Δοκιμή Renault Captur E-TECH Plug-In Hybrid 160 Dynamic

Δοκιμάζουμε το B-SUV που παντρεύει ιδανικά ηλεκτροκίνηση και βενζίνη, καθώς κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά ή/και με βενζίνη

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η προηγούμενη γενιά του Renault Captur ήταν ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της γαλλικής μάρκας καθώς αποτέλεσε το best seller της κατηγορίας του για επτά σερί χρονιές με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις 1,5 εκατ. μονάδες. Η νέα, δεύτερη γενιά έρχεται βελτιωμένη σε όλους του τομείς που ζήτησε το κοινό, προσθέτοντας στα δυνατά της σημεία τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, αλλά και τις δικές τους ιδέες αναφορικά με τις λύσεις στην πρακτικότητα, την εργονομία και την τεχνολογία. Το σημαντικότερο όμως είναι πως η Renault έχει φροντίσει να προικίσει την γκάμα του μοντέλου με διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων. Έτσι, το Captur διατίθεται και στην χώρα μας σε εκδόσεις βενζίνης, διπλού καυσίμου με υγραέριο, ήπια υβριδική και Plug-in Hybrid. Η τελευταία είναι και η πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα του μοντέλου και αυτή που δοκιμάζουμε.

Τεχνολογία μέσα – έξω
Με μήκος 4.227 χλστ. και πλάτος 1.797 το Captur έχει μεγαλώσει αισθητά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του και βρίσκεται πλέον στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV που, με τέτοιες διαστάσεις, δεν τα λες πλέον και τόσο… μικρά. Διαφορές αισθητικές δεν υπάρχουν ιδιαίτερες σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Πρέπει να είσαι αρκετά παρατηρητικός για να δεις την δεύτερη τάπα ανεφοδιασμού στο δεξί πίσω φτερό για το ρεύμα, την ύπαρξη πίσω δισκόφρενων αλλά και τα μπλε “δαχτυλίδια” στο σήμα της Renault στις ζάντες και τα ανάλογα σήματα E-TECH στις μεσαίες κολόνες και στο πίσω καπό.

Σε θέμα ευρυχωρίας, η Renault αξιοποίησε πλήρως το έξτρα μήκος των 11 εκατοστών αλλά και το πλάτος που μετρά πλέον δύο εκατοστά περισσότερα και σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2.639 χλστ. οι χώροι της καμπίνας του Captur είναι επαρκέστατοι για τέσσερις ενήλικες κανονικού μεγέθους, συν ένα ακόμη άτομο μικρότερων διαστάσεων και δεν έχουν επηρεαστεί από το υβριδικό σύστημα και τις μπαταρίες. Ο οδηγός κάθεται ψηλά με την θέση να έχει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις και σε μεγάλο εύρος. Εργονομικά, το ταμπλό του Captur είναι πολύ προσεγμένο παρέχοντας έλεγχο τόσο μέσω σωστά ομαδοποιημένων φυσικών κουμπιών όσο και μέσω της υψηλής ευκρίνειας οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις 10,2 ίντσες. Μέσα από την οθόνη με την κάθετη διάταξη έχετε παράλληλα πρόσβαση σε δεκάδες ρυθμίσεις που αφορούν τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αλλά και σε επιλογές εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα στο χρώμα για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας αλλά σε ποια σημεία μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε. Όλα γίνονται εύκολα και κατανοητά και ο χρόνος που απαιτείται για την εκμάθηση του συστήματος κινείται σε απολύτως λογικά όρια.


Άλλα 27 λίτρα αποθήκευσης θα βρείτε συνολικά στο εσωτερικό του Captur, διάσπαρτα, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες όσο το δυνατόν περισσότερων. Γενικά και παρά τη μοντέρνα σχεδίαση του ταμπλό αλλά και των θυρών το μοντέλο της γαλλικής εταιρίας βρίθει έξυπνων και πρακτικών λύσεων. Μεγάλες βαθιές ποτηροθήκες στη κεντρική κονσόλα, “τεμπέλης” που ανοίγει και φανερώνει ακόμη ένα χώρο αποθήκευσης, θήκες στις εμπρός αλλά και στις πίσω πόρτες για μπουκάλια έως και 1,5 λίτρα και φυσικά το τεράστιο συρόμενο ντουλάπι μπροστά από το συνοδηγό είναι οι πρακτικές λύσεις που κάνουν την αποθηκευτική διαφορά στο εσωτερικό του Captur και λύνουν τα χέρια στους επιβαίνοντες και στις μεγαλύτερες διαδρομές.

Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται από τη μέση και κάτω σε δύο τμήματα-ράφια προσφέροντας έξτρα θέσεις για μικρά και μεγαλύτερα αντικείμενα, με το πάνω μέρος να φιλοξενεί και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου. Και αυτός θα μπορούσε να απουσιάζει εντελώς με μικρότερα κουμπιά να τον αντικαθιστούν πλήρως, κάτι που θα μεγάλωνε ακόμη περισσότερο το υπερυψωμένο “ράφι”. Η προσεγμένη αισθητική του όμως δικαιολογεί αυτή την επιλογή των Γάλλων που ούτως ή άλλως έχουν προσέξει πολύ σε αυτό τον τομέα το Captur.

Η υβριδική υπόσταση του αυτοκινήτου μπορεί να μην επηρέασε τους χώρους της καμπίνας, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον χώρο αποσκευών. Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος στο πίσω μέρος τον έχει πάει πλέον στα 265 λτ. – 379 λτ., αντί των 422 λτ. έως 536 λτ. των συμβατικών εκδόσεων. Μειωμένο είναι και το ρεζερβουάρ στα 39 λίτρα (από 48 λίτρα).

Σαν ηλεκτρικό, σαν βενζινοκίνητο
Το Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 παντρεύει ιδανικά δύο κόσμους. Αυτόν της ηλεκτροκίνησης και αυτόν της βενζίνης. Μπορεί να κινηθεί είτε ως ένα σύγχρονο ηλεκτρικό, είτε ως ένα συμβατικό βενζινοκίνητο. Κάτω από το αμάξωμά του έχει έναν 4κύλινδρο 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 92 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 144 Nm στις 3.200 σ.α.λ. και δύο ηλεκτροκινητήρες με 66 ίππους και 205 Nm και 34 ίππους και 50 Nm που συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι 9,8 kWh (η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί σε περίπου 5 ώρες σε απλή παροχή ρεύματος και περίπου μισή ώρα σε φορτιστή 11 kW). Συνδυαστικά το Renault Captur αποδίδει 160 ίππους και σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,1 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι σε πραγματικές συνθήκες στα 50 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωσή που είδαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 4,2 λίτρα/100 χλμ. (με γεμάτες μπαταρίες) και στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. όταν οι μπαταρίες αδειάσουν. Το αυτοκίνητο έχει διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας τα οποία επιλέγονται από το MultiSense και είναι τα Sport, ECO, EV και E-Save.

Οδηγικά το αυτοκίνητο μου άρεσε πολύ. Η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης παρέχει άμεσες και προβλέψιμες αντιδράσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση, με την απόσβεση να ικανοποιεί και με το παραπάνω. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα πάντα είναι ευπρόσδεκτοι και εδώ αποδεικνύουν το γιατί και με το παραπάνω. Το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου (1.625 κιλά) πραγματικά περνά απαρατήρητο οδηγικά. Το τιμόνι είναι άμεσο και τα φρένα ισχυρά (εδώ υπάρχουν δίσκοι εμπρός/πίσω). Το κιβώτιο κάνει σωστά την δουλειά του ανεξαρτήτως προγράμματος λειτουργίας, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι παραπάνω ικανοποιητική. Σε αυτό συμβάλει και η ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα.

Η τιμή του Renault Captur E-TECH Plug-In Hybrid 160 στην έκδοση Dynamic είναι στα 37.660 ευρώ. Εδώ αξίζει να αναφέρω πως καλύπτεται με εγγύηση για πέντε χρόνια ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά του μέρη και με 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]