Ενός ανδρός αρχή;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Yves Matton, ο επικεφαλής της Citroen Racing, διορίστηκε διευθυντής Ράλι της FIA και ανέλαβε ήδη τη θέση του στα γραφεία της Ομοσπονδίας στη Γενεύη.

O γεννημένος στην πόλη Kortrijk το 1967 Βέλγος καλείται να συνεχίσει το έργο του Φινλανδού Jarmo Mahonen, ο οποίος βγήκε στη σύνταξη τον χρόνο που αφήσαμε πίσω μας. Και ο οποίος Mahonen, που ανέλαβε τα ινία της επιτροπής ράλι με βοηθό την Michele Mouton το 2012, έχει στο ενεργητικό του την ισχυροποίηση του θεσμού WRC σε κάθε κατεύθυνση. Άλλωστε αυτός ήταν και ο βασικός του ρόλος σε μία εποχή που ο κόσμος (πλην της Ελλάδας) έβγαινε από μία σκληρή οικονομική κρίση, που είχε αφήσει τα αποτυπώματά της έντονα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η διεύρυνση και παγίωση των ενιαίων κανονισμών στα ράλι, με την καθολική θέσπιση των κατηγοριών «R», αλλά και η άψογη εξέλιξη στη συνεργασία της επιτροπής τόσο με την τεχνική διεύθυνση της FIA όσο και με τον διαχειριστή των εμπορικών δικαιωμάτων του θεσμού WRC Promoter GmbH, είναι έργα που συντελέστηκαν αθόρυβα από το δίδυμο MahonenMouton.


Και αυτή είναι η κληρονομιά του διδύμου προς τον νέο ισχυρό άντρα των ράλι. Και είναι πολύ λογικό να τον καλωσορίσει θερμά ο πρόεδρος της FIA, Jean Τodt, ο οποίος ήθελε στη θέση αυτή έναν γνώστη των αγώνων, έναν «σκονισμένο» άνθρωπο των ράλι που να έχει βαθιά γνώση και αποδοχή από το σύνολο των εμπλεκομένων σε αυτά.

Ήπιος, λογικός, υπομονετικός, ευγενής αλλά και συναισθηματικά επιρρεπής, ο κ. Yves Matton αναμένεται, από τη νέα του θέση, να δώσει μεγαλύτερη ώθηση στην παγίωση του WRC ως του ισχυρότερου θεσμού στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ.

Ο Matton ήταν διευθυντής της Kronos Racing πριν από την είσοδό του στη Citroën Sport το 2002, για να γίνει τελικά διευθυντής της ομάδας. Αποχώρησε έξι χρόνια μετά, αλλά επέστρεψε στην Citroën Racing το 2012 αντικαθιστώντας τον Olivie Quesnel και έχοντας να αντιμετωπίσει τα απόνερα της κόντρας LoebOgier

Ο Βέλγος λοιπόν, θα είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική των ράλι και cross-country rallying σε όλα τα επίπεδα, από τα φυτώρια με τους ερασιτέχνες έως τις αγωνιστικές δραστηριότητες στις ευρωπαϊκές περιφέρειες (regions) και τα κορυφαία Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και Παγκόσμιο Κύπελλο cross-country. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για τη διοίκηση και τη ρυθμιστική διαχείριση των συναφών πρωταθλημάτων και αθλητικών επιτροπών της FIA. Θα αναφέρεται στον γενικό γραμματέα Αθλητισμού της FIA, Peter Bayer, και σαν έναν ακόμη στόχο θα έχει το να συμβάλει στη συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους του αθλήματος, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ελκυστικότητα, η αποδοτικότητα και η μελλοντική βιωσιμότητα του κλάδου.

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, δήλωσε: «Ο Yves έχει πλούσια εμπειρία σε πολλές πτυχές των ράλι, η οποία είναι σημαντική για τη συνεχή ανάπτυξή τους. Έχει μεγάλο πάθος για το άθλημα και η κατανόηση του ανταγωνισμού και της διαχείρισης σε ανεξάρτητο επίπεδο θα είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την περαιτέρω εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης του αθλητισμού μας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την PSA Motorsport για το γεγονός ότι διευκόλυνε την μετάβαση του Yves στη FIA».

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]