Ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα για τους φίλους της Lamborghini, είναι το πότε θα παρουσιαστεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Και έρχεται ο CEO της Lamborghini, Stephan Winklemann, να ανάψει την σπίθα για τα καλά με δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο.
Σύμφωνα λοιπόν με τον CEO της ιταλικής εταιρείας, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Lamborghini θα μας συστηθεί το 2028. Μάλιστα, το λανσάρισμα του θα πραγματοποιηθεί με την πολύτιμη συνδρομή και τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen. Από κει και πέρα, σε ότι αφορά την κατάργηση των θερμικών κινητήρων, ανέφερε ότι προς το παρόν δεν είναι αναγκαίες τέτοιου είδους τοποθετήσεις.
Παράλληλα, ο Stephan Winkelmann επανέλαβε ότι η ιταλική φίρμα δεν θα αντικαταστήσει καμία τρέχουσα σειρά μοντέλων στη γκάμα της. Μάλιστα, αυτή είναι μία πληροφορία που έχει επιβεβαιώσει η Lamborghini και κατά το παρελθόν. Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini περιέγραψε το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό μοντέλο ως ένα σημαντικό προϊόν στην γκάμα της, ιδανικό ακόμη και για καθημερινή χρήση. Προφανώς, για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να αναφέρεται σε ένα μοντέλο 2+2 θέσεων, δίθυρο και με μεγάλη απόσταση από το έδαφος.
Παράλληλα, ο Winklemann ανέφερε επίσης ότι η κατασκευή του ηλεκτρικού μοντέλου θα πραγματοποιήθει με τη βοήθεια του Ομίλου Volkswagen, όπως συνέβη και στην περίπτωση της Urus. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό η νέα ηλεκτρική Lamborghini να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform) του Volkswagen Group, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης από τους ανθρώπους του γερμανικού Ομίλου.
Να σημειωθεί επίσης, ότι η Lamborghini θα δαπανήσει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ σε μια τετραετή στρατηγική ηλεκτροκίνησης και πολύ πριν το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα δούμε Aventador να εφοδιάζεται με υβριδικό σύστημα από τις αρχές του 2023. Την ίδια στιγμή, περιμένουμε έναν Plug-in υβριδικό διάδοχο της Huracan στα τέλη του 2024, καθώς και μία Plug-in υβριδική Urus, την ίδια χρονιά.
Ο Winkelmann ανέφερε ότι τα υπάρχοντα μοντέλα της Lamborghini θα παραμείνουν υβριδικά για όσο το δυνατόν περισσότερο, ενώ τόνισε με νόημα ότι τα συνθετικά καύσιμα είναι πιθανό να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη διατήρησή τους. Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε είναι νωρίς ακόμη για να προβλέψει κανείς τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας: «Δεν χρειάζεται να αποφασίσουμε τώρα, έχουμε ακόμα λίγο χρόνο. Μετά το 2025 όμως πρέπει να πάρουμε μια απόφαση».