Δοκιμή Skoda Karoq 1.0 TSI 116 PS

Δοκιμάζουμε το Skoda Karoq στην πιο προσιτή έκδοσή του με τον 1.0 λτ. TSI των 116 ίππων, το οποίο κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Skoda Karoq είναι πλέον αρκετό γνωστό και στην χώρα μας καθώς κυκλοφορεί αρκετό καιρό. Μάλιστα είναι από τα αυτοκίνητα αυτά που λες value for money με την απολύτως θετική έννοια της ορολογίας, καθώς η τιμή του ξεκινά από τα 19.500 ευρώ. Βέβαια, για να το πάρεις σε αυτά τα χρήματα χρειάζεται να επιλέξεις την έκδοση με το τούρμπο μοτέρ βενζίνης 1.0 TSI των 116 ίππων. Στοιχείο που για πολλούς είναι ανασταλτικός παράγοντας, καθώς θεωρούν πως το μέγεθος του κινητήρα είναι αντιστρόφως ανάλογο του μεγέθους του αυτοκινήτου. Σε αυτό ακριβώς το ζήτημα αλλά και σε άλλα όπως οι επιδόσεις, η κατανάλωση, ο εξοπλισμός, οι χώροι, η ποιότητα κατασκευής και η εμφάνιση θα τοποθετηθούμε στο κείμενο που ακολουθεί.

Μικρομεσαίο SUV με τα όλα του
Το Skoda Karoq είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και η ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις Karaq (όχημα) και Roq (βέλος). Οι διαστάσεις του το κατατάσσουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, καθώς το μήκος του είναι στα 4.382 χλστ. ενώ το πλάτος και το ύψος του είναι στα 1.841 χλστ. και 1.603 χλστ. αντίστοιχα. Όσον αφορά το μεταξόνιό του, αυτό είναι στα 2.638 χλστ. Εμφανισιακά, ακολουθεί τις γραμμές της υπόλοιπης οικογένειας Skoda, με τις ακμές να πρωταγωνιστούν και τα διπλά φώτα εμπρός να είναι το πιο δυνατό χαρακτηριστικό του. Και στο πίσω μέρος όμως έχει έντονο χαρακτήρα χάρη κυρίως στον σχεδιασμό των φώτων του αλλά και το έντονο ανάγλυφο της πέμπτης πόρτας. Φυσικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στις ράγες οροφής, αλλά και στα άβαφα μέρη χαμηλά στο αμάξωμα και στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τον άβαφο πίσω προφυλακτήρα. Χαρακτηριστικά που υπογραμμίζουν τον σκλροτράχηλο χαρακτήρα του Karoq.

Εξαιρετικά ευρύχωρο και με ψηφιακό πίνακα οργάνων
Το εσωτερικό του Skoda Karoq θα λέγαμε πως είναι ήπιων τόνων σχεδιαστικά και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι, αφού η σχεδίαση άφησε χώρο στην εργονομία και την πρακτικότητα. Απλές γραμμές και καλής ποιότητας υλικά συνθέτουν μία στιβαρή και ευχάριστη εικόνα. Το Skoda Karoq είναι το πρώτο μοντέλο της τσέχικης μάρκας που είχε ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής με τα πολύ καλά γραφικά και την εξαιρετική απόκριση. Εκεί όμως που πραγματικά ξεχωρίζει το Skoda Karoq είναι στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές και στην πρακτικότητα της καμπίνας. Μεγάλες θήκες, σε επίκαιρα σημεία στο εσωτερικό και ποτηροθήκες κάνουν την ζωή των επιβατών πιο εύκολη. Εμπρός, ο χώρος είναι παραπάνω από ικανοποιητικός, ενώ πίσω ακόμη και τρία άτομα κανονικού αναστήματος θα χωρέσουν στο κάθισμα. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 479 λίτρα – 588 λίτρα, ανάλογα με την θέση των πίσω καθισμάτων (τρία αυτόνομα καθίσματα σύρονται και έχουν ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης), ενώ με την αναδίπλωσή τους, το πορτμπαγκάζ φτάνει στα 1.810 λίτρα.


Αρκετός ο 1.0 TSI, άνετο στο δρόμο
Και έτσι φτάνουμε στα μεγάλα ερωτήματα που απασχολούν την συγκεκριμένη έκδοση του Karoq. Είναι αρκετό το μοτέρ και πως είναι στο δρόμο το τσέχικο SUV με αυτό κάτω από το καπό του; Λοιπόν ας είμαστε ειλικρινής. Ο 3κύλινδρος TSΙ των 116 ίππων έχει ροπή 200 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. Τιμή που για όσους… ξέρουν, είχαν πριν μερικά χρόνια 2λιτροι, ατμοσφαιρικοί κινητήρες και μάλιστα αποδιδόταν αρκετά πιο… βόρεια στο στροφόμετρο. Οπότε ναι ο κινητήρας είναι αρκετός για να κινήσει το Karoq ακόμη και αν αυτό είναι γεμάτο επιβάτες και αποσκευές. Εντάξει οι 116 ίπποι στις 5.000-5.500 σ.α.λ. δεν θα βάλουν φωτιά στο δρόμο. Ενδεικτικά το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ. (όχι κακό νούμερο πάντως), ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 187 χλμ./ώρα. Όμως τα 5,2-5,4 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης και τα 117-121 γρ./χλμ. CO2 είναι σίγουρα ένας καλός λόγος αγοράς και το όφελος της ύπαρξης αυτού του μοτέρ κάτω από το καπό του Karoq. Και η λειτουργία του όμως είναι ποιοτική χωρίς ιδιαίτερο κραδασμό ή θόρυβο.
Οδηγώντας το Skoda Karoq αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα χιλιόμετρα πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στην άνεση της ανάρτησης αλλά και στην ποιότητα κύλισης. Στα θετικά σίγουρα η ηχομόνωση, καθώς ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο δεν θα αντιληφθείς ιδιαίτερο αεροδυναμικό θόρυβο ή θόρυβο τροχασμού. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων για να βολευτεί κάθε σωματότυπος. Η περιμετρική ορατότητα ικανοποιεί. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει καλή αίσθηση (υπάρχει και επιλογή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG, όπως φαίνεται και στις πιο πάνω εικόνες), τα φρένα είναι δυνατά και το τιμόνι έχει σωστό βάρος. Δεν κουράζει στην πόλη και είναι αρκούντως βαρύ στον αυτοκινητόδρομο.

Το Skoda Karoq στην έκδοση με τον 1.0 λτ. της δοκιμής μας και το χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινά από τα 19.500 ευρώ τιμή εξαιρετική για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του, που έχει τόσα να σου δώσει. Θα λέγαμε πάντως πως η… καλή έκδοση είναι η Ambition (20.980 ευρώ), καθώς όχι μόνο δεν της λείπει κάτι αλλά είναι πλουσιοπάροχη, έχοντας να επιδείξει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και άνεσης αλλά και οθόνη αφής 8 ιντσών καθώς και Smartlink+.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]