Estrema Fulminea: Ιταλικό hypercar με solid state μπαταρίες και 2.046 ίππους!

Επόμενης γενιάς μπαταρίες στέρεου τύπου (Solid State) και στρατοσφαιρικές επιδόσεις υπόσχεται το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Estrema Fulminea.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Estrema Fulminea 2021

Η νεοσύστατη Automobili Estrema του επιχειρηματία Gianfranco Pizzuto ιδρύθηκε μόλις το 2020 και θέλει να γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο όσο το δυνατό γρηγορότερα. Το αμιγώς ηλεκτρικό Estrema Fulminea είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει η μικρή ιταλική εταιρία και βάσει τον προδιαγραφών του θα βοηθήσει την Estrema να πετύχει πολύ γρήγορα τον στόχο της.

Η Estrema (σ.σ. Ακραία στα ελληνικά) συγχωνεύτηκε πρόσφατα με την εταιρία εξέλιξης και κατασκευής τεχνολογικών προϊόντων ενέργειας (Avesta Battery Energy Engineering ABEE) για τη δημιουργία της Estrema-ABEE Technologies. Η ABEE θέλει να φέρει πρώτη στην παραγωγή αυτοκινήτων μπαταρίες Solid State που έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα αναφορικά με την ενεργειακή τους πυκνότητα αλλά και το βάρος τους έναντι των συμβατικών μπαταριών ιόντων λιθίου. Με το Fulminea (Αστραπιαίο στα ελληνικά) φαίνεται ότι μάλλον θα τα καταφέρει.

Διαβάστε επίσης: Νέο Pagani Huayra R, το πιο ακραίο των Ιταλών με 850 ίππους (+video)

To Estrema Fulminea θα είναι σύμφωνα με τους Ιταλούς το πρώτο νόμιμο hypercar δρόμου που θα εξοπλίζεται τόσο με μπαταρίες solid state επόμενης γενιάς οι οποίες θα συνδυάζονται με υπερπυκνωτές για τη δημιουργία ενός υβριδικού “πακέτου” παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Η συστοιχία μπαταριών του Fulminea έχει χωρητικότητα 100 kWh και πρωτόγνωρη για τα σημερινά δεδομένα ενεργειακή πυκνότητα που φτάνει στα 450 Wh/κιλό, λίγο κάτω από τη διπλάσια έναντι των κορυφαίων μπαταριών που βλέπουμε σήμερα στα αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτός είναι και ο λόγος που το βάρος της περιορίζεται περίπου στο μισό και φτάνει στα 300 κιλά σε θεωρητικό επίπεδο (σ.σ. αυτοί είναι οι στόχοι που έχει θέσει η εταιρία) με το συνολικό βάρος του νέου ιταλικού hypercar να βρίσκεται στα 1.500 κιλά. Με αυτή την μπαταρία η αυτονομία υπολογίζεται έως τα 520 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αρχιτεκτονική του πλαισίου με τις μπαταρίες να μην βρίσκονται σε επίπεδη “διάταξη” στο πάτωμα του αυτοκινήτου αλλά σε “στοίβες” πίσω από τα καθίσματα εκεί που κανονικά βλέπουμε…. κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ένα “συμβατικό” κεντρομήχανο hypercar. Οι υπερπυκνωτές έχουν τοποθετηθεί χαμηλά, πίσω από τον εμπρός άξονα των τροχών.

Το Estrema Fulminea θα παραχθεί στη Modena της Ιταλίας σε 61 μονάδες και θα λανσαριστεί στην αγορά το δεύτερο μισό του 2023. Φέρει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 2.040 ίππων που από ό,τι φαίνεται θα γίνουν το νέο στάνταρ των τουλάχιστον για τα ηλεκτρικά hypercars. Οι επιδόσεις που θα προσφέρουν αναμένεται να είναι καταιγιστικές με τους Ιταλούς να εκτιμούν 0-320 χλμ./ώρα σε λιγότερο από… δέκα δευτερόλεπτα.

Προς το παρόν αυτές είναι και οι μοναδικές πληροφορίες για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μικρής ιταλικής εταιρίας που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στις 13 Μαΐου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr