Οι μάρκες που “googlαρε” περισσότερο ο κόσμος το 2020

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ταξινομήσεις 2022

Η μηχανή εύρεσης της Google σίγουρα έχει κάνει σημαντικά ευκολότερες τις ζωές μας τα τελευταία 20 χρόνια, φέρνοντας την πληροφορία πιο κοντά μας από ποτέ. Όπως γνωρίζουμε μπορεί επίσης και να παρέχει δεδομένα αναφορικά με τις τάσεις του κοινού στην έρευνα του και να παρουσιάζει εκείνα τα “πραγματα” που τον απασχόλησαν περισσότερο. Ανάμεσα σε αυτά είναι και οι κατασκευαστές αυτοκινήτου με την αυστραλέζικη ασφαλιστική εταιρία comparethemarket να κάνει τη δική της έρευνα και να μας παρουσιάζει τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές στη μηχανή εύρεσης της Google για τη χρονιά που μας πέρασε αλλά και τα δυο προηγούμενα χρόνια.

Για να συγκεντρώσει τα στοιχεία της η comparethemarket χρησιμοποίησε δεδομένα απο το Google Trends τα οποία αφορούσαν 158 χώρες από το 2018 έως και το 2020. Στις χώρες που θα δείτε, όπου δεν αναφέρεται κάποιος κατασκευαστής, είναι γιατί τα δεδομένα ήταν περιορισμένα ή δεν υπήρχαν καθόλου στοιχεία. Επίσης η εταιρία υπογραμμίσει πως τα δεδομένα αφορούν αναζητήσεις σύμφωνα μόνο με το όνομα του εκάστοτε κατασκευαστή, οπότε οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα (π.χ. ένα μοντέλο μιας εταιρίας) δεν περιλήφθηκε στα δεδομένα, τα οποία συλλέχθηκαν την 4η Ιανουαρίου του 2021.

Σύμφωνα με την εταιρία και όπως φαίνεται και στον χάρτη που έφτιαξαν και δημοσίευσαν, ο κατασκευαστής που “έψαξε” ο κόσμος περισσότερο από όλους τη χρονιά που μας πέρασε ήταν η Toyota, η οποία κατάφερε να εκθρονίσει την BMW που κατείχε τα σκήπτρα σε αυτόν τον άτυπο διαγωνισμό το 2019 και το 2018.

Ωστόσο, συνολικά σε αυτή την περίοδο των τριών ετών ο Βαυαρός κατασκευαστής ήταν ο πιο δημοφιλής στη μηχανή εύρεσης της αμερικάνικης εταιρίας. Συγκέντρωσε συνολικά το 38,3% όλων των αναζητήσεων, ενώ η Toyota, την περίοδο 2018-2020 συγκέντρωσε το 31,3%. Παράλληλα η BMW κατέκτησε τη δεύτερη δημοφιλέστερη θέση στη μηχανή εύρεσης, με την Mercedes να παίρνει την τρίτη, την Kia να κατατάσσεται στην 4η θέση, ενώ η Ford έκλεισε την πρώτη πεντάδα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία που πραγματοποίησε την έρευνα, πολλοί είναι οι λαοί που εξακολουθούν στηρίζουν τους εγχώριους κατασκευαστές και στις ηλεκτρονικές τους αναζητήσεις. Έτσι η Volvo ήταν η πιο δημοφιλής μάρκα στη μηχανή εύρεσης του Google, όχι μόνο το 2020 αλλά και τις δύο προηγούμενες χρονιές στη Σουηδία, ενώ αντίστοιχα είναι τα στοιχεία για την Toyota στην Ιαπωνία, τη Fiat στην Ιταλία, την BMW στη Γερμανία αλλά και την Peugeot στη Γαλλία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr