Η έλλειψη ημιαγωγών σε παγκόσμιο επίπεδο ελέω πανδημίας έχει πλήξει αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας με εκείνο των τεσσάρων τροχών να νιώθει πολύ δυνατά τον αντίκτυπο και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πολλοί είναι οι κατασκευαστές στη Γηραιά Ήπειρο που έχουν μειώσει τον ρυθμό παραγωγής τους καθώς η έλλειψη μικροτσίπ δεν τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν την κατασκευή των αυτοκινήτων τους και αυτή η τάση όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.
Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυτή είναι η πιο αχρείαστη τεχνολογία σε νέα μοντέλα
Ο Luc Chatel, πρόεδρος της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών, που εκπροσωπεί 4.000 επιχειρήσεις σχετικές με τον κλάδο, δήλωσε πρόσφατα ότι οι γραμμές συναρμολόγησης στα γαλλικά εργοστάσια λειτουργούν στο 70% της παραγωγικής τους δυνατότητας.
“Διανύουμε μια κρίση μακράς διάρκειας με ανάλογα μακρύ αντίκτυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε ο Chatel στο γαλλικό κανάλι BFM και πρόσθεσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται να αυξήσει την παραγωγή της σε ημιαγωγούς, αλλά αυτό θα απαιτήσει χρόνο για να γίνει. Ο Γάλλος δεν προσδιόρισε ποια εργοστάσια είναι εκείνα που επηρεάζονται από την έλλειψη τσιπ, ωστόσο πρόσθεσε ότι αυτό εξαρτάται από την εκάστοτε ημέρα καθώς “οι κατασκευαστές μαθαίνουν την τελευταία στιγμή πόσοι ημιαγωγοί είναι διαθέσιμοι”, με τις αποφάσεις να παίρνονται βάσει αυτού του αριθμού.
Διαβάστε επίσης – Καλύτερα πρέπει να γίνουν τα συστήματα ασφάλειας στα δύσκολα
Ο Chatel δήλωσε απαισιόδοξος για τους ερχόμενους μήνες υπονοώντας ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα επηρεάσει την παραγωγή και το 2022, στο οποίο φαίνεται να συμφωνεί και ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της VW, Χανς Ντίτερ Πετς, ο οποίος με ανάλογες δηλώσεις ανέφερε ότι οι συνέπειες μπορεί να είναι και αρκετά σοβαρές, τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο του 2022.