta, η τιμή αυξάνεται στα 19.700 ευρώ. Στην περίπτωση που ο αγοραστής επιθυμεί την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το κόστος αυξάνεται στα 21.800 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.