Δοκιμή Subaru XV 1.6 i-S EyeSight

Το μικρομεσαίο SUV της Subaru έχει όλα εκείνα τα εφόδια για να μπει… σφήνα στην αγορά της κατηγορίας του

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η δεύτερη γενιά του μικρότερου SUV της Subaru, του XV, που έχει αναβαθμιστεί σε όλα τα «μέτωπα», θα μπορούσε κάποιος να πει με άνεση ότι ήρθε την κατάλληλη στιγμή, μια και η έξαρση των απανταχού SUV βρίσκεται στην πορεία προς την κορύφωση σε κάθε κατηγορία! Συμβαίνει, όμως, το μικρομεσαίο XV να είναι και «επετειακό», αφού συμπίπτει με το γεγονός ότι η Subaru συμπλήρωσε 100 χρόνια παρουσίας στη διεθνή αγορά και η παραγωγή της ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα.

Αξίζει να σημειώσουμε προκαταβολικά ότι το XV είναι ένα καθαρόαιμο Μade in Japan αυτοκίνητο, μια και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Subaru, που βρίσκεται στην πόλη Ota, της περιοχής Gunma στην Ιαπωνία. Εσωτερικά, συναντάμε μια άρτια ποιότητα κατασκευής, με ένα «ξεκούραστο» σύνολο στο ταμπλό, όπου δεσπόζει – κατά τα κρατούντα της εποχής μας – η οθόνη των 8 ιντσών, μέσα από την οποία διαχειριζόμαστε ένα σωρό συστήματα ενημέρωσης και διασκέδασης.

Αξίζει όμως να εστιάσουμε σε δύο συστήματα που φέρει το XV και τα οποία θα λέγαμε ότι άνετα χαρακτηρίζουν και τα βασικά εφόδια του αυτοκινήτου στην πορεία του να πάρει μερίδιο από την αγορά, με τη βοήθεια και της μεγάλης σειράς πλούσιου εξοπλισμού, τόσο σε επίπεδο ασφάλειας όσο και άνεσης. Το ένα είναι το γνωστό μας, ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical AWD, που έχει στάνταρ το X-MODE, ένα πρόγραμμα που αναλαμβάνει τον έλεγχο του κινητήρα, της μετάδοσης, του AWD, των φρένων και άλλων λειτουργιών σε κακοτράχαλους δρόμους και ολισθηρά οδοστρώματα, σε συνεργασία με το σύστημα ασφαλούς κατάβασης Hill Descent Control. Φυσικά, τα παραπάνω αξιοποιούν στο έπακρο τις ικανότητες της, υψηλών προδιαγραφών, καινούργιας παγκόσμιας πλατφόρμας της Subaru (Subaru Global Platform SGP), με μεγάλη στρεπτική ακαμψία, που μειώνει τις συνέπειες σε περίπτωση σύγκρουσης και που «κατέβασε» το κέντρο βάρους των αυτοκινήτων ακόμα πιο χαμηλά, για καλύτερο κράτημα.


Το άλλο είναι το σύστημα Eye Sight. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή παγκόσμια τεχνολογία της Subaru, η οποία χρησιμοποιεί δύο στερεοσκοπικές κάμερες που καταγράφουν τρισδιάστατες εικόνες. Προσδιορίζοντας με ακρίβεια το σχήμα, την ταχύτητα και την απόσταση, το σύστημα όχι μόνο ανιχνεύει οχήματα, αλλά επίσης μοτοσυκλέτες, ποδήλατα και πεζούς. Όταν εντοπίσει πιθανό κίνδυνο, προειδοποιεί τον οδηγό και ενεργοποιεί ακόμη και τα φρένα, εάν είναι αναγκαίο, για να μειώσει τις πιθανότητες να συμβεί ατύχημα.

Το μοντέλο της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε τον 1,6 λίτρων κινητήρα boxer νέας γενιάς των 114 ίππων, αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο CVT. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή, με εκείνη του XV να προκαλεί ευχάριστες εντυπώσεις όταν το αυτοκίνητο καλείται να κινηθεί, αντί για άσφαλτο, σε κακοτράχαλα εδάφη, αφού τα 22 εκ. απόσταση του πλαισίου από το έδαφος αποδεικνύονται πολύτιμα! Η ίδια συμπεριφορά εντοπίζεται και όταν οι επιφάνειες είναι καλυμμένες με χιόνι, ενώ το σύστημα διεύθυνσης παρέχει άμεση πληροφόρηση στον οδηγό και οι αναρτήσεις έχουν επίσης άμεσες αντιδράσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]