Έρχεται Ευρώπη το υβριδικό Toyota Highlander

Με το full υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς στα σωθικά του, χώρους για μετακόμιση και "έξυπνη" 4κίνηση AWD-i, το μεγάλο Toyota Highlander έρχεται στην Ευρώπη. Προσεχώς...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota Highlander Hybrid 2021

Αποκλειστικά σε επταθέσια διάταξη και μόνο με υβριδικό σύστημα κίνησης το Toyota Hughlander προσφέρει χώρους ανάλογους του μεγάλου “αποτυπώματος” του. Το μήκος του φτάνει στα 4.966 χλστ., το πλάτος στα 1.930, ενώ το ύψος ανέρχεται στα 1.755 χλστ. Σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2.850 χλστ., το υβριδικό Highlander προσφέρει χώρους για… όλους αλλά και τον μακρύτερο χώρο φόρτωσης στην κατηγορία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, ο οποίος έχει χωρητικότητα έως και 1.909 λίτρα και 337 λίτρα όταν έχει αναπτυχθεί και η τρίτη σειρά καθισμάτων.

Σχεδιαστικά το υβριδικό Toyota Highlander ακολουθεί στο μονοπάτι των μικρότερων SUVs των Ιαπώνων, ενώ παρουσιάζεται σαφώς πιο επιβλητικό από αυτά λόγω μεγέθους. Ο εσωτερικός του “κόσμος” έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτικότητα με πολλές θήκες για μικρά και μεγαλύτερα αντικείμενα. Στο ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες με τον οδηγό να έχει μπροστά του οθόνη πληροφοριών επτά ιντσών, στις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις.

Διαβάστε επίσης: Toyota GR Corolla. Θα είναι ένα γνήσιο… petrolhead μοντέλο!

Το νέο υβριδικό Toyota Highlander κινείται από το τέταρτη γενιάς σύστημα της ιαπωνικής εταιρίας. συνδυάζει ένα κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με ηλεκτρικό κινητήρα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα και συστοιχία μπαταριών νικελίου-υδριδίου μετάλλου. Το σύστημα επιτρέπει στο μεγάλο SUV να κινείται με ταχύτητες αμιγώς ηλεκτρικά έως και τα 125 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει και τρέιλερ βάρους έως και δύο τόνους.

Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 248 ίππους με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,3 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα και σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 6,6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 απο τα 149 γρ./χλμ. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, τα Eco, Normal, Sport και Trail που προσαρμόζουν ανάλογα με τις συνθήκες τη λειτουργεία του υβριδικού συστήματος αλλά και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Οι μάρκες που googlαρε περισσότερο ο κόσμος το 2020

Το υβριδικό Highlander φέρει το AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent) σύστημα 4κίνησης της Toyota το οποίο μπορεί να μεταφέρει στους πίσω τροχούς έως και 1.300 Nm ροπής, ενώ σύμφωνα με την Toyota αυτό δεν γίνεται σε βάρος της άνεσης και των θορύβων. Η ροπή μεταξύ των δύο αξόνων φτάνει από το 100:0 έως το 20:80 ανάλογα με τις συνθήκες.

Στο νέο υβριδικό Highlander κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνιση τους σε μοντέλο της Toyota και αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες που φροντίζουν παράλληλα για την ψύξη του συστήματος πέδησης. Σε γενικές γραμμές έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην αεροδυναμική απόδοση του μεγάλου SUV των Ιαπώνων, τόσο στη σχεδίαση του αμαξώματος, όσο και στο πώς έχει σχεδιαστεί το πάτωμα του, ενώ στη μάσκα έχουν τοποθετηθεί ενεργές γρίλιες που κλείνουν και μειώνουν ακόμη περισσότερο την αντίσταση όταν δεν χρειάζεται επιπλέον ψύξη για τον κινητήρα.

Όλο το ηλεκτρονικό πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense δίνει το “παρών” στο Highlander, ενώ βλέπουμε και το νέο ενεργό cruise control, το οποίο μπορεί να μειώσει αν χρειαστεί την ταχύτητα του SUV στις στροφές και υποβοηθά τον οδηγό και στα προσπεράσματα, ενώ “κρατά” το SUV στο κέντρο της λωρίδας. Στα συστήματα έρχεται να προστεθεί το σύστημα ανίχνευσης λωρίδας Lane Trace Assist, το οποίο λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας Lane Departure Alert (LDA) και προχωρά σε διορθώσεις και στο τιμόνι αν προσπαθήσετε να αλλάξετε λωρίδα ακούσια.

Το full υβριδικό Toyota Highlander θα λανσαριστεί φέτος στις ευρωπαϊκές αγορές με τις λεπτομέρειες της άφιξης του στη Γηραιά Ήπειρο να μην έχουν καθοριστεί ακόμη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr