Δοκιμή Volvo XC60 D5 AWD

To Volvo XC60 αποτελεί το μεσαίο SUV της σουηδικής μάρκας, το οποίο οδηγήσαμε σε έκδοση πετρελαίου D5 με ισχύ 235 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα τελευταία χρόνια, η τάση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα SUV, είναι σαφής. Μια εταιρεία όπως η Volvo, δε θα μπορούσε να μείνει θεατής των εξελίξεων. Έχοντας ένα πιο “πολυτελές” προφίλ συνολικά, οι Σουηδοί διαθέτουν πλήρη γκάμα και στα “Premium SUV”, όπως αυτά χαρακτηρίζονται. Μετά το “μεγάλο” Volvo XC90, ήρθε η στιγμή να πάρουμε μια γεύση και από το “μεσαίο” Volvo XC60. Ο λόγος για ένα αυτοκίνητο που διαθέτει ήδη “γαλόνια” στη στολή του, καθώς αναδείχθηκε Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018.

Made is Sweden
Οι άνθρωποι της Volvo είναι περήφανοι για την καταγωγή τους και δεν το κρύβουν, υπενθυμίζοντας με κάθε αφορμή τις σκανδιναβικές καταβολές της μάρκας. Παράλληλα, τονίζουν την τάση να κάνουν τα πάντα με τον δικό τους, σουηδικό όπως τον χαρακτηρίζουν, τρόπο. Αυτό γίνεται αντιληπτό από την πρώτη ματιά στο Volvo XC60. Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης, ο σχεδιασμός και το στιβαρό αμάξωμα αποπνέουν δυναμισμό και πολυτέλεια. Οι καθαρές γραμμές είναι σήμα-κατατεθέν του σκανδιναβικού design, το οποίο επίσης τονίζουν πάντοτε οι άνθρωποι της Volvo. Τα φτερά είναι διακριτικά, όμως συνδυάζονται με πλευρικά προστατευτικά και ράγες οροφής κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να διαμορφώνουν μια σαφή εκτός δρόμου εικόνα. Η σπορ εικόνα στην έκδοση Inscription της δοκιμής μας, συμπληρώνεται από τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Με μεταξόνιο 2,865, μήκος 4,688, πλάτος 2,117 (με καθρέπτες) και ύψος 1,658 μέτρων, οι διαστάσεις του XC60 δίνουν τον τόνο. Ταυτόχρονα, η απόσταση 216 χιλιοστών από το έδαφος, δείχνει πως το σουηδικό όχημα μπορεί να θεωρείται premium, ωστόσο δε θα δυσκολευτεί να… λερωθεί εκτός δρόμου.


Πολυτέλεια-Ασφάλεια-Τεχνολογία
Ένα τρίπτυχο που χαρακτηρίζει πλήρως τις κατασκευές της Volvo, με το XC60 να μην αποτελεί εξαίρεση. Η καμπίνα έχει premium χαρακτηριστικά σε κάθε της έκφανση, ενώ οι αδρές σχεδιαστικές γραμμές βρίσκονται σε πλήρη ταύτιση με τις αρχές του σκανδιναβικού design. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και έχουν σχεδιαστεί έτσι, ώστε να μεγιστοποιείται ο χώρος για τα πόδια των επιβατών. Η ευρυχωρία είναι άκρως ικανοποιητική, καθώς το XC60 μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες στο εσωτερικό του. Η χωρητικότητα των αποσκευών είναι 505 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα μπορεί να φτάσει στα 1.444 λίτρα. Συνολικά, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και η αρχιτεκτονική του εσωτερικού είναι υψηλού επιπέδου, όπως αρμόζει στο προφίλ ενός Volvo. Μάλιστα, η έκδοση Inscription που οδηγήσαμε, είχε και διακοσμητικά από γνήσιο ξύλο.

