Ducati SuperSport & Ducati Supersport S: Επιστροφή στη Γη

Η Ducati τα τελευταία χρόνια έχει «φύγει» προς το Διάστημα, με εξωτικές μοτοσυκλέτες. Με τη SuperSport πρόσθεσε την απαραίτητη «γήινη» ανάσα στην γκάμα της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι Ducati έχουν όλες ένα όνομα. Ιδιαίτερο τόσο, ώστε δεν χρειάζεται να ρωτήσεις τι μάρκα είναι. Panigale, Hypermotard, Hyperstrada, Monster, Diavel, Multistrada… Μία προς μία εκλεκτές και αναγνωρίσιμες, αποπνέουν την αύρα της Ducati, υπόσχονται επιδόσεις πολυτελείας, κομψότητα στην τεχνολογία.

Όλο αυτό για να ικανοποιεί όσους ξέρουν, είναι απαιτητικοί και θέλουν μια εικόνα για τις high end μοτοσυκλέτες. Κάπου ανάμεσα σε αυτές, όμως, υπήρχε πάντα κι ένα μοντέλο με το όνομα SuperSport. Τελεία. Αβάφτιστο, λες και δεν γνώρισε νονό, οπότε πήρε το όνομα της κατηγορίας στην οποία ανήκει και την περιγράφει. Όμως ο λόγος δεν είναι ότι στέρεψαν από ονόματα. Η SuperSport είναι απλά η γέφυρα επικοινωνίας του έξω κόσμου με τον εξωτικό παράδεισο των Ducati. Μια μοτοσυκλέτα με ξεκάθαρο προορισμό όσο και πολυδιάστατο χαρακτήρα. Ήπια σε όλα της, μια Sport touring για την πίστα, για ζωηρή καθημερινή χρήση, εύκολη στη χρήση, φιλική όσο και «στημένη» – μια Ducati για τον καθένα.

Η Ducati SuperSport έλειψε για αρκετά χρόνια από την γκάμα της εταιρείας, άλλοτε με 800 κι άλλοτε με 1.000 κ.εκ., πάντα όμως με εκείνο τον πολύπλευρο χαρακτήρα που μεγαλώνει το βεληνεκές των δράσεών της. Παρότι ήταν πάντα η λιγότερο φανταχτερή Ducati, η απουσία της έγινε αισθητή. Όμως επέστρεψε για να καλύψει το κενό που επιβεβαιώθηκε από τη μακρόχρονη απουσία της. Ακολούθησε την ίδια συνταγή για την επάνοδο, συμβαδίζοντας πάντα με το σύγχρονο πνεύμα, την όψη και τις επιλογές της εταιρείας.


Εμφανισιακά παραπέμπει στις Panigale, όμως στο πιο «ήσυχο», οπτικά και χρηστικά. Φορά τον κινητήρα των Hyper και Multi, με 939 cc και ισχύ 113 ίππων (110 στη SuperSport), που αποδεικνύονται υπεραρκετοί για μοτοσυκλέτα του είδους. Γεμάτη απόδοση, γραμμική και «χωρίς τέλος», με το 80% της ροπής να είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.000 σ.α.λ., τον απαράμιλλο ήχο και τα ηλεκτρονικά καλούδια, καλύπτει τις απαιτήσεις του οδηγού και του δημιουργεί απορίες του είδους: Μα πώς οδηγούνται οι μεγαλύτερες με τους 150 και 200 ίππους… Με τον κινητήρα να αποτελεί φέρον στοιχείο του πλαισίου, ένα συμπλήρωμα από το κλασικό χωροδικτύωμα της Ducati, και το μονόμπρατσο ψαλίδι που επέστρεψε στον πίσω τροχό, η SuperSport επιβεβαιώνει σε κάθε γωνιά της πως πρόκειται για μια γνήσια Ducati.

Το βασικό μοντέλο έχει πιρούνι Marzocchi διαμέτρου 43 χιλ. μπροστά και μονό αμορτισέρ Sachs πίσω, ενώ στην έκδοση «S» οι αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins ανεβάζοντας τις μετοχές της, όπως και τα πανίσχυρα ακτινικά φρένα της Brembo που τις συνοδεύουν. Αν και στόχος ήταν να αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο της εταιρείας, μια οικονομικά προσιτή λύση για να αποκτήσει κανείς μια Ducati, προφανώς οι σχεδιαστές δεν «κρατήθηκαν» από το να εξοπλίσουν τη νέα SuperSport με όσα «οφείλει» να παρέχει μία μοτοσυκλέτα με τόσο «βαρύ» όνομα. Και να το δείχνει σε κάθε γωνιά, όπως στο LED περίγραμμα των προβολέων που τονίζει την προσωπικότητά της.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται το ηλεκτρονικό πακέτο με ABS, Traction Control, προγράμματα απόδοσης και παραμετροποίηση όλων αυτών, ενώ στην έκδοση «S» διαθέτει και shifter για αλλαγές χωρίς τη χρήση συμπλέκτη στο ανέβασμα αλλά και στο κατέβασμα σχέσεων. Εκεί που κρατήθηκαν οι σχεδιαστές ήταν στο όργανο που έρχεται από μια γενιά πίσω, σήμερα θεωρείται λιτό, όμως επαρκές για τον χαρακτήρα και ειδικά το χαμηλό κόστος της «προσιτής» sport Ducati.

Η διαφοροποίηση τόσο στην εικόνα όσο και στη χρήση έρχεται από το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη αυτονομία, τη μεγάλη γωνία στροφής του τιμονιού και τη ζελατίνα που, εκτός από ψηλότερη, ρυθμίζεται σε ύψος για την απαιτητική, τελικά, «γενική» χρήση της μοτοσυκλέτας. Την αποστολή της SuperSport υποστηρίζει η χαμηλή κατανάλωση, τα μεγάλα διαστήματα service (15.000 χλμ.) και ρύθμισης βαλβίδων (30.000 χλμ.) και βέβαια η πιο ουδέτερη θέση οδήγησης που επιτρέπει την εποπτεία του δρόμου και την κίνηση στον αστικό ιστό χωρίς ενοχλήσεις στη μέση και τα γόνατα.

Στοχεύοντας στην άνεση, καταφέρνει να κινείται παντού, όπου υπάρχει δρόμος. Από τους αυτοκινητόδρομους και τις πίστες, κι από τις επαρχιακές διαδρομές μέχρι τον αστικό ιστό, η SuperSport υπόσχεται οδηγική απόλαυση με ασφάλεια και στιλ. Μια μοτοσυκλέτα που την απολαμβάνεις κάθε στιγμή. Είτε οδηγικά σε κάθε περιβάλλον που θα συναντήσεις, είτε στατικά, θαυμάζοντας την εικόνα της και τις απαράμιλλες γραμμές της…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]