Επίδειξη ανωτερότητας

Με τον τρόπο που νίκησε στο Silverstone ο Lewis Hamilton υπενθύμισε σε όλους – και κυρίως στον Valtteri Bottas – ποιος και γιατί είναι το «αφεντικό» στη σημερινή Formula 1

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η έννοια του «masterclass» τείνει να ξεφτίσει στις μέρες μας, λόγω της υπερβολικής συχνότητας με την οποία χρησιμοποιείται. Masterclass είναι, π.χ., όταν ένας μουσικός σαν τον Λεωνίδα Καβάκο παραδίδει σεμινάριο σε ήδη καταξιωμένους βιολιστές – ακριβώς διότι αυτοί μπορούν να κατανοήσουν την υψηλά εξειδικευμένη και εξαιρετικά σπάνια γνώση που μόνο σε αυτό το ανώτατο επίπεδο μπορεί να ανταλλαγεί.

Με δεδομένη τη χαοτική διαφορά ανάμεσα στη βιολιστική δεξιοτεχνία και την αγωνιστική οδήγηση, αυτά που έκανε ο Lewis Hamilton στο Grand Prix της Βρετανίας ήταν ο ορισμός του masterclass. Και οι «μαθητές» του σε αυτό το σεμινάριο δεν ήταν απλώς όλοι οι υπόλοιποι πιλότοι. Το προχωρημένο μάθημα απευθυνόταν κυρίως στην ομάδα της Mercedes, συμπεριλαμβανομένου του συναθλητή του. Δηλαδή του Valtteri Bottas, ο οποίος, ως γνωστόν, εφέτος έχει σπουδαία απόδοση, ενώ στο Silverstone ετοιμαζόταν για θρίαμβο μέσα στην έδρα του Hamilton.

Ο Φινλανδός ξεκίνησε κατακτώντας την pole position με μια απειροελάχιστη διαφορά μόλις 6 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Lewis και υποτίθεται πως θα συνέχιζε με τη νίκη και πιθανώς τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα. Όμως, ο Βρετανός πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν απολύτως αποφασισμένος να μην αφήσει κανέναν να του χαλάσει το πάρτι μέσα στην πατρίδα του.


Κατέστρωσε το δικό του σχέδιο και το κράτησε για τον εαυτό του, αγγίζοντας ακόμη και το όριο της παραβίασης του εσωτερικού – πλην άρρητου – νόμου της ομάδας. Ο οποίος προφανώς ορίζει ότι, όταν οι δύο πιλότοι και η ηγεσία συμφωνούν εκ των προτέρων τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στον αγώνα, οι όποιες δεύτερες σκέψεις κατατίθενται εις επήκοον όλων.

Ωστόσο, ο Hamilton λειτούργησε εντελώς εγωκεντρικά, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο την επιτυχία της ομάδας. Απλώς, το σενάριο έλεγε «στόχος το 1-2, με ασφαλή μονομαχία χωρίς παρέμβαση άνωθεν κι ο καλύτερος ας κερδίσει – αρκεί να οδηγεί ένα από τα δύο αυτοκίνητα της Mercedes. Υποσημείωση: Ο δεύτερος μετά την εκκίνηση έχει σχετική ευχέρεια πρωτοβουλιών ως προς την τροποποίηση της στρατηγικής».

Ο Lewis είπε «ΟΚ, θα πάμε για δύο pit stop, αυτό είναι το πιο λογικό» και εννοούσε πως ο ίδιος θα έκανε μόνο ένα. Άφησε τον Bottas να πιστεύει πως η ασφαλέστερη λύση είναι οι δύο στάσεις, ενώ ο Hamilton είχε δει από την Παρασκευή πως θα μπορούσε να παρατείνει σε σημείο άπιαστο για τους άλλους την παραμονή του στην πίστα με το πρώτο σετ ελαστικών και τη μεσαία γόμα. Με τη διαφορά ότι ο Lewis δεν πήγαινε συντηρητικά, έτσι ώστε να εκμεταλλευτεί το ότι ο Bottas θα έχανε χρόνο με το δεύτερο pit stop του. Αντιθέτως, πήγαινε τέρμα γκάζι από τον πρώτο γύρο. Το σύμπαν συνωμότησε, προσφέροντάς του χαμηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και οδοστρώματος, φυσικά μαζί με το στιλ οδήγησής του και την εξωπραγματική αίσθηση που διαθέτει για την κατάσταση του μονοθεσίου και έτσι ο Hamilton «τους τρέλανε όλους». Διότι ενώ τα ελαστικά των υπολοίπων φθείρονταν, τα δικά του έμοιαζαν να αποδίδουν όλο και καλύτερα.

Ακόμη και εάν δεν συνέβαινε το απρόοπτο με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας που τον ευνόησε προσφέροντάς του ένα ανέξοδο σε χρόνο pit stop, ο Hamilton θα είχε κερδίσει τον αγώνα από τον Valtteri Bottas. Τα χτυπήματα που κατάφερνε ο Lewis εις βάρος του συναδέλφου του στη Mercedes ήταν αλλεπάλληλα: Προς το τέλος, η ομάδα τον καλούσε για μια στάση ώστε να αλλάξει ελαστικά, εκείνος όμως τους αγνόησε. Και έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα λίγο πριν από την εκπνοή του. «Μας έκανε να φαινόμαστε λίγο ανόητοι με τις αναλύσεις των δεδομένων» εξομολογήθηκε, κάπως αμήχανα, ο Totto Wolff, ο επικεφαλής της Mercedes F1. Αναγκάστηκε κι αυτός να παραδεχτεί ότι ο Lewis Hamilton ήξερε καλύτερα. Κι ο Bottas ότι δεν αρκεί μια pole position για να κερδίσεις το Νο1.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: [email protected]