Έρχεται το τέλος του μηχανικού χειρόφρενου

Ένα από τα παλαιότερα εξαρτήματα στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου είναι το μηχανικό χειρόφρενο, το οποίο όμως χάνει διαρκώς έδαφος...

Και αυτό γιατί πλέον κυριαρχούν τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, τα οποία λειτουργούν με διακόπτη. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα της σελίδας Cargurus που δημοσίευσε το Autoexpress και έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, μόλις το 30% των αυτοκινήτων εφοδιάζονται πλέον με το κλασσικό, μηχανικό χειρόφρενο.

Επιλογή που δεν έχει να κάνει μόνο με τη λειτουργικότητα (το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν απαιτεί τη δύναμη που χρειάζεται το μηχανικό χειρόφρενο για να “δέσουμε” το αυτοκίνητο) ή την εμφάνιση της καμπίνας, αλλά και με χωροταξικά θέματα, καθώς δημιουργείται περισσότερος χώρος στην κεντρική κονσόλα.

Για την ιστορία να πούμε πως το πρώτο αυτοκίνητο που είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο ήταν η BMW Σειρά 7 στο μακρινό πλέον 2001.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