Ducati Hypermotard 950 και νέα έκδοση RVE

Η Ducati εμπλουτίζει τη γκάμα του Hypermotard 950 προσθέτοντας τη νέα έκδοση RVE, με σπέσιαλ γραφικά και πλουσιότερο εξοπλισμό.

Βρείτε μας στο
2020 Ducati Hypermotard 950 RVE


Το νέο Ducati Hypermotard 950 RVE έρχεται να πάρει τη θέση του στη γκάμα της δικύλινδρης μοτοσυκλέτας των Ιταλών και να τοποθετηθεί ανάμεσα στη στάνταρ πιο καθημερινή έκδοση και την πιο σκληροπυρηνική και κορυφαία SP.

Το Hypermotard 950 RVE βρίσκεται πιο κοντά στο στάνταρ μοντέλο, ωστόσο το πρώτο και κύριο στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει από αυτό είναι τα νέα εντυπωσιακά γραφικά, τα οποία η Ducati ονομάζει “Graffiti”. Η έμπνευση για τα εν λόγω γραφικά που συμπληρώνονται από τη διχρωμία στις 17άρες ζάντες αλουμινίου είναι εμπνευσμένα από το Hypermotard 950 concept που παρουσίασε η εταιρία από το Borgo Panigale στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este το 2019.

Για να εφαρμόσουν το αντίστοιχο αποτέλεσμα στην ευρεία παραγωγή οι άνθρωποι της Ducati εξέλιξαν μια διαφορετική μέθοδο βαφής αλλά και νέα πολύ λεπτά αυτοκόλλητα με την τελική εικόνα να θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αερογραφία.

Στον εξοπλισμό της έκδοσης RVE έχει προστεθεί σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση και το Ducati Quick Shift (DQS) EVO, που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Το Quick Shift έρχεται να συμπληρώσει τον πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό της στάνταρ Hypermotard 950, ο οποίος περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο Cornering ABS της Bosch, Traction Control (DTC EVO) αλλά και Wheelie Control (DWC) EVO, που ελέγχει την ανύψωση του εμπρός τροχού στην έντονη επιτάχυνση.

Το Hypermotard 950 κινείται από τον δικύλινδρο Testastretta 11° των 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 114 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Από αυτά το 80% είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3.000 κάτι που εξασφαλίζει δυνατές εξόδους από τις στροφές αλλά και πάσης φύσεως… παιχνίδια για τον αναβάτη της ιταλικής μοτοσυκλέτας.

Η νέα έκδοση RVE θα είναι διαθέσιμη σύμφωνα με την Ducati από τις αρχές Ιουλίου.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr