Έρευνα: Τα περισσότερο και τα λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα σε βάθος 10ετίας

Ο γερμανικός οργανισμός TUV παρουσίασε την έρευνά του για τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα σε βάθος δεκαετίας. Πάμε να δούμε τα αποτελέσματα.

Βρείτε μας στο


Η έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων του γερμανικού οργανισμού TUV από πολλούς χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς για τον συγκεκριμένο τομέα, καθώς θεωρείται η πιο εμπεριστατωμένη.

Πρόκειται για μία έρευνα η οποία διεξάγεται από το 1972 και για να βγουν τα αποτελέσματά της, συλλέγονται στοιχεία από τα αντίστοιχα “ΚΤΕΟ” της Γερμανίας καθώς και από τα επίσημα συνεργεία. Ενδεικτικό είναι πως για φέτος, συγκεντρώθηκαν στοιχεία από 9.000.000 αυτοκίνητα συνολικά, από τον Ιούλιο του 2018 έως και τον Ιούνιο του 2019.

Ο TUV χώρισε τα αποτελέσματα σε κατηγορίες, σύμφωνα με την ηλικία των αυτοκινήτων και εμείς σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τα μοντέλα που είναι περισσότερο και λιγότερο αξιόπιστα σε βάθος δεκαετίας.

Πριν δούμε τα αποτελέσματα να πούμε πως ο TUV τονίζει ότι η έρευνα αξιοπιστίας είναι κάτι πολύ δύσκολο, ενώ υπογραμμίζει πως η αξιοπιστία κάθε αυτοκινήτου έχει να κάνει και με την σωστή συντήρησή του.

Μάλιστα ο TUV αναφέρει χαρακτηριστικά πως ενώ κατά την διάρκεια της εγγύησης ενός αυτοκινήτου, οι ιδιοκτήτες επισκέπτονται τα επίσημα συνεργεία, μόλις η εγγύηση λήξη, τότε η οικονομική τους κατάσταση είναι αυτή που τους υπαγορεύει σε ποιο συνεργείο θα πάνε και αν αυτό είναι εξουσιοδοτημένο ή όχι.

Στην κατηγορία αυτοκινήτων ηλικίας 10-11 ετών, βλέπουμε πως στην πρώτη θέση της κατάταξης με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα είναι η Porsche 911, ενώ ακολουθείται από το Audi TT. Τρίτο πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο είναι το VW Golf Plus, τέταρτο η Mercedes SLK και πέμπτο το VW Eos. Στην έκτη θέση βρίσκεται το Ford Fusion, στην έβδομη το Toyota Auris, στην όγδοη το Honda CR-V, στην ένατη η Mercedes A-Class και την δεκάδα κλείνουν με ισοβαθμία τα Audi A4/A5 και VW Tiguan.

Για να μην σας κουράζουμε με λόγια, πιο κάτω μπορείτε να δείτε στις εικόνες αναλυτικά την κατάταξη από το πρώτο (πιο αξιόπιστο) έως και το 98ο (λιγότερο αξιόπιστο) μοντέλο.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως ο TUV λέει ότι οι περισσότερες βλάβες είχαν να κάνουν με λάμπες φώτων, θάμπωμα στο κρύσταλλο των φώτων, διαρροές λαδιού σε μοτέρ και κιβώτιο ταχυτήτων, φθορές σε δαγκάνες φρένων και προβλήματα στα ελατήρια της ανάρτησης ή τα αμορτισέρ.