Ε.Ε.: Αυτάρκης στις μπαταρίες αυτοκινήτων έως το 2025

Την απεξάρτηση της από τα εργοστάσια μπαταριών αυτοκινήτων που βρίσκονται εκτός των συνόρων της επιθυμεί η Ε.Ε. και μάλιστα σύντομα.
μπαταρίες αυτοκινήτων

Η παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη σημασία στο μέλλον σε παγκόσμια κλίμακα. Η Κομισιόν πιστεύει πως η Ε.Ε. μπορεί να σταθεί στα δικά της πόδια στο συγκεκριμένο κλάδο της βιομηχανίας και να μην επηρεάζεται από την παγκόσμια προσφορά και ζήτηση έχοντας τη δική της εγχώρια παραγωγή για να καλύψει τις ανάγκες της.

Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου της Κομισιόν Maros Sefcovic η Ε.Ε. θα μπορούσε να είναι αυτάρκης στην παραγωγή μπαταριών για τα ολοένα και περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται στις αγορές της έως και το 2025.

Διαβάστε επίσης: Τέλος στις οθόνες αφής θέλει να βάλει η Citroen!

Η Κομισιόν θέλει να επιταχύνει τις διαδικασίες για την εντός συνόρων της Ε.Ε. παραγωγή μπαταριών, ένα πλάνο που αποτελεί μέρος του σχεδίου για μια κλιματικά ουδέτερη Ευρωπαϊκή Ένωση έως και το 2050.

“Είμαι σίγουρος ότι μέχρι το 2025, η Ε.Ε. θα είναι σε θέση να παράγει αρκετές συστοιχίες μπαταριών για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, ακόμη και να προχωρήσει σε εξαγωγές.”, δήλωσε ο Sefcovic κατά τη διαδικτυακή “Ευρωπαϊκή Διάσκεψη για τις Μπαταρίες” που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες. Παράλληλα ο Jesper Wigardt, αντιπρόεδρος της σουηδικής εταιρίας μπαταριών Northvolt, δήλωσε ότι θα πρέπει να γίνουν σημαντικές επενδύσεις στον κλάδο τα επόμενα χρόνια ώστε να διασφαλιστεί τόσο η ανάπτυξη την σχετικών εφοδιαστικών αλυσίδων στην Ευρώπη όσο και εκείνη του εργατικού δυναμικού στον συγκεκριμένο κλάδο.

Διαβάστε επίσης: Νέα εφαρμογή “ακούει” τα προβλήματα του κινητήρα σας

Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως περίπου το 80% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου προέρχεται μόνο από την βιομηχανία της Κίνας με τις υπόλοιπες χώρες που έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες στο έδαφος τους να βρίσκονται πολύ πίσω. Όπως αναφέρονται και σε σχετικά δημοσιεύματα αυτή τη στιγμή υπάρχουν 15 μεγάλης κλίμακας εργοστάσια επί ευρωπαϊκού εδάφους και στόχο της Ε.Ε. είναι μέχρι το 2025 να παράγονται αρκετές μπαταρίες για τις ανάγκες τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ετησίως.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει