Έρχονται οι κινητήρες μικροκυμάτων;

Μπορείτε να φανταστείτε έναν κινητήρα βενζίνης χωρίς μπουζί; Μία νέα τεχνολογία υπόσχεται ανάφλεξη με μικροκύματα και 80% μείωση των εκπομπών ρύπων.
ροντάρισμα

Για πολλούς έχει ήδη ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με το μεγαλύτερο εμπόδιο να είναι τα όρια ρύπων που καλούνται να «πιάσουν» οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Φαίνεται, όμως, ότι υπάρχει μία λύση που θα μειώσει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τις εκπομπές βλαβερών ουσιών και ίσως να παρατείνει τη ζωή των εμβολοφόρων.

Η νέα τεχνολογία έρχεται να αντικαταστήσει το γνωστό σε όλους μας μπουζί και η ανάφλεξη του μείγματος θα γίνεται με παλμικά μικροκύματα. Με αυτό τον τρόπο, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στον θάλαμο καύσης είναι αισθητά πιο χαμηλές, γεγονός που συμβάλλει στην ελάττωση του ρυθμού παραγωγής ρύπων.

Πίσω από τη συγκεκριμένη «πατέντα» βρίσκεται μία εταιρεία που ονομάζεται MWI (Micro Wave Ignition) και οι πρώτες έρευνες που έγιναν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης δείχνουν ότι είναι εφικτή η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 30% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου κατά 80%.

Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα μεγάλο μερίδιο της συγκεκριμένης εταιρείας ανήκει στον πρώην CEO της Porsche, Wendelin Wiedeking, ο οποίος κατείχε τα «ηνία» του γερμανικού κολοσσού από το 1993 έως το 2009.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ακόμα «τρέχουν» έρευνες πάνω στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και, μπορεί η απειλή από τους ηλεκτροκινητήρες να είναι μεγάλη, αλλά δείχνουν ικανοί να αντέξουν για μερικά χρόνια ακόμη. Βέβαια αντί για εκκεντροφόρους θα έχουμε ηλεκτροπνευματικούς μηχανισμούς για τον έλεγχο των βαλβίδων και αντί για μπουζί ενδεχομένως μικροκύματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

άγνωστα σύμβολα

Χρήσιμα: Τα σύμβολα των ελαστικών και τι σημαίνουν

Ducati Athens Season 2025

Μοτοσυκλέτες “όνειρο” με όφελος έως 4.000 ευρώ – Ισχύει μέχρι το τέλος του 2025

χαμηλότερος δρόμος

Αυτός είναι ο δρόμος με το χαμηλότερο υψόμετρο… και δεν είναι τούνελ! (+video)