Δοκιμή Seat Leon FR 1.4 e-Hybrid 204 PS

Για πρώτη φορά, το Seat Leon προσφέρεται σε Plug-in υβριδική έκδοση 204 ίππων. Ποια είναι η πραγματική του αυτονομία; Το δοκιμάσαμε και αναφέρουμε!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Seat Leon

To Seat Leon ήταν ανέκαθεν ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της ισπανικής εταιρεία, μετρώντας περίπου 2,2 εκατ. πωλήσεις στις προηγούμενες γενιές του. Τώρα βρίσκεται αισίως στην τέταρτη γενιά και πέρα από την εντυπωσιακή του σχεδίαση, “κουβαλάει” και την υβριδική τεχνολογία. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μάλιστα, προσφέρεται σε Plug-in υβριδική έκδοση, η οποία του επιτρέπει να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά και να διακρίνεται για τις κορυφαίες επιδόσεις. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό 204 ίππων. Διανύσαμε μαζί του αρκετά χιλιόμετρα, κινηθήκαμε τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και στον αυτοκινητόδρομο και έφτασε οι στιγμή να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Διαβάστε ακόμα: Τιμές Seat Ibiza και Seat Arona στην Ελλάδα

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η τέταρτη γενιά του Seat Leon διακρίνεται για την “αιχμηρή” της σχεδίαση. Έντονα “νεύρα” διατρέχουν το καπό, αλλά και το πλευρικό τμήμα του αμαξώματος, ενώ είναι σαφής η προσπάθεια της εταιρείας να δώσει μία “άγρια” εμφάνιση στο εμπρός τμήμα με τον μεγάλο αεραγωγό και τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία διακριτική αεροτομή, αλλά το πιο εντυπωσιακό τμήμα είναι αυτό των φώτων, τα οποία ενώνονται με μία λεπτή λωρίδα που διατρέχει όλο το αμάξωμα κατά πλάτος. Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται με τις όμορφες ζάντες μεγέθους 18 ιντσών, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις, το αμάξωμα έχει διευρυνθεί σε σχέση με το παρελθόν. Το μήκος αγγίζει τα 4.368 χλστ., το πλάτος τα 1.800 χλστ. και το ύψος τα 1.458 χλστ. Εννοείται πως, δεδομένου ότι στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία Plug-in υβριδική έκδοση, υπάρχει η σχετική υποδοχή για την φόρτιση, αλλά και το “e-Hybrid” στο πίσω μέρος.


“Sportive” και στο εσωτερικό του
Περνώντας στην καμπίνα του νέου Seat Leon, εξακολουθεί να είναι εμφανής η “sportive” διάθεση της εταιρείας. Η ποιότητα της κεντρικής κονσόλας είναι ικανοποιητική, με τις άνω επιφάνειες να είναι ιδιαίτερα μαλακές στην υφή, ενώ η μονοτονία “σπάει” με αλουμινένια διακοσμητικά στοιχεία. Εκεί συναντάμε και την ψηφιακή οθόνη αφής, η οποία στην έκδοση FR του αυτοκινήτου δοκιμής φτάνει σε μέγεθος τις 10 ίντσες. Μέσω αυτής, γίνονται όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις, αλλά και η πληροφόρηση του οδηγού. Ενδεικτικά, από την οθόνη επιλέγεται το “προφίλ” οδήγησης, γίνονται οι ρυθμίσεις σχετικά με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ενώ υπάρχει σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Εννοείται πως για την συνδεσιμότητα διατίθενται εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay, ενώ μέσω της οθόνης ρυθμίζεται και το σύστημα κλιματισμού. Κάπου εδώ, αξίζει να τονίσουμε ότι θα θέλαμε και κάποιους φυσικούς διακόπτες, π.χ. για τον κλιματισμό ή τη ρύθμιση της έντασης ήχου. Μία ακόμα οθόνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, το μέγεθος της είναι 10,25 ίντσες και κατέχει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενημερώνοντας τον οδηγό με σαφείς ενδείξεις.

Περνάμε στους χώρους, όπου το εσωτερικό του Plug-in υβριδικού Seat Leon δε διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις, πλην του πορτμπαγκάζ. Εκεί η χωρητικότητα έχει μειωθεί από τα 380 στα 270 λτ. λόγω της ύπαρξης των μπαταριών του υβριδικού συστήματος. Οι θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα είναι αρκετές και, ειδικά στο κεντρικό “τούνελ”, η απουσία επιλογέα (έχουμε διακόπτη shift by wire) δίνει μία επιπλέον άνεση για θύρες φόρτισης, αλλά και για τοποθέτηση συστήματος ασύρματης φόρτισης.

Ισχύς 204 ίππων, αλλά και περίπου 50 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας
Το μεγάλο πλεονέκτημα των Plug-in υβριδικών εκδόσεων είναι ότι συνδυάζουν εξαιρετικές επιδόσεις, λόγω της συνδυαστικής ισχύος, αλλά και οικονομία, λόγω της ηλεκτρικής αυτονομίας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του συγκεκριμένου Seat Leon, όπου κάτω από το καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας TSI άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1.395 κ.εκ. Η ισχύς του αγγίζει τους 150 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και η ροπή τα 250 Nm στις 1.550 σ.α.λ., αλλά σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα οι τιμές εκτοξεύονται στους 204 ίππους και τα 350 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG, με έξι σχέσεις και το αμάξωμα των 1.614 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.

Πέρα από τις επιδόσεις, βέβαια, μεγάλο ενδιαφέρον έχει να δούμε τι συμβαίνει και με την κατανάλωση. Στη διάρκεια της δοκιμής, λοιπόν, διαπιστώσαμε ότι η μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 13 kWh προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ. (60 χλμ. αναφέρει επίσημα η Seat). Από εκεί και πέρα θα ενεργοποιηθεί και ο θερμικός κινητήρας, με τα πρώτα 100 χλμ. να ολοκληρώνονται με μία κατανάλωση βενζίνης που θα κυμανθεί στα 3,0 λτ./100 χλμ (1.1-1.3 η εργοστασιακή μέτρηση). Ασφαλώς, σε περίπτωση που ο οδηγός εκκινήσει με άδεια μπαταρία, το αυτοκίνητο θα λειτουργήσει υβριδικά και η κατανάλωση θα κυμανθεί στα 6,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Όσον αφορά στη φόρτιση, σε συμβατική πρίζα απαιτούνται περίπου έξι ώρες, ενώ ο χρόνος φόρτισης μειώνεται στις 3,5 ώρες με χρήση wallbox.

Ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο
Το Plug-in υβριδικό Seat Leon μπορεί να αποδίδει 204 ίππους, μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να έχει το λογότυπο FR στο πίσω μέρος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δίνει την αίσθηση ενός hot-hatch. Πρόκειται για ένα “πολιτισμένο” αυτοκίνητο που με την συνδυαστική λειτουργία των δύο κινητήρων μπορεί να προσφέρει κορυφαία οικονομία σε καθημερινές μετακινήσεις και εξαιρετικές επιδόσεις όταν το θελήσει ο οδηγός. Σε αυτό, βέβαια, συμβάλλει και το εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων που φέρει και paddles πίσω από το τιμόνι. Η θέση οδήγησης είναι υποδειγματική, με τα καθίσματα να προσφέρουν πλευρική στήριξη. Τα φρένα είναι ισχυρά, αλλά το πεντάλ υστερεί σε γραμμικότητα, κάτι που συμβαίνει λόγω της ανάκτησης ενέργειας. Όσο για την ανάρτηση, είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε να μηδενιστούν οι κλίσεις του αμαξώματος. Ακόμα και με τις ζάντες 18 ιντσών δεν θα ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες σε δρόμους με λακκούβες, ενώ αξίζει να τονίσουμε πως η υβριδική έκδοση φέρει στον πίσω άξονα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στις απλές εκδόσεις).

Στο ταμείο
Η τιμή του 5θυρου Seat Leon 1.4 e-Hybrid των 204 ίππων ξεκινά από τα 31.290 ευρώ, έπειτα από έκπτωση ύψους 2.500 ευρώ που βρίσκεται σε ισχύ. Εννοείται πως τα μόλις 28 γρ./100 χλμ. το απαλλάσσουν από την επιβάρυνση των τελών κυκλοφορίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.