Tο Opel Astra Electric αποτελεί μέρος της γενικότερης φιλοσοφίας «Grennovation» που έχει εφαρμόσει η γερμανική εταιρεία σε ότι αφορά στα στρατηγικά της πλάνα. «Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl, συμπληρώνοντας: “Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη”.
Opel Corsa Eco 3: Σον δρόμο προς τη χαμηλή κατανάλωση, δεκαετίες πριν
Με ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και ροπή 270 Nm, το νέο Astra Electric μπορεί να επιταχύνει άμεσα μέχρι τα 170 χλμ./ώρα, ενώ διαθέσιμες είναι τρεις επιλογές απόδοσης, οι Eco, Normal και Sport. Σε ότι αφορά τη μπαταρία αυτή είναι τύπου ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 54 kWh και έχει τοποθετηθεί στρατηγικά κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους, του αυτοκινήτου.
Η ανακοινώσιμη αυτονομία για το νέο Astra Electric ανέρχεται στα 416 χιλιόμετρα, ενώ χρειάζονται περίπου 30 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης, για μια πλήρωση στο 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας. Στο εσωτερικό τα εργονομικά καθίσματα Active Sport εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric πολύ ψηλό επίπεδο άνεσης, διαθέτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.
Η πληροφόρηση αλλά και ο έλεγχος των λειτουργιών του αυτοκινήτου γίνεται δια μέσου ενός πλήρους ψηφιακού Pure Panel, με δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν.
Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώριση φωνητικών εντολών, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. Πολυάριθμα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.