Είναι αυτή η απόλυτη BMW X5 M;

Η BMW X5 M δέχτηκε τις περιποιήσεις της Manhart και εκτόξευσε τις επιδόσεις του V8 κινητήρα της σε πάνω από 800 ίππους και 1000 Nm ροπής.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW X5 M Manhart

Οι επιδόσεις είναι σίγουρα κάτι που δεν λείπει από την πανίσχυρη BMW X5 M. Οι βελτιωτές όμως μας δείχνουν ότι πάντα υπάρχει χώρος για περισσότερα, εφόσον υπάρχει και η επιθυμία και η καταιγιστική MHX5 800 της Manhart έρχεται να το επιβεβαιώσει.

Με αναβάθμιση των υπερσυμπιεστών αλλά και του intercooler η γνωστή γερμανική εταιρία βελτιώσεων ανεβάζει την ισχύ του V8 των 4,4 λίτρων από τους 625 στους 823 ίππους, με την ροπή να αυξάνεται επίσης γενναιόδωρα και να φτάνει στα 1080 Nm ροπής απο τα “εργοστασιακά” 750 Nm.

Αναβάθμισης έχει δεχτεί και το λογισμικό που διαχειρίζεται το αυτόματο κιβώτιο για την σωστή προσαρμογή στα νέα δεδομένα ισχύος, με τις αλλαγές να προχωρούν και το σύστημα εξαγωγής που έχει αντικατασταθεί από άλλο της Manhart.


Μικρές αλλαγές έχουμε και για την ανάρτηση που αποκτά νέο set up αλλά και ελατήρια που χαμηλώνουν το αμάξωμα κατά 30 χλστ., ενώ τα φρένα παραμένουν τα εργοστασιακά με δυνατότητα αναβάθμισης και σε αυτό τον τομέα.

Το κερασάκι στην τούρτα οι αλλαγές που πραγματοποίησε η γερμανική εταιρία στην εμφάνιση της BMW X5 M, η οποία έχει γίνει ακόμη πιο επιθετική. Με το μαύρο και το χρυσό χρώμα να κυριαρχούν, το καπό έχει αντικατασταθεί από ένα ελαφρύτερο ανθρακονημάτινο. το οποίο φέρει μεγάλες εξαγωγές αέρα, με πρόσθετα στοιχεία στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες (σπόιλερ και διαχύτης), αλλά και την προσθήκη ποδιών, όλα επίσης κατασκευασμένα από Carbon. Από το ίδιο υλικό είναι και τα καλύμματα των καθρεπτών, ενώ οι νέες ζάντες φτάνουν στις 22 ίντσες και τυλίγονται από ελαστικά διαστάσεων 295/30 τόσο εμπρός όσο και πίσω.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]