Δοκιμή Seat Ibiza FR 110 PS

Δοκιμάζουμε το 1000άρι μικρό της Seat με τους 110 ίππους και το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, στην σπορ έκδοση FR.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Seat Ibiza είναι ένα αυτοκίνητο που έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κατηγορία των supermini και αυτή τη στιγμή βρίσκεται αισίως στην 5η του γενιά, με τους Ισπανούς προσφάτως να πραγματοποιούν και ένα update στο δημοφιλές μοντέλο τους. Πάμε να δούμε τι άλλαξε αλλά και πως είναι στην πράξη, με αφορμή την δοκιμή της έκδοσης FR με τον 1.0 TSI των 110 ίππων κάτω από το καπό του.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, με το Seat Ibiza να διατηρεί την γνώριμη εικόνα του και να “φρεσκάρεται” στα σημεία. Ενδεικτικά, εκτός των άλλων βλέπουμε ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός τμήμα, ενώ στο πίσω μέρος η λέξη “Ibiza” αναγράφεται με καλλιτεχνικούς χαρακτήρες. Παράλληλα, έχουν προστεθεί νέα σχέδια στην γκάμα των ζαντών αλουμινίου και δύο νέα χρώματα για το αμάξωμα (Sapphire Blue και Asphalt Blue). Κατά τα άλλα, το αμάξωμα εξακολουθεί να διακρίνεται για την δυναμική του σχεδίαση, με έντονα “νεύρα” να διατρέχουν το καπό, αλλά και όλο το αμάξωμα κατά μήκος. Αναφορικά με τις διαστάσεις δεν υπάρχει κάποια αλλαγή, με το μήκος να αγγίζει τα 4.059 χλστ., το πλάτος τα 1.780 χλστ. και το ύψος τα 1.447 χλστ.

Εσωτερικό: Με χώρους που ικανοποιούν
Περνάμε στην καμπίνα, η οποία διαφοροποιείται αισθητά συγκριτικά με το παρελθόν και θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή του Leon. Τα πλαστικά δείχνουν αρκετά ποιοτικά (μαλακά μόνο στο άνω τμήμα) και η συναρμογή τους είναι ιδιαίτερα προσεγμένη. Πρώτες αλλαγές που εντοπίζουμε είναι το νέο “sportive” τιμόνι, το οποίο έχει και το σήμα FR, αλλά και η κεντρική οθόνη αφής, 9,2 ίντσες (8,25 ίντσες βασικός εξοπλισμός). Πίσω από το τιμόνι, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει οθόνη, αλλά ένας τυπικός πίνακας οργάνων που παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις στον οδηγό και συνοδεύεται από ψηφιακή οθόνη για τον υπολογιστή ταξιδιού (υπάρχει και αναβάθμιση σε πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων). Όσον αφορά στους χώρους, τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω επιβάτες θα βρουν ιδιαίτερα πρακτικές τις θήκες για μικροαντικείμενα (μεγάλες “τσέπες” στις εμπρός και πίσω πόρτες), ενώ στις πίσω θέσεις θα βολευτούν άνετα δύο ενήλικες επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ είναι στα 355 λίτρα.

Μικρός αλλά αρκούντως δυνατός
Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης Seat Ibiza βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας TSI χωρητικότητας 1.0 λίτρου. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 999 κ.εκ. και αποδίδει 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και έχει ροπή 200 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσο για τις επιδόσεις, το Seat Ibiza FR επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η Seat ανακοινώνει μέση τιμή στα 4,9-5,8 λίτρα/100 χλμ. (κατά WLTP), ενώ εμείς στην πράξη είδαμε 6,3 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 113-132 γρ./χλμ.

Με τονισμένα τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά
Το Seat Ibiza 1.0 TSI στην έκδοση FR είναι φιλικό στη συμπεριφορά και ευέλικτο, καθώς μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε πόλη και αυτοκινητόδρομο. Κύριο μέλημα των ανθρώπων της Seat ήταν η δημιουργία ενός οικονομικού, από κάθε άποψη, αυτοκινήτου, το οποίο στην έκδοση FR έχει τονισμένα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του χάρη στις αλλαγές της ρύθμισης της ανάρτησης. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη, με την 3κύλινδρη φύση του να γίνεται αισθητή μόνο όταν ο ρυθμός περιστροφής του ξεπερνά τις 4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ είναι πρόθυμο από χαμηλά και ικανοποιεί σε απόκριση, ειδικά στο πρόγραμμα Sport (έχει επίσης τα Eco και Standard). To εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση και με σαφείς διαδρομές, ενώ η κλιμάκωσή του ευνοεί τη μέση κατανάλωση (ειδικά η ύπαρξη έκτης σχέσης για τον αυτοκινητόδρομο).

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Seat Ibiza FR με τον 1.0 TSI των 110 ίππων είναι στα 18.790 ευρώ. Υπάρχει επίσης το FR Vision με 19.290 ευρώ καθώς και το FR DSG Vision με τιμή στα 22.890 ευρώ. Ο εξοπλισμός άνεσης διαθέτει όλες τις καθιερωμένες ευκολίες, ενώ στον τομέα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης υπάρχει αισθητή αναβάθμιση, καθώς πλέον εφοδιάζεται με το Travel Assist.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr