Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προσθήκες στη γκάμα του νέου Dacia Bigster είναι ο νέος κινητήρας υγραερίου. Πρόκειται για ένα μοτέρ που αποδίδει 140 ίππους. Για πρώτη φορά βλέπουμε ήπια υβριδικό κινητήρα που να “καίει” υγραέριο. Πάμε να δούμε την πρώτη τιμή που γνωστοποιήθηκε.
Δείτε επίσης: Μείωση τιμής για το υβριδικό B-SUV με αυτόματο κιβώτιο – Τώρα από 23.390 ευρώ
Σύμφωνα με την επίσημη, ευρωπαϊκή σελίδα πληροφόρησης της Dacia, η εν λόγω έκδοση θα ξεκινά από τα 24.990 ευρώ στο εξωτερικό. Επίσης, σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι η LPG έκδοση τιμολογείται με ακριβώς το ίδιο ποσό που βλέπουμε στο mild hybrid Bigster των επίσης 140 ίππων. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου είναι διαθέσιμος από την έκδοση εξοπλισμού “essential”.
Αν ισχύσει κάτι τέτοιο και στη Ελλάδα, αναμένουμε μία τιμή της τάξης των περίπου 23.800 ευρώ. Τόσο κοστίζει η έκδοση “essential” mild hybrid 140 στην Ελλάδα. Όπως και να ‘χει, θέμα χρόνου είναι να δούμε την επίσημη τιμή του πιο ισχυρού υγραεριοκίνητου μοντέλου και στην Ελλάδα. Για την ώρα, πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις τιμές των διαθέσιμων Dacia Bigster στην Ελλάδα.
Αυτονομία 1.450 χλμ.
Κάτω από το καπό της έκδοσης mild hybrid-G 140 συναντάμε έναν κινητήρα υγραερίου/βενζίνης που “συνεργάζεται” με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα της Dacia υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο είτε τη βενζίνη, είτε το υγραέριο. Η ισχύς αγγίζει τους 140 ίππους και η μέγιστη ροπή των 230 Nm εμφανίζεται από τις μόλις 2.100 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις. Το πιο εντυπωσιακό στοιχεία που έχει ανακοινώνει η εταιρεία, βέβαια, είναι η αυτονομία. Με δύο ρεζερβουάρ που περιέχουν συνολικά 100 λίτρα καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα υγραέριο), το μοντέλο επιτυγχάνει αυτονομία που φτάνει έως και τα 1.450χλμ.