Η ακινητοποίηση του οχήματος είναι ένα αρκετά δυσάρεστο γεγονός και καθόλου σπάνιο να συμβεί. Όπως αναφέρει ο οργανισμός ADAC, μέσα στο 2021 έγιναν 3,5 εκατ. κλήσεις στην οδική βοήθεια στους δρόμους της Γερμανίας. Πάμε να δούμε ποια ήταν η No.1 αιτία ακινητοποίησης.
Διαβάστε επίσης: Τι αυτοκίνητο οδηγούν αυτοί που “καλούν” περισσότερο την οδική βοήθεια;
Όπως ίσως θα έχετε φανταστεί, στην πρώτη θέση με μεγάλη διαφορά βρίσκεται η μπαταριά 12v που δίνει την έναυση του κινητήρα με ποσοστό 46,2%. Κάτι παρόμοιο συνέβη και μέσα στο 2020, όπου η μπαταρία 12v έφτασε και πάλι στο 46,3%. “Κανένα εξάρτημα δεν αποτυγχάνει πιο συχνά από την μπαταρία της μίζας. Μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία του ADAC δείχνει ότι είναι η No.1 αιτία ακινητοποίησης ακόμα και στο μακρινό 1967”, εξηγεί ο οργανισμός.
Στην δεύτερη θέση βρίσκεται η ακινητοποίηση λόγω βλάβης που οφείλεται στον κινητήρα ή στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισής του με ποσοστό 15,5%, ενώ η πρώτη τριάδα ολοκληρώνεται με αστοχίες στο αμάξωμα, τα φρένα, το τιμόνι ή το κιβώτιο ταχυτήτων με ποσοστό 14,8%.
Άλλες λιγότερο συχνές αιτίες ακινητοποίησης είναι η δυσλειτουργία της μίζας (10%) και το τρύπημα των ελαστικών (7%).