Δοκιμή Suzuki S-Cross 1.4 140 ps

Tο Suzuki SX4 S-Cross αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση των Ιαπώνων στα crossover-SUV, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας την ισχυρότερη έκδοση βενζίνης του μοντέλου

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Suzuki έχει παράδοση στην κατασκευή μικρών και αξιόπιστων αυτοκινήτων. Ταυτόχρονα, είναι γνωστή για την τεχνογνωσία της σε εκτός δρόμου οχήματα. Με τα SUV να βρίσκονται σε άνθιση, δε μένει με σταυρωμένα χέρια, καταθέτοντας τις δικές της προτάσεις στην κατηγορία. Εκτός από το Vitara, η Suzuki διαθέτει και το S-Cross, που είναι επίσης γνωστό ως SX4. Εμείς, γνωρίσαμε το Suzuki S-Cross 1.4 με τούρμπο κινητήρα boosterjet, ισχύ 140 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Πολυχρηστικό…
Αυτό είναι άλλωστε το στοιχείο που έχει κάνει την κατηγορία των crossover και SUV οχημάτων, να ξεχωρίζει. Το Suzuki S-Cross δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς διαθέτει στοιχεία που του επιτρέπουν να κινείται με αντίστοιχη άνεση σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και εκτός δρόμου. Το μέγεθός του (μήκος 4,3, πλάτος 1,786 και ύψος 1,68 μέτρα) προδιαθέτει ακριβώς για αυτό, όντας αντίστοιχο με ενός οικογενειακού αυτοκινήτου. Εμφανισιακά πάντως, οι εκτός δρόμου επιρροές του είναι φανερές. Ο σχεδιασμός της εμπρός μάσκας και τα προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, δίνουν τον τόνο. Αν σε αυτά προσθέσουμε τις ράγες οροφή και την απόσταση 180 χιλιοστών από το έδαφος, έχουμε την πλήρη εικόνα.

Στο εσωτερικό, η έμφαση έχει δοθεί σε ευρυχωρία, πρακτικότητα και εργονομία. Όπως και εξωτερικά, στο Suzuki S-Cross δεν έχουν γίνει κινήσεις εντυπωσιασμού. Στην καμπίνα, η αρχιτεκτονική του κόκπιτ είναι σωστά δομημένη, ώστε οδηγός και επιβάτες να έχουν άμεση επαφή με όλα όσα χρειάζονται. Τα καθίσματα διαθέτουν ποιοτική επένδυση με ύφασμα ή δέρμα, ανάλογα με την έκδοση. Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας γίνεται μέσω οθόνης αφής 7 ιντσών, η οποία είναι συμβατή με Bluetooth, Apple Car Play και MirrorLink. Παράλληλα, ο πίνακας οργάνων διαθέτει οθόνη, η οποία δίνει στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες για δεδομένα όπως κατανάλωση, αυτονομία κ.α. Όσον αφορά στην ευρυχωρία, η χωρητικότητα αποσκευών του Suzuki S-Cross είναι 440 λίτρα, που γίνονται 1269 αν πέσουν τα καθίσματα. Όγκος που κρίνεται ικανοποιητικός, αν σε αυτό προσθέσουμε το γεγονός ότι στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν με αρκετή άνεση, 5 άτομα.


Η “ψυχή” του S-Cross…
… είναι ο 4κύλινδρος τούρμπο κινητήρας βενζίνης Boosterjet. Στην περίπτωση της δοκιμής μας, είχε χωρητικότητα 1,4 λίτρων, με ισχύ 140 ίππων στις 5500 στροφές. Χάρη στη βοήθεια που προσφέρει η υπερτροφοδότηση, η ροπή του Suzuki S-Cross που οδηγήσαμε είναι 220 Nm, από τις 1500 έως τις 4000 στροφές. Παρά το βάρος των σχεδόν 1250 κιλών, η ροπή βοηθά ώστε το αυτοκίνητο να “αρπάζει” από χαμηλά στο πάτημα του γκαζιού, προσφέροντας μεγαλύτερη προοδευτικότητα κατά την κίνηση. Αυτό έχει άμεση επίδραση και στους κρίσιμους τομείς της κατανάλωσης ή της εκπομπής ρύπων. Στην περίπτωση της έκδοσης που οδηγήσαμε, οι εργοστασιακές μετρήσεις της Suzuki σε κύκλο WLTP έδειξαν μικτή κατανάλωση 6 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπή 136 γραμμαρίων CO2/χλμ. Σε επίπεδο επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο
Μια σημαντική παράμετρος στο Suzuki S-Cross που οδηγήσαμε, ήταν η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Παράλληλα, το Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet της δοκιμής μας ήταν δικίνητο, ενώ προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση με σύστημα AllGrip. Τόσο το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και η κίνηση στους εμπρός τροχούς, παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της οδικής συμπεριφοράς του Suzuki S-Cross.

Η απόκρισή του αυτόματου κιβωτίου ήταν καλή και η συνεργασία με τον κινητήρα, αρμονική. Ο συνδυασμός είναι σε κάθε σημείο λειτουργικός, ενώ ο οδηγός δεν αισθάνεται σε κανένα σημείο την ανάγκη για διαφορετική σχέση στο κιβώτιο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, πως η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει σχεδόν ίδια κατανάλωση και εκπομπή ρύπων, με εκείνη που διαθέτει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Όσον αφορά στην άλλη σημαντική παράμετρο κίνησης, μπορεί το Suzuki S-Cross “μας” να ήταν δικίνητο, ωστόσο δεν είχε προβλήματα να κινηθεί και εκτός δρόμου. Σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο η απόσταση των 180 χιλιοστών από το έδαφος, τη στιγμή που το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων, το καθιστά ευκίνητο σε κάθε μορφής ελιγμό. Προφανώς, το παραπάνω σχόλιο είναι στο πλαίσιο της λογικής, αφού όποιος επιθυμεί extreme καταστάσεις εκτός δρόμου, δεν έχει παρά να… λοξοκοιτάξει προς το Suzuki Jimny.

Πάντως, η ευελιξία του Suzuki S-Cross είναι φανερή και στην πόλη, αφού για το μέγεθός του δεν προβληματίζει σε κανένα σημείο. Επιπλέον, είναι ευκολοδήγητο στην άσφαλτο, με το τιμόνι να έχει θετική απόκριση στις εντολές του οδηγού. Τα φρένα λειτουργούν καλά, χάρη στους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τους δίσκους πίσω, ενώ το αυτοκίνητο διατίθεται με τροχούς 16 ή 17 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Η ανάρτηση του Suzuki S-Cross είναι λειτουργική σε κάθε περίσταση. Τα γόνατα MacPherson και o ημιάκαμπτος άξονας πίσω, συνεισφέρουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. Το αμάξωμα δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις, και σε αυτό βοηθά και η τεχνολογία TECT (Total Effective Control Technology) του πλαισίου, που εξασφαλίζει υψηλή ακαμψία και μειωμένο βάρος.

Το Suzuki S-Cross προσφέρεται σε 3 εκδόσεις (GL, GL+, GLX), οι οποίες διαφοροποιούνται μεταξύ τους στο επίπεδο εξοπλισμού. Η τιμή του Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet που οδηγήσαμε, είναι 22.250 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη έκδοση με μηχανικό κιβώτιο, κοστίζει 20.090 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]