Δοκιμή Nissan Juke 1.0 λτ. 114 PS DCT

Το πρώτο Nissan Juke χάραξε τον δικό του δρόμο και η 2η ολοκαίνουρια γενιά, πιο ώριμη παντού θέλει να συνεχίσει στην ίδια επιτυχημένη εμπορική πορεία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το πρώτο Nissan Juke τάραξε τα νερά όταν και παρουσιάστηκε το 2010 με την ριζοσπαστική του σχεδίαση να διχάζει κοινό και ειδικούς. Το μοντέλο της Nissan απέκτησε όμως σύντομα το δικό του φανατικό κοινό που τελικά ήταν πολύ μεγαλύτερο από όσο ίσως υπολόγιζαν και οι ίδιοι οι Ιάπωνες. Τρανταχτή απόδειξη, οι πωλήσεις του compact SUV που έφτασαν στο ένα εκατ. μονάδες αλλά και η υποκατηγορία που δημιουργήθηκε μετά την έλευση και εμπορική πορεία του μοντέλου των Ιαπώνων.

Άμεσα αναγνωρίσιμο και πιο κομψό
Η χαρακτηριστική σχεδιαστική φιλοσοφία του πρώτου Juke έχει διατηρηθεί σε ένα βαθμό και στο νέο που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Juke. “Αιτία” για την χαρακτηριστική του ταυτότητα, αν μη τι άλλο, τα μεγάλα στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός με τα φώτα θέσης να παραμένουν από πάνω τους. Έχουν έρθει πιο χαμηλά, δεν είναι πλέον “ανάγλυφα” και αποτελούν μέρος της σχεδίασης της νέας και σαφώς μεγαλύτερης μάσκας.

Άλλα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία που διατηρούνται και στη δεύτερη γενιά είναι η κεκλιμένη οροφή και οι “κρυφές” χειρολαβές που βρίσκονται κοντά στην τρίτη κολώνα. Εντελώς διαφορετική από την άλλη είναι η σχεδίαση του πίσω μέρους. τα νέα φωτιστικά σώματα παίζουν και σε αυτή την περίπτωση το δικό τους ρόλο στη διαμόρφωση των γραμμών του πίσω μέρους, όπως επίσης και η σχεδίαση τις πίσω πόρτας που κρύβει μέσα της λίγο…σεντάν.

Ευχάριστο και ευρύχωρο
Η καμπίνα του Juke συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος με την εξωτερική του σχεδίαση και σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο το ταμπλό παρουσιάζει πολύ πιο ενδιαφέρουσες γραμμές. Οι πέντε στρογγυλοί αεραγωγοί, με τους τρεις από αυτούς στην κεντρική κονσόλα, κυριαρχούν στο μάτι ενώ οι δύο ακραίοι να επηρεάζουν και τη σχεδίαση του πάνω μέρους του ταμπλό. Τα σπορ σχεδίασης καθίσματα και το αντίστοιχης φιλοσοφίας τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ευχάριστης εικόνας, ό,τι πρέπει και για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας και όχι μόνο. Τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει η Nissan είναι πολύ καλής ποιότητας και η εργονομία της καμπίνας προσεγμένη. Γρήγορα θα βρείτε τη θέση οδήγησης που σας ταιριάζει με τα καθίσματα να προσφέρουν παράλληλα καλή πλευρική στήριξη και η εξοικείωση με τα χειριστήρια να μην διαρκεί παρά λίγα λεπτά.

Η νέα πλατφόρμα CMF-B πάνω στην οποία έχει χτιστεί το Juke προσφέρει μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, για τους επιβαίνοντες αλλά και τις αποσκευές τους. Οι διαστάσεις του Juke έχουν μεγαλώσει με το μήκος να ανέρχεται στα 4.210 χλστ., το πλάτος στα 1.800 και το ύψος στα 1.595 χλστ. Αν και μεγαλύτερο το νέο compact SUV είναι ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά κατά 23 κιλά, χάρη στη χρήση υψηλότερης ποιότητας ατσαλιού για την κατασκευή του πλαισίου του.