Στον τομέα της ασφάλειας, το Volvo XC60 διαθέτει πολλά -και προηγμένα- συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα City Safety και Run-off Road Protection. Το πρώτο, ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης και αν χρειαστεί, υποστηρίζει το τιμόνι για υποβοήθηση στον οδηγό. Το δεύτερο, αποσβένει κατακόρυφα φορτία στα εμπρός καθίσματα από χτύπημα στο έδαφος, ενώ προαιρετικά οι ζώνες σφίγγουν ηλεκτρικά, για περαιτέρω προστασία των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος. Ακόμη, το προηγμένο σύστημα Park Assist Pilot παρέχει χείρα βοηθείας στον οδηγό κατά το παρκάρισμα, υπηρεσία διόλου ευκαταφρόνητη αν σκεφτούμε το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Ξεχωριστό τόνο στην εικόνα του εσωτερικού δίνει η κεντρική οθόνη αφής, που είναι τοποθετημένη κατακόρυφα και είναι πρακτική στη χρήση. Το σύστημα infotainment είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, διευκολύνοντας το χειρισμό εφαρμογών του smartphone από την οθόνη, γρήγορα και εύκολα.

Εν κινήσει…
Το Volvo XC60 D5 που οδηγήσαμε, διαθέτει 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα twin turbo, ο οποίος αποδίδει 235 ίππους. Η δύναμη του αυτοκινήτου υπογραμμίζεται από τη ροπή 480 Nm, η οποία μάλιστα είναι διαθέσιμη από τις 2900 στροφές. Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων έχει άμεση απόκριση, μην επιτρέποντας στον οδηγό να νιώσει την ανάγκη για χειροκίνητες αλλαγές. Μάλιστα, αυτό βοηθά και στην επίτευξη καλύτερης κατανάλωσης, η μέση τιμή της οποίας είναι σύμφωνα με τη Volvo, 7-8 λίτρα/100 χλμ. ανάλογα με την ακριβή έκδοση του XC60. Πέραν της δύναμης, εντυπωσιάζουν οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά. Παρά το λογικό για το μέγεθός του, βάρος των σχεδόν 1800 κιλών, το Volvo XC60 κινείται σβέλτα (0-100 σε 7,2” και τελική 220 χλμ./ώρα), χωρίς να δείχνει τον όγκο του στο δρόμο.

Στην άσφαλτο, αισθάνεσαι πως το XC60 κινείται σε ράγες, αφού υπακούει σε κάθε εντολή του οδηγού, εφόσον φυσικά αυτή γίνεται σε λογικά πλαίσια, με την τετρακίνηση AWD να παίζει σωστά το ρόλο της. Ταυτόχρονα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και οι εξελιγμένες αναρτήσεις βοηθούν ώστε αφενός η συμπεριφορά να είναι απόλυτα προβλέψιμη και αφετέρου, το αμάξωμα να μην παίρνει μεγάλες κλίσεις. Επιπλέον, η ποιότητα κύλισης είναι τέτοια που επιτρέπει άνετο ταξίδι στους επιβάτες, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που θα δείχνει το κοντέρ. Εφόσον ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί εκτός δρόμου δε θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, αφού το XC60 κινείται με άνεση και σε πιο δύσβατο τερέν. Πέραν της προφανούς βοήθειας που προσφέρει η τετρακίνηση, ουσιώδης είναι και η προσθήκη του αυτόματο κιβωτίου ταχυτήτων. Χάρη στην πυκνή κλιμάκωση των 8 σχέσεων, βοηθάει τον οδηγό ώστε ανά πάσα στιγμή, να διαθέτει τη σωστή σχέση, κάτι που ειδικά σε δύσβατες διαδρομές ή κλίσεις του δρόμου, είναι χρήσιμο.

Προφανώς, όταν αναφερόμαστε σε ένα Premium SUV είναι αναμενόμενο η τιμή να κυμαίνεται σε αντίστοιχα επίπεδο. Στην περίπτωση του Volvo XC60, η τιμή της έκδοσης Inscription που οδηγήσαμε, είναι 63.823 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]