Δοκιμή Subaru XV 1.6 AWD

Οδηγούμε το Subaru XV σε έκδοση με τον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα 1.6 λίτρων, κιβώτιο CVT και φυσικά, τετρακίνηση AWD

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Subaru αποτελεί μια από τις παραδοσιακές “δυνάμεις” στην κατηγορία των SUV. Σήμερα, που η κατηγορία γνωρίζει άνθιση και κάθε κατασκευαστής διαθέτει περισσότερες από μία προτάσεις, η ιαπωνική μάρκα έχει καταθέσει και τη δική της. Με το XV, που είναι το μικρό της SUV, η Subaru έχει εκσυγχρονιστεί, μένοντας ταυτόχρονα πιστή στις βασικές της αρχές. Αυτό μας έδειξε το Subaru XV που γνωρίσαμε, που αποδίδει 114 ίππους.

Μάλιστα, η παρουσίαση του Subaru XV συνέπεσε με μια σημαντική επέτειο. Οι Ιάπωνες συμπλήρωσαν 100 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά, ενώ ταυτόχρονα η παραγωγή της Subaru ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα.

Προσαρμοσμένο στην εποχή
Όπως κάθε σύγχρονο μικρομεσαίο SUV που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το Subaru XV διαθέτει τόσο αστικό, όσο και εκδρομικό χαρακτήρα. Το αμάξωμα δεν είναι μεγάλο (μήκος 4,465 μέτρα και μεταξόνιο 2,665 μέτρα), οπότε ο οδηγός δε θα διστάσει να κινηθεί με αυτό εντός πόλης. Από την άλλη, το XV διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν ευθέως σε κίνηση εκτός δρόμου. Η απόσταση των 22 εκατοστών από το έδαφος και οι ράγες οροφής είναι τα πρώτα εξ αυτών. Ακόμη, το λογότυπο “AWD” στο πίσω μέρος, θυμίζει αυτομάτως την, σαφώς τετρακίνητη, προσωπικότητα της Subaru. Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής χαρακτηρίζεται από αρτιότητα, ενώ ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας γίνεται μέσω οθόνης αφής 8 ιντσών. Ταυτόχρονα, τα πεντάλ από αλουμίνιο, δίνουν πιο σπορ τόνο στην οδήγηση του XV.


Με δικό του τεχνολογικό χαρακτήρα
Η προηγμένη τεχνολογία ήταν πάντοτε ένα από τα δυνατά χαρτιά της Subaru. Το XV πατάει στην πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), στην οποία βασίζεται και το Impreza. Μέσω αυτής επιτυγχάνεται μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, που μπορεί να επιδράσει θετικά σε περίπτωση σύγκρουσης, καθώς και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο είναι τοποθετημένα χαμηλά, ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης να μην εισέλθουν στην καμπίνα. Όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ξεχωρίζει το Eye Sight, το οποίο μάλιστα διατίθεται με το βασικό εξοπλισμό. Δύο κάμερες καταγράφουν οτιδήποτε κινείται γύρω από το XV όπως αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, ποδήλατα και πεζούς. Έχοντας ήδη προσδιορίσει σχήμα, ταχύτητα και απόσταση, προειδοποιεί τον οδηγό ενώ αν χρειαστεί, συμβάλλει με επιπλέον δύναμη στην πέδηση.

Όταν μιλάμε για Subaru, το μυαλό μας πάει στην τετρακίνηση. Το Subaru XV διαθέτει το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical AWD. Κατά την κίνηση εκτός δρόμου, το προηγμένο σύστημα X-Mode αναλαμβάνει τον έλεγχο σημαντικών παραμέτρων σε κινητήρα, φρένα και τετρακίνηση. Παράλληλα, ελέγχει την κίνηση με τη βοήθεια του Hill Assist Control, του συστήματος ασφαλούς κατάβασης που ειδικά όταν η πρόσφυση είναι μειωμένη, παρέχει σημαντική βοήθεια. Ακόμη, σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης λειτουργούν τα VDC (Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος) και ATV (Ενεργή Κατεύθυνση Ροπής). Αν το σύστημα ανιχνεύσει πιθανή απώλεια πρόσφυσης, ο κινητήρας και τα φρένα ρυθμίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε το XV να διατηρηθεί στην πορεία του. Σε αυτό παίζει ρόλο η Ενεργή Κατεύθυνση Ροπής, η οποία αφαιρεί τη ροπή από τους εσωτερικούς τροχούς και την αυξάνει στους εξωτερικούς, με στόχο τον καλύτερο χειρισμό του αυτοκινήτου.

Σε άσφαλτο και, κυρίως, χώμα…
Εδώ και δεκαετίες, η λέξη “Subaru” είναι συνυφασμένη με την οδηγική απόλαυση. Τα κύρια χαρακτηριστικά είναι εκεί, για να θυμίζουν τον χαρακτήρα της ιαπωνικής μάρκας. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη CVT βοηθάει κατά την κίνηση σε χώμα, κάνοντας τη συνύπαρξη με το Subaru XV απολαυστική. Οι πληροφορίες από το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβείς, ενώ η νέα πλατφόρμα συνδυάζεται ιδανικά με το σύστημα ανάρτησης, με αποτέλεσμα το πλαίσιο να αποκρίνεται άψογα σε κάθε αλλαγή. Η τετρακίνηση AWD και η απόσταση 220 χιλιοστών από το έδαφος, παίζουν σημαντικό ρόλο στην απρόσκοπτη και διασκεδαστική κίνηση εκτός δρόμου.

Ο ήχος του Boxer είναι σαφώς πιο εξευγενισμένος από ότι μπορεί να ήθελαν οι σκληροπυρηνικοί οπαδοί της Subaru, όμως είναι αναγκαστικά προσαρμοσμένος στις πολλαπλές επιταγές της εποχής. Το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο αποδίδει 114 ίππους στις 6.200 στροφές, ενώ η ροπή των 150 Nm (15,3 κιλά) εμφανίζεται από τις 3.600 στροφές. Από πλευράς επιδόσεων, το Subaru XV έχει τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει 0-100 σε 13,9 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, η μικτή κατανάλωση είναι 6,9 λίτρα/100 χλμ.

Προφανώς, ο επίδοξος αγοραστής ενός Subaru XV έχει επίγνωση της προσωπικότητας του αυτοκινήτου. Εξαρχής, απώτερος στόχος δεν ήταν οι απόλυτες επιδόσεις, αλλά το “fun to drive” σε ειδικές συνθήκες. Κατά συνέπεια, μιλάμε για ένα εξεζητημένο αυτοκίνητο, που όσοι αποφασίσουν να κάνουν το βήμα αγοράς, θα γνωρίζουν καλά τον χαρακτήρα του, ο οποίος αναμφίβολα θα τους ικανοποιήσει.

Το Subaru XV διατίθεται σε εκδόσεις Pure, Style, Style Navi και Premium, με την τιμή της βασικής έκδοσης Pure, να είναι 25.980 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]