Οι πίσω επιβάτες έχουν επιπλέον 58 χλστ. για τα γόνατα τους αλλά και 11 χλστ. περισσότερα για τα κεφάλια τους. Αυτό σημαίνει ότι δύο άτομα με ύψος ακόμη και πάνω από 1,85 μ. θα βολευτούν στο πίσω κάθισμα του Juke. Παράλληλα το μέγεθος του πορτμπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 20% και φτάνει πλέον στα 422 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους, ένα πολύ καλό νούμερο που καλύπτει τις ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας.

Ένα μοτέρ και δύο επιλογές
Προς το παρόν το νέο Nissan Juke είναι διαθέσιμο με ένα κινητήριο σύνολο, ένα μοτέρ βενζίνης ενός λίτρου, το οποίο με την βοήθεια turbo αποδίδει 114 ίππους και 180 Nm ροπής. Η δύναμη φτάνει στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. H Nissan κάνει λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο και τελική ταχύτητα της τάξης των 180 χλμ./ώρα με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα έξι λίτρα ανά 100 χλμ. Στην πράξη το μοτέρ του Juke φαίνεται να επιβεβαιώνει σαν αίσθηση τα νούμερα των Ιαπώνων. Ο μικρής χωρητικότητας κινητήρας προσφέρει επαρκείς επιδόσεις για να κινηθείτε σβέλτα στο αστικό περιβάλλον αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο λύνει κυριολεκτικά τα χέρια, ειδικά εντός πόλης και παρουσιάζεται γρήγορο στη λειτουργία του. Η τελευταία επηρεάζεται αισθητά ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο οδηγός (Eco, Sport, Standard) με την Sport επιλογή να αφήνει το μοτέρ να ανεβάσει και τις περισσότερες στροφές μέχρι και την επόμενη αλλαγή. Παράλληλα, και στα ίδια χιλιόμετρα σε σχέση με την Eco, κρατά και μικρότερη σχέση στο κιβώτιο, άρα και τις στροφές πιο ψηλά, ώστε να υπάρχει πάντα διαθέσιμη ισχύς. Όσον αφορά την πραγματική μέση κατανάλωση, εμείς κινηθήκαμε με 7,2 λίτρα/100 χλμ. κατά την διάρκεια της δοκιμής μας.

Ευχάριστο και στον δρόμο
Με τη σχεδίαση εντός και εκτός αλλά και την ποιότητα κατασκευής να σε έχουν προδιαθέσει θετικά πριν ακόμη ξεκινήσεις, το νέο Juke καταφέρνει να μην απογοητεύσει ούτε όταν αρχίσουν να κυλούν οι τροχοί του. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει την ορατότητα που ψάχνει κανείς από ένα SUV, η καμπίνα είναι όσο ήσυχη χρειάζεται και στον ανοιχτό δρόμο ενώ σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης. Το νέο Juke δεν τα καταφέρνει καλά μόνο στις ευθείες και στους δρόμους της πόλης αλλά και σε δρόμο με στροφές. Το πλαίσιο του είναι στιβαρό, η ανάρτηση σχετικά σφιχτή -χωρίς όμως να είναι άβολη- το τιμόνι άμεσο και τα φρένα παρουσιάζονται προοδευτικά και δυνατά. Άμεσες είναι και οι αντιδράσεις του Juke στις εντολές του οδηγού με τα ηλεκτρονικά συστήματα να κάνουν πολύ καλή δουλειά όταν το παρακάνει αυτός που βρίσκεται στο τιμόνι. Γενικά το Juke τα καταφέρνει πολύ καλά σε κάθε συνθήκη, ενώ δεν θα προβληματίσει ούτε σε βατούς χωματόδρομους, στους οποίους θα κινηθείτε με λιγότερο άγχος από ότι αν είχατε ένα ανάλογο μη SUV μοντέλο.

Το νέο 1.000άρι Nissan Juke με το αυτόματο κιβώτιο DCT ξεκινά στην χώρα μας από τα 21.800 ευρώ για την εξοπλιστική έκδοση Acenta.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr