Μία σημαντική απόφαση πάρθηκε από τη Nissan, με την ιαπωνική εταιρεία να γνωστοποιεί ότι από το 2023 και μετά στην Ευρώπη δεν θα πουλάει κανένα νέο αυτοκίνητο που φέρει μόνο θερμικό μοτέρ. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα υπάρχουν στη γκάμα της μόνο υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
Δοκιμή Nissan LEAF e+ 217 PS (62 kWh) (+Official TractioN Video)
Πέρα από το τέλος των αμιγώς θερμικών μοντέλων, η Nissan αναμένει το 75% των πωλήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο να είναι “εξηλεκτρισμένο” έως το 2026, με φιλοδοξία να φτάσει το 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτή η ανακοίνωση διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση του Ambition 2030, του μακροπρόθεσμου οράματος της εταιρείας για την ενδυνάμωση της κινητικότητας και όχι μόνο.
“Η Nissan οδεύει προς ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, με την Ευρώπη να πρωτοστατεί. Έχουμε δημιουργήσει μια σαφή κατεύθυνση μέσω του Ambition 2030 και με τη νέα μας εξηλεκτρισμένη γκάμα ανοίγουμε πραγματικά το δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον”, δήλωσε ο Guillaume Cartier, Πρόεδρος της Nissan AMIEO.
Εκτός από τα αυτοκίνητα, η Nissan εργάζεται πάνω σε ένα ολοκληρωμένο Ενεργειακό Οικοσύστημα EV, το οποίο διερευνά πρωτοβουλίες για τη βελτιστοποίηση και την επέκταση των δυνατοτήτων διαχείρισης ενέργειας των μπαταριών. Το κορυφαίο οικοσύστημα της Nissan, το EV36Zero, που εδρεύει στο εργοστάσιο του Sunderland στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνδυάζει την παραγωγή οχημάτων και μπαταριών, που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θέτοντας το πλαίσιο για το μέλλον της παραγωγής οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συνδυάζοντας το EV36Zero με τη νέα γκάμα «εξηλεκτρισμένων» μοντέλων στην Ευρώπη, η Nissan έχει πραγματικά γυρίσει σελίδα, με μια σαφή πορεία προς την ηλεκτροκίνηση και την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα.