Δοκιμή Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 PS

Η γαλλική μάρκα προχώρησε σε ανανέωση του μικρομεσαίου της hatchback, με τις εκδόσεις πετρελαίου να αποκτούν νέο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Peugeot 308 ανανεώθηκε, ώστε να γίνει ακόμη καλύτερο στις λεπτομέρειες και να ακολουθήσει τα βήματα του ανταγωνισμού, στην δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων. Μπορεί τα τελευταία χρόνια να γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα SUV, ωστόσο τα μικρομεσαία οικογενειακά διατηρούν τη μεγάλη δυναμική τους, παραμένοντας μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στην Ευρωπαϊκή αγορά.  Για αυτό, η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές προτάσεις φαντάζει όχι απλά λογική, αλλά επιβεβλημένη.

Σε αυτό το μήκος κύματος κινήθηκε η Peugeot, η οποία παρουσίασε πρόσφατα ανανεωμένες εκδοχές του ήδη επιτυχημένου, 308. Οι σημαντικότερες διαφοροποιήσεις εστιάζονται στα κινητήρια σύνολα και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πρώτη περίπτωση, ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων αντικαταστάθηκε από έναν BlueHDi 1,5 λίτρων και στη δεύτερη, το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων έδωσε τη θέση του σε ένα εξελιγμένο 8άρι (EAT8), το οποίο γνωρίσαμε πρόσφατα.

Με αφορμή την ανανέωση του Peugeot 308, οδηγήσαμε την έκδοση πετρελαίου με τον νέο κινητήρα 1.5 BlueHDi που αποδίδει 130 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.


Ανανέωση, όχι αλλαγή

Είθισται οι ανανεώσεις μοντέλων να μη φέρουν δραστικές αλλαγές στην εμφάνιση και το Peugeot 308 αποτελεί τέτοια περίπτωση. Καθώς οι Γάλλοι έδωσαν έμφαση κυρίως σε διαφοροποιήσεις μηχανικής φύσεως, οι εξωτερικές ή εσωτερικές αλλαγές ήταν μικρές. Το εμπρός μέρος του 308 διαφοροποιείται λίγο στη σχεδίαση της μάσκας και του καπό, ενώ επεξεργασία έχουν υποστεί οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο, το i-Cockpit διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Από τη μία, ο πίνακας οργάνων και το μικρό τιμόνι, χαρακτηριστικό των νεότερων μοντέλων της Peugeot, διαμορφώνουν ένα φιλικό προς τον οδηγό σύνολο, ο οποίος δε χρειάζεται να αποσπαστεί από το δρόμο. Από την άλλη, η οθόνη αφής 9,7 ιντσών παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, επιτρέποντας ταυτόχρονα τη χρήση εφαρμογών Smartphone, βάσει της λειτουργίας Mirror Screen που είναι συμβατή με Android Auto, Apple CarPlay και Mirror Link. Σημαντικό μερίδιο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του 308 έχουν έννοιες όπως άνεση και ευρυχωρία, που επιτυγχάνονται με αρκετή συνέπεια. Ακόμη, ικανοποιητική είναι για τα δεδομένα της κατηγορίας και η χωρητικότητα αποσκευών, που αγγίζει τα 470 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα ξεπερνά τα 1300. Όσο για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το Peugeot 308 είναι εξοπλισμένο με λύσεις τελευταίας εξέλιξης, όπως Active Safety Braking,  Active Lane Departure Warning κ.α.

Με αρετές σε πολλά επίπεδα

Μπορεί στη σύγχρονη εποχή της αυτοκίνησης πολλά κάστρα να έχουν… γκρεμιστεί, ωστόσο η σχέση ανάμεσα στην Peugeot και τη σπορ οδική συμπεριφορά, παραμένει αναλλοίωτη. Το μικρό τιμόνι “κλείνει το μάτι” στον οδηγό, καθώς τον προκαλεί για παιχνίδι και δεν τον αφήνει ανικανοποίητο, αφού το στήσιμο βοηθά ώστε να μεταφέρει με ακρίβεια τις πληροφορίες από το δρόμο.

Με την παρουσίαση του νέου κινητήρα 1.5 BlueHDi, η Peugeot είχε 3 διαφορετικά, αλλά εξίσου σημαντικά, ζητούμενα στα οποία κλήθηκε να βρει τη χρυσή τομή. Οι Γάλλοι θέλησαν να πετύχουν καλύτερες επιδόσεις από μικρότερο κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων. Έτσι, τον εξόπλισαν με εξελιγμένο καταλυτικό μετατροπέα και φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων, που βρίσκονται αμφότερα κοντά στους θαλάμους καύσης. Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας παρουσιάζει συνεπέστατη απόκριση, για την οποία φροντίζουν η ισχύς 130 ίππων και η ροπή των 300 Nm. Έχοντας ως “φυσικό” χάρισμα την υψηλή ροπή, ο πετρελαιοκινητήρας που διαθέτει και τούρμπο, έχει δυναμική απόδοση σε μεγάλο εύρος στροφών, επιτρέποντας στον οδηγό να νιώσει εμπιστοσύνη και να “ακουμπήσει” στο πλαίσιο.

Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται με την ίδια συνέπεια σε σβέλτη οδήγηση, ή σε περίπτωση που βασικά κριτήρια είναι η άνεση και η μειωμένη κατανάλωση. Όσες και αν είναι οι επιρροές από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας, ένα αυτοκίνητο που διατίθεται σε νορμάλ έκδοση, όπως το 308 της δοκιμής μας, έχει ως πρωταρχικό στόχο τη δημιουργία ενός συνόλου που δε θυσιάζει τα πάντα στο βωμό των επιδόσεων. Για αυτό, σε επίπεδο στησίματος το αυτοκίνητο προσδίδει μεν εμπιστοσύνη στον οδηγό, χωρίς να “πλέει” στις στροφές, ωστόσο οι αναρτήσεις του είναι αρκετά μαλακές ώστε να αποσβέσουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, φροντίζοντας η κάθε διαδρομή -εντός ή εκτός πόλης- να είναι άνετη για όλους τους επιβάτες.

Σε μια εποχή που οι κατασκευαστές αναζητούν χρυσές τομές, αλλά και λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, η Peugeot έδωσε για ακόμη μια φορά διαπιστευτήρια, δημιουργώντας ξανά ένα ολοκληρωμένο, πετρελαιοκίνητο σύνολο. Η τιμή του Peugeot 308 1.5 BlueHDi, ξεκινά από 20.500 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]