Δοκιμή Volvo XC40 D4 4WD

Το νέο Volvo XC40, το compact premium SUV της σουηδικής μάρκας, με μία πληθώρα σύγχρονων τεχνολογιών, δείχνει το μέλλον, όχι μόνο της Volvo, αλλά και της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οδηγούμε το «Car Of The Year 2018» (Ευρωπαϊκό Aυτοκίνητο της Xρονιάς) επί ελληνικού εδάφους και διαπιστώνουμε ότι είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο που τα έχει όλα: ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώρους και δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά και πλήρη συνδεσιμότητα με το μέλλον. Χάρη όχι μόνο στα προηγμένα συστήματα επικοινωνιών και υποστήριξης του οδηγού αλλά και στην τεράστια σειρά συστημάτων ασφαλείας με τα οποία είναι εξοπλισμένο.

Το Volvo XC40 θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του από πλευράς σχεδιασμού, συνδεσιμότητας και τεχνολογιών ασφάλειας. Οι πρώτες παραγγελίες, που υπερβαίνουν τις 20.000 μονάδες στην Ευρώπη και την Αμερική, καταδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ελκυστικό «πακέτο» για τους πελάτες. Το XC40 είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), στην οποία θα βασιστούν και όλες οι επερχόμενες εκδόσεις της σειράς 40, συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Αξιοσημείωτο, ότι το Volvo XC40 είναι επίσης το πρώτο Volvo που προσφέρει τη δυνατότητα carsharing, μέσω της τεχνολογίας ψηφιακού κλειδιού της Volvo και της πλατφόρμας της για υπηρεσίες διασύνδεσης Volvo On Call. Οι ιδιοκτήτες του XC40 μπορούν να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με την οικογένεια και τους φίλους τους χωρίς να χρειάζεται να τους αφήσουν κάποιο κλειδί. Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού στο XC40 συμπεριλαμβάνουν το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων City Safety, το σύστημα αποφυγής εκτροπής από τον δρόμο RunOff Road Mitigation, το Cross Traffic Alert με αυτόματο φρενάρισμα και την κάμερα 360° που βοηθά τους οδηγούς να ελιχθούν σε μικρούς χώρους στάθμευσης.


Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, το Volvo XC40 διατίθεται προς το παρόν με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά μελλοντικά θα αποκτήσει υβριδική αλλά και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αρχικά διατίθεται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης 2.0 λίτρων απόδοσης 247 ίππων (T5) και diesel με 190 ίππους (D4). Όμως το ενδιαφέρον, ειδικά για την ελληνική αγορά, είναι ότι ήδη μπορούν να παραγγελθούν XC40 με τη βενζινοκίνητη έκδοση με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.500 κ.εκ., απόδοσης 156 ίππων, με τιμή που θα αρχίζει από 30.713 ευρώ! Φυσικά έχουμε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ ενδεικτικό των δυνατοτήτων του εκτός δρόμου είναι τα 21,1 εκ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος. Τέλος, οι χώροι του είναι πραγματικά άνετοι – μέχρι και καλαθάκι αχρήστων υπάρχει στην καμπίνα – και το πορτμπαγκάζ διαθέτει 460 λίτρα, ενώ μπορεί να διαρρυθμιστεί και ανάλογα με τις επιλογές μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]