Έρευνα στην Ελλάδα: Η μάρκα αυτοκινήτου με την πιο θετική ανταπόκριση στα social media

Σε ποια μάρκα τα "likes" πέφτουν βροχή; Μία νέα έρευνα κατατάσσει τις 10 πιο εμπορικές εταιρείες βάσει... θετικών αντιδράσεων στα social media!
έρευνα

Στην διεξαγωγή μίας… αρκετά διαφορετικής έρευνας προχώρησε η εταιρεία “newsrelate.com”. Ειδικεύεται στην ανάλυση του διαδικτύου και αυτή τη φορά αποκαλύπτει ποια είναι η μάρκα που εγείρει τα πιο θετικά συναισθήματα στην Ελλάδα. Βέβαια, στην έρευνα συμμετέχουν αποκλειστικά οι 10 πιο εμπορικές εταιρείες του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Αυτές είναι οι Citroen, Fiat, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Peugeot, Suzuki, Toyota και Volkswagen.

Έρευνα: Χώρες που η οδήγηση προκαλεί πολύ άγχος. Που βρίσκεται η Ελλάδα;

Πριν πάμε στα αποτελέσματα, αξίζει να δούμε με ποιον τρόπο διαμορφώθηκε το τελικό αποτέλεσμα. Οι ερευνητές, λοιπόν, κατέγραψαν τις θετικές αντιδράσεις σε δημοσιεύσεις που αφορούν τις εν λόγω εταιρείες και προέρχονται από ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στα social media, σελίδες των εταιριών σε μέσα όπως το Facebook, το Instagram και άλλα. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν το διάστημα 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021 και οι συνολικές δημοσιεύσεις έφτασαν τις 130.000.

Ξεκινάμε από τις μάρκες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες θετικές δημοσιεύσεις, με τον ειδικό αλγόριθμο να δίνει την πρώτη θέση στην Hyundai. Ακολουθεί η Volkswagen και έπειτα η Toyota. Βέβαια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το ποσοστό των θετικών δημοσιεύσεων στο σύνολο των δημοσιεύσεων. Εκεί η πρωτιά πηγαίνει στην Hyundai, ακολουθεί η Kia και μετά η Nissan.

Πάμε πάλι στις θετικές δημοσιεύσεις αξιολογώντας αυτή τη φορά τις θετικές αντιδράσεις των χρηστών. Σε αυτό τον τομέα, η πρώτη θέση ανήκει στην Hyundai η οποία βρήκε την μεγαλύτερη θετική ανταπόκριση, ακολουθεί η Toyota και μετά η Peugeot. Η εταιρεία που πραγματοποίησε την έρευνα αναφέρει ότι θετική αντίδραση μπορεί να χαρακτηριστεί ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση, ένα like ή share ή retweet ή thumbs up σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό ή ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό.

Τέλος, ο μεγαλύτερος αριθμός δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο (ανεξαρτήτως αν η δημοσίευση ήταν θετική ή όχι) ανήκει στην Toyota. Ακολουθεί η Volkswagen και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Hyundai.

Πηγή: newsrelate.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δείτε το επίσημο trailer του 2ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Δείτε τα τρία B-SUV που ξεχωρίζουν για την μεγάλη εγγύηση, αλλά και πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα! Τα δύο είναι ιδιαίτερα δημοφιλή......
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Το Toyota Yaris Cross είναι το best seller της Ελλάδας! Δείτε το video με τις δοκιμές πρόσκρουσης, αλλά και την βαθμολογία του EuroNCAP......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής