Και αυτό γιατί πλέον κυριαρχούν τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, τα οποία λειτουργούν με διακόπτη. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα της σελίδας Cargurus που δημοσίευσε το Autoexpress και έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, μόλις το 30% των αυτοκινήτων εφοδιάζονται πλέον με το κλασσικό, μηχανικό χειρόφρενο.
Επιλογή που δεν έχει να κάνει μόνο με τη λειτουργικότητα (το ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν απαιτεί τη δύναμη που χρειάζεται το μηχανικό χειρόφρενο για να “δέσουμε” το αυτοκίνητο) ή την εμφάνιση της καμπίνας, αλλά και με χωροταξικά θέματα, καθώς δημιουργείται περισσότερος χώρος στην κεντρική κονσόλα.
Για την ιστορία να πούμε πως το πρώτο αυτοκίνητο που είχε ηλεκτρικό χειρόφρενο ήταν η BMW Σειρά 7 στο μακρινό πλέον 2001.