Ducati Monster: Νέο ορόσημο για το best seller των Ιταλών

Το ιταλικό "Τέρας", το Ducati Monster είναι το best seller όλων των εποχών των Ιταλών φτάνοντας πρόσφατα στο ορόσημο των 350.000 πωλήσεων.
Ducati Monster ορόσημο

Με εμπορική πορεία που μετρά σχεδόν τρεις δεκαετίες το Ducati Monster είναι αναμφίβολα μια από τις best seller μοτοσυκλέτες όλων των εποχών από Ευρωπαίο κατασκευαστή το απόλυτο best seller της Ducati, αλλά και το μακροβιότερο μοντέλο στην γκάμα της.

Το εμβληματικό Monster είναι “υπεύθυνο” σε μεγάλο βαθμό για τη δημιουργία μιας νέας “υποκατηγορίας” γυμνών μοτοσυκλετών με έμφαση στο ξεχωριστό look, τη σπορ συμπεριφορά και τις επιδόσεις, με μοτέρ και περιφερειακά από sport μοτοσυκλέτες.

Διαβάστε επίσης: Έφτασε η νέα Ducati Multistrada V4. Δείτε τιμές και εκδόσεις

Από αυτή την κατηγορία προέκυψαν αργότερα και τα πρώτα “γνήσια” εργοστασιακά streetfighters, τα οποία, σύμφωνα και με την τότε δίτροχη υποκουλτούρα στις μετατροπές έφεραν πλαίσιο, μοτέρ και περιφερειακά από τα superbikes του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλάζοντας τα κλιπόν με ίσιο ψηλό τιμόνι και πετώντας το αεροδυναμικό φέρινγκ τους στον “κάλαθο των αχρήστων”. Πριν από την έλευση αυτής της κατηγορίας είχαν προηγηθεί οι απλοί αναβάτες των superbikes, οι οποίοι, συνήθως έπειτα από κάποιο ατύχημα, προέβαιναν στις παραπάνω μετατροπές στις μοτοσυκλέτας τους, βάζοντας έτσι τις βάσεις για την εργοστασιακή streetfighter σκηνή.

Ο μοναδικός σχεδιασμός της πρώτης γενιάς του Monster, από την πένα του Αργεντίνου σχεδιαστή Miguel Galluzzi, είχε άμεση επιρροή στο κοινό, όταν παρουσιάστηκε το 1992 ως concept, αλλά και στα ταμεία της ιταλικής εταιρίας, με το Monster -σε πολλές και διάφορες από τότε εκδόσεις και κυβισμούς- να προσφέρει απλόχερα την βάση για την οικονομική της ανάπτυξη.

Με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του ρεζερβουάρ τού και το σήμα κατατεθέν ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το πρώτο Monster επηρέασε σχεδιαστικά όλες τις υπόλοιπες γενιές της δικύλινδρης μοτοσυκλέτας, μέχρι και την παρουσίαση της νέας γενιάς που υιοθετεί τώρα μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση με την αφαίρεση του χωροδικτυώματος από την “εξίσωση” της εμβληματικής του εικόνας.

Ένα Monster 1200 S, ήταν αυτό που έγινε το υπ’ αριθμόν 350.000ο Τέρας που παραδόθηκε στον ευτυχή ιδιοκτήτη του, τον Ducatista Sebastien Francois Yves Hervé De Rose. Η μοτοσυκλέτα μάλιστα παραδόθηκε προσωπικά στον αναβάτη από τον CEO της Ducati, Claudio Domenicali και τον Andrea Ferraresi, διευθυντή του σχεδιαστικού τμήματος στα κεντρικά της εταιρίας στο Borgo Panigale.

Το εν τη γενέσει του συλλεκτικό αυτό Monster φέρει και ταμπελάκι με τον αριθμό ορόσημο στο πλαίσιο του για να μην αφήνει καμία αμφιβολία περί τίνος πρόκειται και συνοδεύεται και από πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την υπογραφή του Domenicali.

Η νέα γενιά Monster έρχεται να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι των προκάτοχων μοντέλων κα αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις της ιταλικής εταιρίας τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή στην χώρα μας από 12.300 ευρώ. Μάθετε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη νέα γενιά Monster εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Με το νέο Aprilia SR GT 400 σε ρόλο πρωταγωνιστή το Piaggio Group έδειξε τα νέα μοντέλα και εκδόσεις στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας στο Μιλάνο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής