Η Mercedes σκοπεύει να διευρύνει σημαντικά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που έχει στη γκάμα της στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Η νέα EQS, το αμιγώς ηλεκτρικό sedan που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την επόμενη χρονιά, να αποτελεί το πρώτο μοντέλο αυτής της στρατηγικής.
Με την EQS, που θα πάρει τη δική της θέση ως κορυφαίο μοντέλο δίπλα στην S-Class, η Mercedes θα έχει το δική της πρόταση στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με νέο μοντέλο να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα τελευταία στάδια των δοκιμών του. Οι Γερμανοί ευελπιστούν σε μια αυτονομία της τάξης των 700 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP με τη νέα πλατφόρμα που εξελίσσει να αποτελεί τη βάση και για την ηλεκτρική της επίθεση.
Χάρη στην ευμετάβλητη φύση της νέας πλατφόρμας η γερμανική εταιρία θα μπορέσει να την αξιοποιήσει για τη δημιουργία νέων μοντέλων που θα βασίζονται σε αυτή, παρά τις διαφορές που θα έχουν μεταξύ τους αναφορικά με το μεταξόνιο και τα μετατρόχια των μοντέλων αλλά και τα χαρακτηριστικά των μπαταριών που θα φέρουν. Πέρα από την EQS η Mercedes κάνει και για ένα SUV που θα την “συντροφεύει” αλλά και για το σεντάν EQE το οποίο θα ακολουθείται επίσης από ένα SUV αντίστοιχων χαρακτηριστικών. Μαζί με αυτά θα δούμε και δύο μικρότερες αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις από πλευράς διαστάσεων στην κατηγορία των SUVs, τις EQA και EQB. Η παραγωγή μάλιστα της EQA έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει πριν από το τέλος του 2020.
H EQS που έχει διανύσει ήδη περισσότερα από δύο εκατ. χιλιόμετρα σε δοκιμές, σε διάφορα μέρη του κόσμου, θα παράγεται στο εργοστάσιο “56” της Mercedes στη Γερμανία μαζί με την S-Class.