Οι άντρες φαίνεται έχουν μια πιο “αγχωτική” σχέση με το αυτοκίνητο και την αγορά του σε σχέση με της γυναίκες, μια άποψη που έρχεται να ενισχύσει νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αγοράς αυτοκινήτου “BuyaCar”.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 705 άτομα, η online αγορά αυτοκινήτου είναι κάτι που απασχολεί πολύ πιο έντονα τους άνδρες, οι οποίοι παρουσιάζονται τρεις φορές πιο επιφυλακτικοί έναντι των γυναικών, όταν αγοράζουν αυτοκίνητο χωρίς να το έχουν δει από κοντά. Πιο συγκεκριμένα περίπου μία στις δέκα γυναίκες δίνουν σημασία στο παραπάνω τη στιγμή που ένας στους τέσσερις άνδρες στη Βρετανία θέλουν να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσουν.
Η πιο χαλαρή διάθεση των γυναικών γίνεται επίσης εμφανής και από το test drive. Η έρευνα αναφέρει πως οι γυναίκες κάνουν τη δοκιμαστική βόλτα με το αυτοκίνητο που τους αρέσει για να δουν αν τους αρέσει και στην οδήγηση. Οι άντρες από την άλλη θέλουν test drive κυρίως για να επιβεβαιώσουν οι ίδιοι ότι δεν υπάρχουν ελαττώματα.
Για τη μακροχρόνια σχέση τους με ένα αυτοκίνητο οι γυναίκες παρουσιάζουν επίσης υψηλότερα επίπεδα ηρεμίας και χαλαρότητας έναντι των ανδρών. Σύμφωνα με την βρετανική έρευνα, οι γυναίκες ενδιαφέρονται λιγότερο για το αν το αυτοκίνητο τους θα είναι το ίδιο άνετο σε βάθος χρόνου χωρίς παράλληλα να τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν θα το βαρεθούν όσο περνάει ο καιρός. Παράλληλα, οι γυναίκες οδηγοί στη Βρετανία φαίνεται πως δίνουν σημαντικά λιγότερη σημασία στο πόσο ζημιάρικο μπορεί να αποδειχθεί ένα αυτοκίνητο στο μέλλον πριν το αγοράσουν, ενώ ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για την αίσθηση χαράς και διασκέδασης που παίρνουν κατά την οδήγηση.