Ducati Pro-I Evo, το νέο διασυνδεδεμένο ηλεκτρικό πατίνι των Ιταλών

Η σειρά αστικής κινητικότητας της Ducati ενισχύεται με την άφιξη του ηλεκτρικού Pro-I Evo που μπορεί και επικοινωνεί με τον κάτοχό του και όχι μόνο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ducati Pro-I Evo ηλεκτρικό πατίνι

Το Ducati Pro-I Evo που έρχεται να προστεθεί στη σειρά αστικής κινητικότητας της ιταλικής εταιρίας αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την επίσης ιταλική MT Distribution και συγκεκριμένα με το τμήμα της εταιρίας που εξειδικεύεται στην σχεδίαση και παραγωγή ανάλογων “λύσεων” κινητικότητας.

Το Pro-I Evo είναι ένα προηγμένο ηλεκτρικό πατίνι που ενσωματώνει στα ηλεκτρονικά του και τη συνδεσιμότητα. Η θυγατρική του VW Group, Italdesign, ανέλαβε την εξέλιξη και δημιουργία της σχετικής εφαρμογής που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν ακόμη και με περισσότερα από ένα καταχωρημένα πατίνια.

Διαβάστε επίσης: Έφτασε η νέα Ducati Multistrada V4. Δείτε τιμές και εκδόσεις


Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί να λαμβάνει απομακρυσμένα τεχνική υποστήριξη ακόμη και σε πραγματικό χρόνο, όπως και άλλες υπηρεσίες, αλλά και πληροφορίες για το status του Pro-I Evo, όπως είναι τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας, η απόσταση που έχει καλυφτεί και την τελευταία γνωστή θέση του πατινιού.

Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά Ducati Monster! (+video)

Το “σπαστό” πατίνι της Ducati φέρει μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 350 Watts και μπαταρία ιόντων λιθίου 280 Wh. Ο μικρός LED πίνακας πληροφοριών του είναι έγχρωμος, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται και φώτα LED για μεγαλύτερη ασφάλεια τόσο την ημέρα όσο φυσικά και τη νύχτα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Ιταλών το Ducati Pro-I Evo είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στους αντιπροσώπους της εταιρίας αλλά και στο επίσημο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]