Επίθεση της KIA στα ηλεκτρικά με νέα μοντέλα

Η KIA προχώρησε σε μερική αποκάλυψη των μελλοντικών της σχεδίων βάζοντας τα ηλεκτρικά μοντέλα σε περίοπτη θέση στη γκάμα της.

Βρείτε μας στο
KIA ηλεκτρικά

Ούτε λίγο ούτε πολύ η KIA θα παρουσιάσει επτά (7) αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως και το 2027 σύμφωνα και με τα όσα αποκάλυψε για τη στρατηγική της που σχετίζεται με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. To πρώτο από αυτά που έχει προς το παρόν κωδική ονομασία “CV” και προφανώς βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης θα παρουσιαστεί στο κοινό το 2021. Παράλληλα και έως το 2025 η γκάμα των ηλεκτρικών της KIA θα έχει φτάσει στα 11 συνολικά μοντέλα και θα αντιπροσωπεύει το 20% των πωλήσεων της σε αγορές που θα έχουν υιοθετήσει σε μεγαλύτερο βαθμό μέχρι τότε την ηλεκτροκίνηση, όπως είναι η Κορέα, η Β. Αμερική και κάποιες αγορές της Ευρώπης.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της KIA, το πρώτο στην ιστορία της, θα μας δείξει παράλληλα και τη νέα σχεδιαστική “γλώσσα” που αναμένεται να υιοθετήσουν και τα υπόλοιπα μελλοντικά της μοντέλα. Οι πληροφορίες μας έρχονται από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από εκείνα του διευθύνοντος συμβούλου των Κορεατών, Ho Sung Song με τα πλάνα να ανακοινώνονται σε event που πραγματοποίησε η ΚΙΑ στο εργοστάσιο της στο Hwasung της Κορέας.

Με αυτά τα πλάνα η KIA επιθυμεί να αποκτήσει ηγετική θέση στην αγορά των ηλεκτρικών παρουσιάζοντας μοντέλα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, ενώ θα προχωρήσει παράλληλα σε συνεργασίες με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας σε όλο τον κόσμο.

“Η KIA έχει πουλήσει περισσότερα από 100.000 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από την παρουσίαση του πρώτου ευρείας παραγωγής μοντέλου της του KIA Ray EV. Από τότε, έχουμε ξεκινήσει το λανσάρισμα μιας γκάμας από νέα ηλεκτρικά μοντέλα για τις παγκόσμιες αγορές και ανακοινώνουμε τα σχέδια μας για επιτάχυνση της διαδικασίας εξηλεκτρισμού τα επόμενα χρόνια. Επανεστιάζοντας στον εξηλεκτρισμό στοχεύουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 25% των παγκόσμιων πωλήσεων μας έως και το 2029”, δήλωσε σχετικά ο Song.

Η KIA ανακοίνωσε παράλληλα την πρόθεση της να φέρει γενικότερες αλλαγές στην αγορά ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτό θα το πετύχει προσφέροντας συνδρομητικά συμβόλαια τα οποία θα δίνουν πρόσβαση στους ενδιαφερόμενους σε περισσότερα από ένα μοντέλα, ένα μοντέλο πωλήσεων που βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό εξέταση από τους Κορεάτες.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr