Έρευνα στην Ελλάδα: Η μάρκα αυτοκινήτου με την πιο θετική ανταπόκριση στα social media

Σε ποια μάρκα τα "likes" πέφτουν βροχή; Μία νέα έρευνα κατατάσσει τις 10 πιο εμπορικές εταιρείες βάσει... θετικών αντιδράσεων στα social media!
έρευνα

Στην διεξαγωγή μίας… αρκετά διαφορετικής έρευνας προχώρησε η εταιρεία “newsrelate.com”. Ειδικεύεται στην ανάλυση του διαδικτύου και αυτή τη φορά αποκαλύπτει ποια είναι η μάρκα που εγείρει τα πιο θετικά συναισθήματα στην Ελλάδα. Βέβαια, στην έρευνα συμμετέχουν αποκλειστικά οι 10 πιο εμπορικές εταιρείες του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ. Αυτές είναι οι Citroen, Fiat, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Peugeot, Suzuki, Toyota και Volkswagen.

Έρευνα: Χώρες που η οδήγηση προκαλεί πολύ άγχος. Που βρίσκεται η Ελλάδα;

Πριν πάμε στα αποτελέσματα, αξίζει να δούμε με ποιον τρόπο διαμορφώθηκε το τελικό αποτέλεσμα. Οι ερευνητές, λοιπόν, κατέγραψαν τις θετικές αντιδράσεις σε δημοσιεύσεις που αφορούν τις εν λόγω εταιρείες και προέρχονται από ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στα social media, σελίδες των εταιριών σε μέσα όπως το Facebook, το Instagram και άλλα. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν το διάστημα 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021 και οι συνολικές δημοσιεύσεις έφτασαν τις 130.000.

Ξεκινάμε από τις μάρκες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες θετικές δημοσιεύσεις, με τον ειδικό αλγόριθμο να δίνει την πρώτη θέση στην Hyundai. Ακολουθεί η Volkswagen και έπειτα η Toyota. Βέβαια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το ποσοστό των θετικών δημοσιεύσεων στο σύνολο των δημοσιεύσεων. Εκεί η πρωτιά πηγαίνει στην Hyundai, ακολουθεί η Kia και μετά η Nissan.

Πάμε πάλι στις θετικές δημοσιεύσεις αξιολογώντας αυτή τη φορά τις θετικές αντιδράσεις των χρηστών. Σε αυτό τον τομέα, η πρώτη θέση ανήκει στην Hyundai η οποία βρήκε την μεγαλύτερη θετική ανταπόκριση, ακολουθεί η Toyota και μετά η Peugeot. Η εταιρεία που πραγματοποίησε την έρευνα αναφέρει ότι θετική αντίδραση μπορεί να χαρακτηριστεί ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση, ένα like ή share ή retweet ή thumbs up σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό ή ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό.

Τέλος, ο μεγαλύτερος αριθμός δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο (ανεξαρτήτως αν η δημοσίευση ήταν θετική ή όχι) ανήκει στην Toyota. Ακολουθεί η Volkswagen και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Hyundai.

Πηγή: newsrelate.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ήδη διαθέσιμο και συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 1.000.000 χλμ. Δείτε που θα βρίσκεται μέχρι τις 28/12......
Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψή του, το νέο VW T-Roc πέρασε επιτυχημένα από τις δοκιμές του Euro NCAP. Δείτε τις επιμέρους βαθμολογίες......
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Smart Deals και στα αμιγώς ηλεκτρικά ID.! Δείτε το όφελος για κάθε ένα από τα ηλεκτρικά της VW μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το VW ID.3 έρχεται με όφελος που αγγίζει σχεδόν τις 10.000 ευρώ. Δείτε το πρόγραμμα "Volkswagen e-Smart Deals"......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται