Ε.Ε.: Αύξηση εσόδων από φόρους στα αυτοκίνητα το 2019

Αύξηση σημείωσαν τα έσοδα της Ε.Ε. από τους φόρους σχετικούς με τα αυτοκίνητα με το συνολικό ποσό να φτάνει στα 398,4 δισ. ευρώ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ταξινομήσεις

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (European Automobile Manufacturers’ Association –ACEA), τα έσοδα της E.E. το 2019 από φόρους σχετικούς με τα αυτοκίνητα παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 3% σε σχέση με το 2018 και ανήλθαν σε 398,4 δισ. ευρώ.

Όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα το εν λόγω ποσό αφορά τις 13 μεγαλύτερες αγορές της Ε.Ε. και περιλαμβάνει όλους τους φόρους και δασμούς, από τον Φ.Π.Α. για την ταξινόμηση ενός οχήματος έως και τους φόρους στα καύσιμα, τα λιπαντικά, το τέλος ταξινόμησης κτλ.

Διαβάστε επίσης – Ευρώπη: Μείωση στις εκπομπές CO2 το 2020 ελέω ηλεκτρικών


Η Γερμανία που αποτελεί παράλληλα και την μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης έχει και τα υψηλότερα φορολογικά έσοδα, που ανέρχονται στα 99,9 δισ. ευρώ και αντιστοιχούν περίπου στο 25% επί του συνόλου των 13 χωρών. Ακολουθεί η Γαλλία με 86,4 δισ. και η Ιταλία με 76,3 δισ. ευρώ. Στην άλλη άκρη βρίσκεται η Ιρλανδία με 6,2 δισ. ευρώ, η Δανία με 6,7 δισ. ευρώ και η Φινλανδία με 7,9 δισ. ευρώ, με την Ελλάδα αμέσως μετά με 8,1 δισ. ευρώ.

“Οι φόροι για τα αυτοκίνητα, τους δρόμους και τα καύσιμα προσφέρουν τεράστια έσοδα στον ετήσιο προϋπολογισμό κάθε κράτους της Ε.Ε.”, αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας του ACEA, Eric-Mark Huitema. Παράλληλα τονίζει ότι αυτά τα έσοδα θα πρέπει να χρηματοδοτήσουν τις υποδομές φόρτισης και ανεφοδιασμού που χρειάζονται επειγόντως για την υποστήριξη της αγοράς των οχημάτων που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, τα οποία και γνωρίζουν εκρηκτική άνοδο στις πωλήσεις τους τα τελευταία χρόνια. “Όντως το πρώτο τρίμηνο αυτής της χρονιάς, σχεδόν το 14% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ε.Ε. μπορούσαν να φορτιστούν. Όπως και να ει αυτή η τάση μπορεί να διατηρηθεί μόνο αν οι κυβερνήσεις ανεβάσουν τον ρυθμό των επενδύσεων τους στις υποδομές”, συμπλήρωσε ο Huitema.

Αναφορικά με τους φόρους για τα καύσιμα, η αμόλυβδη βενζίνη είναι το καύσιμο που φορολογείται βαρύτερα στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. σε σχέση με το πετρέλαιο, με εξαίρεση το Βέλγιο και την Σλοβενία. Η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους ειδικούς φόρους κατανάλωσης στην Ευρώπη με 700 ευρώ/1.000 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και βρίσκεται πίσω μόνο από την Ιταλία (728 ευρώ/1000 λίτρα) και την Φινλανδία με 724 ευρώ/1.000 λίτρα. Στην άλλη μεριά βρίσκεται η Ουγγαρία με 345 ευρώ και ακολουθούν η Πολωνία και η Ρουμανία με 374 και 375 ευρώ/1.000 λίτρα αντίστοιχα.

Ακολουθεί ο ετήσιος μέσος όρος φορολογικών εσόδων για κάθε αυτοκίνητο ανά χώρα, για τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. όπου υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία. Όπως γίνεται αντιληπτό, η Ελλάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση, μπροστά μόνο από την Ισπανία, με το Βέλγιο πρώτο και μάλιστα με σημαντική διαφορά από την δεύτερη Αυστρία.

Χώρα Μ.Ο. Ετήσιων εσόδων (ευρώ)
Βέλγιο 3.187
Αυστρία 2.678
Φινλανδία 2.523
Ιρλανδία 2.438
Δανία 2.251
Ολλανδία 2.158
Γερμανία 1.963
Γαλλία 1.911
Ιταλία 1.727
Σουηδία 1.561
Πορτογαλία 1.528
Ελλάδα 1.264
Ισπανία 1.068
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]