To Ducati Monster, η μοτοσικλέτα που γεννήθηκε το 1992 από την ιδέα “Όλα όσα χρειάζεστε, τίποτα περισσότερο” και μεταφράστηκε ως σχέδιο από τον Αργεντίνο Miguel Galluzzi πέρασε στην πέμπτη γενιά της πλήρως ανασχεδιασμένη, συνδυάζοντας χαμηλό βάρος και προηγμένη τεχνολογία με αυθεντική αισθητική.
Διαβάστε επίσης: Ducati Marc Marquez – Παγκόσμιοι Πρωταθλητές MotoGP με απόλυτη κυριαρχία
Ο σχεδιασμός της ερμηνεύει εκ νέου το στυλ της πρώτης Monster μέσα από μία σύγχρονη οπτική, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που την έκαναν ανέκαθεν ξεχωριστή: τον προβολέα που πλαισιώνεται από τους «ώμους» του ρεζερβουάρ τύπου “bison-back”, τη μονοκόμματη σέλα και την κοντή, μίνιμαλ ουρά.
O νέος V2 κινητήρας είναι ελαφρύς και αποδοτικός, χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής IVT (Intake Variable Timing), που συνδυάζει ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές, δύναμη στις μεσαίες και ισχύ στις υψηλές: το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 4.000 έως τις 10.000 σ.α.λ. Το διάστημα ελέγχου του διακένου βαλβίδων των 45.000 χλμ., ορόσημο για την κατηγορία, διατηρεί το κόστος συντήρησης σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Διαβάστε επίσης: Ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας – Άνοδος στο 10μηνο 2025 – Οι top 10 εταιρείες
Η νέα Monster χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο και υιοθετεί μονοκόκ πλαίσιο, με διπλό ψαλίδι εμπνευσμένο από την Panigale V4 και υποπλαίσιο από τεχνοπολυμερές και πλέγμα. Αυτή η τεχνική διάταξη μειώνει το συνολικό βάρος κατά 4 kg (175 kg χωρίς υγρά, ελαφρύτερο ποτέ μεταξύ των τετράβαλβιδων Monster), ενισχύοντας την ευελιξία και την ευκολία χειρισμού. Η ανάρτηση της Showa έχει ρυθμιστεί ώστε να εξασφαλίζει καθημερινή άνεση και σπορ επιδόσεις σε δρόμους με στροφές.
Το νέο Monster προσφέρει πιο άνετη θέση οδήγησης, χάρη στη χαμηλότερη σέλα σε σχέση με την προκάτοχό της (815 χλστ., που μπορεί να μειωθεί στα 775 χλστ.με τη χαμηλή σέλα και το αντίστοιχο κιτ) και σε ένα υψηλότερο, πιο μπροστά τοποθετημένο τιμόνι, που βελτιώνει τον έλεγχο και την άνεση.
Τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Road, Urban, Wet) και το προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο με DTC, DWC, EBC και cornering ABS ανήκουν στον στνάνταρ εξοπλισμό. Τα εργονομικά χειριστήρια στο τιμόνι απλοποιούν τη διαχείριση των ηλεκτρονικών λειτουργιών μέσω της οθόνης TFT 5 ιντσών, η οποία υποστηρίζει το Ducati Multimedia System και την πλοήγηση στροφή-στροφή, με διπλή λειτουργία ημέρας/νύχτας και τις λειτουργίες Road και Road Pro Info που εξασφαλίζουν βέλτιστη αναγνωσιμότητα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Για όσους θέλουν να κάνουν τη Monster πραγματικά δική τους, η Ducati Performance προσφέρει πληθώρα αξεσουάρ, όπως εξαρτήματα από ανθρακονήματα ή αλουμίνιο, καθώς και σπορ σέλα με επένδυση Alcantara. Οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα εκτιμήσουν επίσης την εξάτμιση από τιτάνιο με τις ανθρακονημάτινες απολήξεις, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Termignoni, μειώνουν το βάρος (-0,2 kg) και ενισχύουν τον χαρακτήρα του Monster.
Η Monster θα είναι διαθέσιμη στις αντιπροσωπείες από τον Φεβρουάριο του 2026 – αρχικά μόνο σε επιλεγμένες αγορές, σε δύο χρωματικές επιλογές: Ducati Red και Iceberg White, τόσο στην έκδοση Monster όσο και στην Monster+, εξοπλισμένες με ζελατίνα και κάλυμμα για τη σέλα του συνεπιβάτη. Και οι δύο διατίθενται επίσης σε έκδοση 35 kW, για αναβάτες με άδεια οδήγησης A2.



