Η έρευνα αρχικής ικανοποίησης ιδιοκτητών της J.D. Power έχει γίνει πλέον θεσμός στον χώρο της αυτοκίνησης και κάθε χρόνο καταδεικνύει εταιρείες και μοντέλα που δυσαρέστησαν, αλλά και ευχαρίστησαν, τους νέους ιδιοκτήτες.
Έρευνα ADAC: “Αυτά είναι τα λιγότερο και περισσότερο αξιόπιστα αυτοκίνητα”
Η συγκεκριμένη εταιρεία διεξάγει έρευνα ρωτώντας τους ιδιοκτήτες σχετικά με την εμπειρία που αποκόμισαν από το καινούριο τους αυτοκίνητο τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης. Εννοείται πως αφορά αποκλειστικά καινούρια αυτοκίνητα και όχι μεταχειρισμένα. Το αποτέλεσμα προκύπτει ανάλογα με τα προβλήματα που αναφέρθηκαν ανά 100 αυτοκίνητα. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι όσο πιο μεγάλος είναι ο αριθμός, τόσο χαμηλότερη είναι η κατάταξη στην έρευνα ικανοποίησης.
Συνολικά 87.282 αγοραστές και μισθωτές νέων οχημάτων από την αγορά των Η.Π.Α. κλήθηκαν να απαντήσουν σε 223 ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις είναι οργανωμένες σε εννέα κατηγορίες και οι περισσότερες αρνητικές δηλώσεις αφορούσαν την κατηγορία infotainment. Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν αναφορές στη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, το Bluetooth και τα συστήματα πλοήγησης.
Έρευνα: Ποιο σύστημα πολυμέσων αποσπά λιγότερο τον οδηγό;
Στην τελευταία θέση για φέτος βρέθηκε η Tesla, η οποία χαρακτηρίστηκε από 250 αρνητικές παρατηρήσεις ανά 100 οχήματα την ώρα που ο μέσος όρος ήταν 166. Ωστόσο, όπως θα δείτε στη σχετική φωτογραφία, η αμερικανική εταιρεία δεν κατατάχθηκε επίσημα στα αποτελέσματα της έρευνας.
«Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, η Tesla δε μας έδωσε άδεια να ερευνήσουμε τους ιδιοκτήτες της σε 15 πολιτείες όπως απαιτείται», δήλωσε ο Doug Betts, πρόεδρος του τμήματος αυτοκινήτων στην JD Power. Ωστόσο, οι ερευνητές βρήκαν λύση για να προσφέρουν ασφαλές συμπέρασμα απευθυνόμενοι σε άλλες πολιτείες. Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάστε την αναλυτική αναφορά από την επίσημη ιστοσελίδα.