Ducati: Οι ηλεκτρονικές της πρωτιές στους δύο τροχούς

Κινούμενη στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων στους δύο τροχούς, η Ducati έχει καταφέρει πολλές παγκόσμιες πρωτιές και στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του αναβάτη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Multistrada V4 Rally 2023

Αν μη τι άλλο, η Ducati μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι ένας από τους κατασκευαστές που οδηγούν τις εξελίξεις στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Η εταιρεία από το Borgo Panigale έχει πρωτοστατήσει τα τελευταία χρόνια στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων παρουσιάζοντας πρώτη αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.

Διαβάστε επίσης: Οι αγωνιστικές Ducati τιμούν το κίτρινο χρώμα

Κάποια από αυτά τα συστήματα έχουν υιοθετηθεί ως στάνταρ εξοπλισμός στις περισσότερες κατηγορίες μοτοσικλετών και από άλλους κατασκευαστές, στον δρόμο προς τη βελτίωση της ασφάλειας στους δύο τροχούς. Πάμε να δούμε μαζί τα πιο σημαντικά από αυτά.


Το 2008, με την τότε σπορ ναυαρχίδα της 1098R, η Ducati ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που εισήγαγε το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού σε μια superbike, ανεβάζοντας τον πήχυ όσον αφορά στην απόδοση και την ασφάλεια της κατηγορίας.

Διαβάστε επίσης -Εξωτικές superbikes: Μοτοσικλέτες παραγωγής που κατασκευάστηκαν για τους αγώνες 

Μόλις ένα χρόνο αργότερα, ο προβολέας LED που παρουσιάστηκε στη Streetfighter 1100 αποτέλεσε μια ακόμα παγκόσμια πρώτη για τη Ducati, η οποία ωστόσο δεν είχε πει την τελευταία της λέξη εκείνη τη χρονιά στον τομέα των τεχνολογιών.

Αυτό το έκανε με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Multistrada, η οποία, στην έκδοση 1200 S με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, έφερε στον κόσμο των δύο τροχών κάτι πραγματικά νέο: τα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (riding modes).

Η επιλογή του καθενός από αυτά τα προγράμματα άλλαζε ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, των αναρτήσεων του ABS και του traction control σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη, με το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα να αποτελεί σήμερα «κοινό τόπο» στα premium μοντέλα των κατασκευαστών.

To 2011 η ιταλική εταιρεία ήταν επίσης η πρώτη που εισήγαγε στις μοτοσικλέτες τον TFT πίνακα πληροφοριών στο Diavel ως δευτερεύουσα οθόνη, στο ρεζερβουάρ του Diavel.

Το 2012, ήρθε μία ακόμη πρωτιά με την 1199 Panigale, ως η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με full-LED φωτιστικά σώματα αλλά και ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του «φρένου» του κινητήρα.

Το 2014 ο κατασκευαστής από το Borgo Panigale, από κοινού με την Dainese, παρουσίασαν την πρώτη μοτοσυκλέτα με ενσωματωμένο σύστημα που επικοινωνούσε με τον αερόσακο στο μπουφάν του αναβάτη: τη Multistrada 1200 Touring D-Air.

Το 2018 η Ducati παρουσίασε το σύστημα Slide By Brake που επιτρέπει την ελεγχόμενη ολίσθηση ισχύος κατά την πέδηση στην Panigale V4, ενώ το 2020, με τη Multistrada V4, η Ducati ήταν ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών που έφερε στους δύο τροχούς το ενεργό cruise control σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, χάρη στην ύπαρξη διπλού ραντάρ -ένα εμπρός και ένα πίσω.

Το 2023 ακολούθησε η εκτεταμένη απενεργοποίηση κυλίνδρων στη Multistrada V4 Rally, ένα εξελιγμένο σύστημα που, σβήνοντας τους δύο πίσω κυλίνδρους του κινητήρα, μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τη θερμότητα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.