Μπορεί το πρώτο τετράμηνο της περασμένης χρονιάς να ήταν απογοητευτικό λόγω της έξαρσης του Covid-19, αλλά όπως φαίνεται η κατάσταση στην αγορά νέων αυτοκινήτων έχει ήδη ανακάμψει. Ας δούμε τι αγόρασαν οι Έλληνες το πρώτο τετράμηνο του 2021!
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2021 πωλήθηκαν 33.637 νέα μοντέλα, ενώ στο ίδιο διάστημα πέρυσι ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 23.824. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε αύξηση των ταξινομήσεων κατά +41,2%. Μπορεί το ποσοστό συγκριτικά με την περασμένη χρονιά να είναι ενθαρρυντικό, αλλά οι πωλήσεις εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες κατά 12,8 συγκριτικά με το 2019, όπου δεν είχε κάνει την εμφάνισή του ο ιός που έμελλε να αλλάξει την καθημερινότητά μας.
Διαβάστε επίσης: Ποια μάρκα είναι πρώτη σε εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα;
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και οι κατηγορίες αυτοκινήτων που επέλεξαν οι Έλληνες μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2021. Οι σχετικοί πίνακες δείχνουν ότι το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς (28%), όπως είναι φυσικό, ανήκει στα supermini μοντέλα, ενώ με μικρή απόσταση ακολουθούν τα B-SUV που κατέχουν το 21,1% της συνολικής αγοράς. Επιπλέον, αξιοσημείωτη είναι η «κυριαρχία» των SUV στην αγορά, αφού το 44,7% του συνόλου των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν ήταν SUV.
Πέρα όμως από το είδος του αμαξώματος που επιλέγουν οι Έλληνες, ενδιαφέρον έχει να δούμε πως κινήθηκαν οι ταξινομήσεις βάσει είδους καυσίμου, αλλά και ποια είναι η πορεία των υβριδικών στη χώρα μας. Στο πρώτο τετράμηνο του 2021, λοιπόν, η βενζίνη ήταν και πάλι η δημοφιλέστερη επιλογή (49,8%), ενώ ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων ξεπέρασαν τα πετρελαιοκίνητα με ποσοστό 21,7 έναντι 20,9%.