Ελλείψεις σε μικροτσίπ και το 2022

Οι ελλείψεις ημιαγωγών στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν φρενάρει την παραγωγή και θα συνεχιστούν και το 2022, σύμφωνα και με τον πρόεδρο της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών.
Μικροτσίπ αυτοκίνητα έλλειψη 2021

Η έλλειψη ημιαγωγών σε παγκόσμιο επίπεδο ελέω πανδημίας έχει πλήξει αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας με εκείνο των τεσσάρων τροχών να νιώθει πολύ δυνατά τον αντίκτυπο και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πολλοί είναι οι κατασκευαστές στη Γηραιά Ήπειρο που έχουν μειώσει τον ρυθμό παραγωγής τους καθώς η έλλειψη μικροτσίπ δεν τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν την κατασκευή των αυτοκινήτων τους και αυτή η τάση όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυτή είναι η πιο αχρείαστη τεχνολογία σε νέα μοντέλα

Ο Luc Chatel, πρόεδρος της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών, που εκπροσωπεί 4.000 επιχειρήσεις σχετικές με τον κλάδο, δήλωσε πρόσφατα ότι οι γραμμές συναρμολόγησης στα γαλλικά εργοστάσια λειτουργούν στο 70% της παραγωγικής τους δυνατότητας.

“Διανύουμε μια κρίση μακράς διάρκειας με ανάλογα μακρύ αντίκτυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε ο Chatel στο γαλλικό κανάλι BFM και πρόσθεσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται να αυξήσει την παραγωγή της σε ημιαγωγούς, αλλά αυτό θα απαιτήσει χρόνο για να γίνει. Ο Γάλλος δεν προσδιόρισε ποια εργοστάσια είναι εκείνα που επηρεάζονται από την έλλειψη τσιπ, ωστόσο πρόσθεσε ότι αυτό εξαρτάται από την εκάστοτε ημέρα καθώς “οι κατασκευαστές μαθαίνουν την τελευταία στιγμή πόσοι ημιαγωγοί είναι διαθέσιμοι”, με τις αποφάσεις να παίρνονται βάσει αυτού του αριθμού.

Διαβάστε επίσης – Καλύτερα πρέπει να γίνουν τα συστήματα ασφάλειας στα δύσκολα

Ο Chatel δήλωσε απαισιόδοξος για τους ερχόμενους μήνες υπονοώντας ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα επηρεάσει την παραγωγή και το 2022, στο οποίο φαίνεται να συμφωνεί και ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της VW, Χανς Ντίτερ Πετς, ο οποίος με ανάλογες δηλώσεις ανέφερε ότι οι συνέπειες μπορεί να είναι και αρκετά σοβαρές, τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο του 2022.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Σε ένα σημαντικό παραγωγικό ορόσημο έφτασε η Volvo με την εταιρεία να γιορτάζει παράλληλα και την εμπορική επιτυχία της πλατφόρμας SPA....
Μεγαλώνει διαρκώς αυτή η ισπανική εταιρεία που ξεκίνησε μόλις το 2018 αλλά κατάφερε να φτάσει την παραγωγή της στο ένα εκατομμύριο. Και συνεχίζει....
Η Volvo ξεκίνησε την παραγωγή του νέου αμιγώς ES90 με το σεντάν της σουηδικής εταιρείας να είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά....
Τα φώτα είναι η υπογραφή των σύγχρονων αυτοκινήτων! Σε αυτό το θέμα θα δούμε μερικά πίσω φώτα που έβαλαν φαρδιά πλατιά την υπογραφή τους....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά