Με εμπορική πορεία που μετρά σχεδόν τρεις δεκαετίες το Ducati Monster είναι αναμφίβολα μια από τις best seller μοτοσυκλέτες όλων των εποχών από Ευρωπαίο κατασκευαστή το απόλυτο best seller της Ducati, αλλά και το μακροβιότερο μοντέλο στην γκάμα της.
Το εμβληματικό Monster είναι “υπεύθυνο” σε μεγάλο βαθμό για τη δημιουργία μιας νέας “υποκατηγορίας” γυμνών μοτοσυκλετών με έμφαση στο ξεχωριστό look, τη σπορ συμπεριφορά και τις επιδόσεις, με μοτέρ και περιφερειακά από sport μοτοσυκλέτες.
Διαβάστε επίσης: Έφτασε η νέα Ducati Multistrada V4. Δείτε τιμές και εκδόσεις
Από αυτή την κατηγορία προέκυψαν αργότερα και τα πρώτα “γνήσια” εργοστασιακά streetfighters, τα οποία, σύμφωνα και με την τότε δίτροχη υποκουλτούρα στις μετατροπές έφεραν πλαίσιο, μοτέρ και περιφερειακά από τα superbikes του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλάζοντας τα κλιπόν με ίσιο ψηλό τιμόνι και πετώντας το αεροδυναμικό φέρινγκ τους στον “κάλαθο των αχρήστων”. Πριν από την έλευση αυτής της κατηγορίας είχαν προηγηθεί οι απλοί αναβάτες των superbikes, οι οποίοι, συνήθως έπειτα από κάποιο ατύχημα, προέβαιναν στις παραπάνω μετατροπές στις μοτοσυκλέτας τους, βάζοντας έτσι τις βάσεις για την εργοστασιακή streetfighter σκηνή.
Ο μοναδικός σχεδιασμός της πρώτης γενιάς του Monster, από την πένα του Αργεντίνου σχεδιαστή Miguel Galluzzi, είχε άμεση επιρροή στο κοινό, όταν παρουσιάστηκε το 1992 ως concept, αλλά και στα ταμεία της ιταλικής εταιρίας, με το Monster -σε πολλές και διάφορες από τότε εκδόσεις και κυβισμούς- να προσφέρει απλόχερα την βάση για την οικονομική της ανάπτυξη.
Με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του ρεζερβουάρ τού και το σήμα κατατεθέν ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το πρώτο Monster επηρέασε σχεδιαστικά όλες τις υπόλοιπες γενιές της δικύλινδρης μοτοσυκλέτας, μέχρι και την παρουσίαση της νέας γενιάς που υιοθετεί τώρα μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση με την αφαίρεση του χωροδικτυώματος από την “εξίσωση” της εμβληματικής του εικόνας.
Ένα Monster 1200 S, ήταν αυτό που έγινε το υπ’ αριθμόν 350.000ο Τέρας που παραδόθηκε στον ευτυχή ιδιοκτήτη του, τον Ducatista Sebastien Francois Yves Hervé De Rose. Η μοτοσυκλέτα μάλιστα παραδόθηκε προσωπικά στον αναβάτη από τον CEO της Ducati, Claudio Domenicali και τον Andrea Ferraresi, διευθυντή του σχεδιαστικού τμήματος στα κεντρικά της εταιρίας στο Borgo Panigale.
Το εν τη γενέσει του συλλεκτικό αυτό Monster φέρει και ταμπελάκι με τον αριθμό ορόσημο στο πλαίσιο του για να μην αφήνει καμία αμφιβολία περί τίνος πρόκειται και συνοδεύεται και από πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την υπογραφή του Domenicali.
Η νέα γενιά Monster έρχεται να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι των προκάτοχων μοντέλων κα αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις της ιταλικής εταιρίας τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή στην χώρα μας από 12.300 ευρώ. Μάθετε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη νέα γενιά Monster εδώ.