Έρχεται το τέλος του μηχανικού χειρόφρενου

Ένα από τα παλαιότερα εξαρτήματα στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου είναι το μηχανικό χειρόφρενο, το οποίο όμως χάνει διαρκώς έδαφος...

Και αυτό γιατί πλέον κυριαρχούν τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, τα οποία λειτουργούν με διακόπτη. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα της σελίδας Cargurus που δημοσίευσε το Autoexpress και έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, μόλις το 30% των αυτοκινήτων εφοδιάζονται πλέον με το κλασσικό, μηχανικό χειρόφρενο.

Επιλογή που δεν έχει να κάνει μόνο με τη λειτουργικότητα (το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν απαιτεί τη δύναμη που χρειάζεται το μηχανικό χειρόφρενο για να “δέσουμε” το αυτοκίνητο) ή την εμφάνιση της καμπίνας, αλλά και με χωροταξικά θέματα, καθώς δημιουργείται περισσότερος χώρος στην κεντρική κονσόλα.

Για την ιστορία να πούμε πως το πρώτο αυτοκίνητο που είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο ήταν η BMW Σειρά 7 στο μακρινό πλέον 2001.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να δείτε αν σας ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά ή αν ένα σετ αλυσίδων είναι αρκετό!...
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Στην χώρα μας, το aircondition είναι συνώνυμο της δροσιάς και στο αυτοκίνητο. Τι γίνεται όμως τον χειμώνα; To χρησιμοποιούμε;...
Τα αυτοκίνητα εκτός από το να είναι πλέον φορτωμένα με τεχνολογία, έχουν και μερικές έξυπνες λύσεις στο εσωτερικό τους, όπως αυτή η εγκοπή....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα