Με δύο ρόδες μπροστά μια συμβατική μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε ένα όχημα διασκεδαστικό αλλά ταυτόχρονα πιο ασφαλές έναντι ενός συμβατικού δικύκλου, ειδικά σε δρόμους με περιορισμένη πρόσφυση όπως είναι οι ελληνικοί.
Η μόνη τρίκυκλη μοτοσυκλέτα που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ευρεία παραγωγή είναι το Yamaha Niken, ωστόσο μάλλον θα αποκτήσει σύντομα (ελπίζουμε) παρέα, αφού και η Aprilia δείχνει πως εξελίσσει μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα.
Οι εταιρία από το Noale που αποτελεί θυγατρική του Piaggio Group φαίνεται, σύμφωνα με πατέντες που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, να συνδυάζει τις αρετές της αυτόματης δικύλινδης Mana με το εμπρός σύστημα που έχουμε δει στα Piaggio MP3, προσαρμοσμένο βέβαια στις ανάγκες ενός μεγαλύτερου πλαισίου.
Η Mana, η παραγωγή της οποίας σταμάτησε πρόσφατα, είναι μια καλή βάση για μια τρίκυκλη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Είναι αυτόματη καθώς φέρει κιβώτιο CVT, ενώ εκεί που βλέπουμε κανονικά το ρεζερβουάρ φέρει αποθηκευτικό χώρο ικανό να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου.
Μένει να δούμε αν και πότε θα υλοποιηθεί η συγκεκριμένη ιδέα από την Aprilia που έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να το κάνει αυτό εφικτό, ή αν θέλει με αυτές τις παντέντες να κατωχυρώσει απλά την εν λόγω αρχιτεκτονική στο εμπρός μέρος και να “κολλήσει” από εκεί και πίσω κάτι άλλο…