Έρευνα: Η αποτελεσματικότερη μέθοδος ηλιοπροστασίας

Εξωτερική ηλιοπροστασία, εσωτερική ή κάποια άλλη λύση; Τι διαφορά κάνουν τα φιμέ και το λευκό χρώμα; Ας δούμε ποια μέθοδος ηλιοπροστασίας είναι η πιο αποτελεσματική!
Top 5

Ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς για το αυτοκίνητό μας είναι ο ήλιος, ειδικά στην Ελλάδα που είναι είναι μία ιδιαίτερα θερμή χώρα. Ποια είναι, άραγε, η πιο αποτελεσματική μέθοδος ηλιοπροστασίας; Η έρευνα του γερμανικού οργανισμού ADAC μας ενημερώνει σχετικά με την αποτελεσματικότητα της εσωτερικής ηλιοπροστασίας, των φιμέ μεμβρανών και άλλων “ασπίδων” προστασίας.

Διαβάστε επίσης: 9+1 απλές συμβουλές για την σωστή χρήση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο

Το πείραμα ξεκίνησε με τον έλεγχο αύξησης της θερμοκρασίας σε ένα αυτοκίνητο μία μεσημεριανή μέρα με την θερμοκρασία περιβάλλοντος να αγγίζει τους 26,8 βαθμούς Κελσίου. Εκεί διαπιστώθηκε πως σε μόλις 30 λεπτά η εσωτερική θερμοκρασία φτάνει στους 50 βαθμούς, ενώ η μεγίστη τιμή εμφανίστηκε στα 90 λεπτά αγγίζοντας τους 60.

Αυτή είναι η μέγιστη τιμή του αέρα στο εσωτερικό, γιατί οι διάφορες επιφάνειες όπως το τιμόνι ή ο επιλογέας φτάνουν στους 70. Συνεπώς, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι η ανάγκη για προστασία γίνεται επιτακτική. Συνολικά ελέγχθηκαν πέντε τρόποι προστασίας του αυτοκινήτου και έφτασε η ώρα να δούμε ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός.

Καμπίνα “φούρνος”; Δες πως καταπολεμάμε τις υψηλές θερμοκρασίες

Για τη δοκιμή χρησιμοποιήθηκαν Dacia Duster μαύρου χρώματος και χωρίς καμία απολύτως προστασία η εσωτερική θερμοκρασία έφτασε σε συγκεκριμένο χρόνο τους 53 βαθμούς Κελσίου. Με ένα απλό, λευκό πανί επάνω στο ταμπλό η θερμοκρασία μειώθηκε στους 50, ενώ με εσωτερική ηλιοπροστασία υπήρξε μείωση κατά έναν ακόμα βαθμό. Η εξωτερική ηλιοπροστασία φάνηκε αρκετά πιο αποτελεσματική μειώνοντας την θερμοκρασία στους 45. Την κορυφαία επίδοση πέτυχε η “ημικουκούλα” που καλύπτει όλες τις γυάλινες επιφάνειες του αμαξώματος και φυσικά την οροφή, ρίχνοντας τη θερμοκρασία στους 43.

Επιπλέον, ο οργανισμός ADAC γνωστοποίησε στην έρευνα του πως σημαντική είναι και η προστασία από τα φιμέ τζάμια, αλλά και η σκουρότητα του χρώματος. Το τεστ έδειξε ότι η θερμοκρασία του εσωτερικού μειώθηκε από τους 57 στους 48 βαθμούς με τις μεμβράνες, ενώ στο μαύρο και άσπρο Dacia Duster αναπτύχθηκαν θερμοκρασίες 65 και 44 βαθμών αντίστοιχα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...
Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...
Ακούγεται σίγουρα παράξενο, αλλά κάθε αυτοκίνητο έχει "νεροχύτη". Μάλιστα, χρειάζεται στοιχειώδη συντήρηση ώστε να παραμένει λειτουργικός......
Γνωρίζετε τι είναι το "ροντάρισμα" κινητήρα; Πάμε να δούμε τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθούμε όταν το αυτοκίνητο είναι καινούριο......
Η αντιπροσωπεία της Renault φροντίζει για τις ξέγνοιαστες διακοπές των οδηγών των μοντέλων της με το πρόγραμμα συντήρησης "Renault Summer Care Service"....
Και αυτό το καλοκαίρι, η Suzuki προσκαλεί όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων της να απολαύσουν ξέγνοιαστες διακοπές με το πρόγραμμα "Drive ‘N Smile Summer Edition"....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα